Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Mene tudi konstantna vožnja čez center z ročnim menjalnikom ne moti. Itak podzavestno šaltaš. Me pa tudi ne bi motilo, če bi imel avtomatski menjalnik, takoj bi se razvadil. Seveda, ne na Miati 😈   Tako da, to kaj rabiš za mestno vožnjo je prenapihnjena tematika.
    • Tukaj pa se ne strinjam...vsaj pri mojem ni tako. Res pa je,da je malce novejši-2022 CX-5 z 2,5 motorjem....kako je pri ostalih ne vem,ker nisem vozil...,da bi pa nekaj trdil,brez,da bi imel izkušnje-tega ne delam. Naslednjič,ko se vidiva,ga boš peljal...sam 😉   @Tilen5👍  
    • Ne vem,kaj se sploh ostali oglašate...k bo itak žena odločila😂🤣😉   Ajd-zares. Mazdin ročni je TOP-nič ne boš zgrešil,če boš izbral ročnega. Če boš pa vzel avtomatika (Mazdinega) in po tem za en čas probal ročnega,pa ne boš šel nazaj na ročnega. Reeeedki "usekanci" so tisti,ki gredo nazaj na ročnega-to je dejstvo.   Glede na mestno vožnjo,mislim,da se tukaj vprašanje pro/kontra avtomatika niti ne postavlja.   Glede diesel vs. bencin tukaj ni vprašanja,glede Mazda bencinarjev pa tudi ne. Res je,da so z razliko z X-om starejše zasnove,za to jim eni rečejo "dinozavri",a taka je mazdina filozofija-ne revolucija ampak evolucija. Mazda neprestano nekaj "šraufa" na motorjih,in ne drži se Mazdinih motorjev (razen Wankla) dober sloves "vzdržljivežev" brez razloga. Torej-po osnovi (2,5 je celo potomec starega fordovega motorja) so res "stari",a tehnično do amena dovršeni...seveda brez turbo-ja...tukaj boš težko našel boljši motor,v svoji cenovni klasi pa sploh.   Kar pa se mojega mnenja o Mazdinem avtomatiku tiče,pa ne bom nakladal,kako je super...bom prilimal linke,da malce "izobrazim".Ker pogosto,ko koga npr. od sodelavcev vprašam,kakšni menjalnik ima,pogosto dobim odgovor:..."ja,avtomatika"... In v nadaljnem pogovoru ugotovim,da nima pojma kakšnega🤣   Pa začnimo. Za kaj mazda ne uporablja CVT-je?   In za kaj ravno Mazdin avtomatik z Mazdinim torque converterjem?     Tukaj vidiš Mazdin hidravlični prenosnik-torque converter. Je malenkost drugačen v primerjavi z klasičnimi tipi. Blažilcie (tiste vzmeti) ima namesto v sredini nameščene na obodu (kjer je pri klasičnih enolamelna sklopka)...teh vzmeti je za to lahko več in so lahko večje....torej Mazda ima zmogljivejši blažilec!!! To je super,ker se moderni torque converterji v vedno več režimih premoščajo,kar je dobro za čim nižje izgube,nižjo porabo,kot tudi čim bolj direkten,špoten odziv in občutek pri prenosu moči. Tam,kjer pa je pri običajnih torque converterjih blažilec-vzmeti,pa je mazda namestila sklopko. In ker je Mazda Mazda,je ta sklopka veliko močnejša,ker je večlamelna.   Na kratko-Mazdin Torque converter je tak,da so črpalka,turbina in stator (skupaj tvorijo torque converter) po debelini ožji,a je za to blažilec in večlamelna sklopka večja-močnejša.   Za to Mazdin avtomatik!!!   Tudi zelo zanimiv video.       Ko pa boš,če boš imel avtomatika z torque converterjem (ne DSG ali CVT),pa se drži nasvetov z tega videa!!!!!     Seveda tudi legendarni Scotty Kilmer ne sme manjkati-zanimiv,preprost video😃👍    
    • Da ne odpiram nove teme...   Me danes sin, osnovnošolec, vpraša: - "Kdo so intelektualci?"   Se začnem praskat po glavi, mu začnem razlagat in mu hočem dati kakšen primer. Pa se mi je ustavilo. Golob to ni. Mesec tudi ne  Janša tudi ne. Ma od Slovenskih politikov pravzaprav nihče... Ma tudi Amerika s Trumpom in Muskom ni neka cvetka... Tudi ruski Putin mi ne deluje ravno kot neki intelektualec... In Wonder Lajdra tudi ni neka intelektualka... In na koncu od 8 milijard ljudi nimam ideje, koga bi sinu "pokazal" kot primer intelektualca...   Ima kdo kakšen predlog?
    • Zanimivo da moj, AT ni ne prepočasen, pa točno ve kdaj menjati. Pa ga vozim že 7 let brez enega problema,..nevem na keterem drevesu rasejo te vaše informacije. Aja opa olja tudi še nisem menjal ker bi se "zatikal" tako kot ste nekateri morali narediti na vašem M-menjalniku 😛
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.