Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Parkrat se mi je lučka za nalet oz. samodejno zaviranje (SCBS) prižgala po mokri cesti ponoči. Sedaj se mi je 2x prižgala sredi dneva pri 25°C. Peljal sem po regionalki 90 km/h, zakaj torej lučka "city break"? Na cesti seveda ni bilo ničesar. Je to kakšna napaka, ali...?

 

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Parkrat se mi je lučka za nalet oz. samodejno zaviranje (SCBS) prižgala po mokri cesti ponoči. Sedaj se mi je 2x prižgala sredi dneva pri 25°C. Peljal sem po regionalki 90 km/h, zakaj torej lučka "city break"? Na cesti seveda ni bilo ničesar. Je to kakšna napaka, ali...?

 

 

Ziher mas zapacan senzor 🙂

Napisano

Ali pa direktno nizko Sonce na senzor

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 27 minutami je mazdaman napisal:

Ali pa direktno nizko Sonce na senzor

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Točno tako,tudi to...👍

Napisano
pred 8 urami je mazdaman napisal:

Ali pa direktno nizko Sonce na senzor

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

To bo to. Meni se tudi večkrat pojavi, ko je sonce nizko in verjetno pod točno določenim kotom. Se pa tudi hitro ugasne. 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 12. 5. 2021 ob 5:28 je Alex napisal:

To bo to. Meni se tudi večkrat pojavi, ko je sonce nizko in verjetno pod točno določenim kotom. Se pa tudi hitro ugasne. 

@Alex ene stvari imaš dobro naštudirane 👍

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Janez007 napisal:

@Alex ene stvari imaš dobro naštudirane 👍

 

Nisva pa še končala glede olja v ročnem menjalniku M6 ... praviš, da je drugo (verjetno viskoznejše) olje izboljšalo gladkost prestavljanja. Tukaj me zanima, kako gre iz druge v prvo pri zimskih temperaturah pod lediščem? Če OK, potem se sprašujem, kako da tega ni pogruntala Mazda sama - ali se v glavnem ukvarja samo še z lepoto (barva, oblika,...)? :)

Kar se tiče samega menjalnika. V začetku je meni šlo res težje v peto brzino. Po menjavi olja in ročice menjalnica (dal sem težjo, 260 gramsko namesto originalne, ki ima le 105 g.) se je prestavljanje drastično spremenilo. Tukaj tudi meni ni jasno, zakaj so šli v tako lahko ročko, saj je bila že na mazdah 1. gen. in tudi 2. gen ročka  težka preko 250 g.🤔 Vemo pa, da težja kot je ročka menjalnika, lažje je prestavljanje. V glavnem, odkar sem zamenjal olje v menjalniku je prestavljanje v vse prestave  tekoče, tudi ko je zunaj  zelo mraz.

Zakaj mazda ni dala tega olja v menjalnik? Ker je precej drago in pri masi vozil bi bil to nepotreben strošek za tovarno. Pač dajo noter neko v redu olje, ki pa ni višek tehnologije olj.Saj tudi motorji tovarniško niso prav točno nastavljeni, vsako vozilo posebej, ampak serijsko. Zato pa ti, ko greš na čipiranje(k pravemu mojstru, seveda ) nastavijo motor, da deluje optimalno. In s tem imaš ponavadi tudi manjšo porabo pri večji moči motorja. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
V naslednjih primerih naprej usmerjena kamera ne more pravilno določiti ciljnih
objektov in posamezni sistemi morda ne bodo normalno delovali.
• Vozilo pred vami je nizko.
• Če vozite enako hitro kot vozilo pred vami.
• Ponoči ali pri vožnji skozi tunel so žarometi izklopljeni.
• V naslednjih primerih naprej usmerjena kamera ne more pravilno določiti ciljnih
objektov.
• V zelo slabih vremenskih razmerah kot so dež, megla ali sneg.
• Kadar deluje pralnik vetrobranskega stekla ali kadar v dežju brisalca vetrobranskega
stekla nista vklopljena.
• Na vetrobranskem steklu so led, rosa, sneg, dežne kaplje, umazanija ali tujki, kot so
plastične vrečke.
• Tovornjaki z nizko tovorno površino in vozila izjemno nizkega ali visokega profila.
• Pri vožnji ob stenah brez vzorca (vključno z ograjami in zidovi, ki so vzdolžno
progasti).
• Zadnje luči vozila pred vami niso vklopljene.
• Vozilo je izven dosega svetlobnega snopa žarometov.
• Vozilo ostro zavija, se vzpenja ali spušča po strmem klancu.
• Pri vstopu ali izstopu iz tunela.
• Vozilo je težko naloženo in je zato nagnjeno.
• Sprednjo stran vozila osvetljuje močna luč (zadnja luč ali žarometi vozila pred vami).
• Na vozilu pred vami je več svetlobnih virov.
Med vožnjo
i-ACTIVSENSE

4-206

• Kadar vozilo pred vami ni opremljeno z zadnjimi lučmi ali so zadnje luči ponoči
izklopljene.
• Daljši tovor je pritrjen na strešne nosilce in zastira naprej usmerjeno kamero (FSC).
• Pred vami se dvigajo izpušni plini vozila pred vami, prah, sneg ali vodne pare iz
kanalov ali je v zraku razpršena voda.
• Pri vleki okvarjenega vozila.
• Če so na vozilu nameščene različno obrabljene pnevmatike.
• Vozilo vozi po klancu navzdol ali po cestah s številnimi luknjami.
• Na cesti so luže.
• Okolica je temna, na primer ponoči, zgodaj zvečer ali zjutraj, v predoru ali v parkirni
hiši.
• Svetlost žarometov je zmanjšana ali omejena zaradi umazanije oziroma spremenjene
optične osi.
• Ciljni predmet je v mrtvem kotu naprej usmerejene kamere (FSC).
• Oseba ali predmet skoči na cesto izza vogala ali preseka pot neposredno pred vami.
• Zamenjali ste vozni pas in se približali vozilu pred sabo.
• Ko vozite ekstremno blizu vozila pred sabo.
• Nameščene so snežne verige ali je nameščena nadomestna pnevmatika.
• Vozilo pred vami je posebne oblike. Primer je vozilo, ki vleče bivalnik ali čoln ali
ima na kesonu naloženo nazaj obrnjeno vozilo.
• Če naprej usmerjena kamera (FSC) ne deluje normalno zaradi nasprotne osvetlitve ali
megle, se sistemske funkcije, povezane z naprej usmerjeno kamero (FSC) začasno
prekinejo in zasvetijo naslednje opozorilne lučke. To ni okvara sistema.
• Opozorilna lučka nadzora nezasenčenih luči (HBC) (rumena)
• Opozorilna lučka prilagodljivih žarometov LED (ALH) (rumena)
• Opozorilna lučka sistema za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LAS) in
opozarjanja na zapuščanje voznega pasu (LDWS)
• Opozorilna lučka samodejnega zaviranja/samodejnega zaviranja pri počasni vožnji
(SBS/SCBS) (rumena)
• Če naprej usmerjena kamera (FSC) ne deluje normalno zaradi visokih temperatur, se
sistemske funkcije, povezane z naprej usmerjeno kamero (FSC) začasno prekinejo in
zasvetijo naslednje opozorilne lučke. To ni okvara sistema. Ohladite območje ob naprej
usmerjeni kameri (FSC), na primer z vklopom klimatske naprave.
• Opozorilna lučka nadzora nezasenčenih luči (HBC) (rumena)
• Opozorilna lučka prilagodljivih žarometov LED (ALH) (rumena)
• Opozorilna lučka sistema za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LAS) in
opozarjanja na zapuščanje voznega pasu (LDWS)
• Opozorilna lučka samodejnega zaviranja/samodejnega zaviranja pri počasni vožnji
(SBS/SCBS) (rumena)

 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Dolgo let nazaj je serviser (nek "majstore", ki je v našo vas prišel od dol in tipično "znal vse") zamenjal original olje v menjalniku R5 z oljem za Hyundai avte, kao da je lahko le boljše. Od menjave naprej se je avto iz 2.  prestave le s težavo prestavljalo v 1. prestavo.

 

Glede poseganja v programsko opremo za nadzor motorja sam zaenkrat Mazdi zaupam, da je programsko motor nastavila optimalno, bolj optimalno kot to zna lokalni strokovnjak za vse vrste vozil vseh vrst proizvajalcev. :)

Tej majstori so dobri na jeziku. 😉

To ni kar "neko olje" 

ampak verjetno najboljše olje za menjalnike na tržišču.

Kar se pa tiče optimalnosti je pa ponavadi  vse nastavljeno tako, da je čim manj problemov in nekako, da je v nekih tolerancah. 

Iz glasbe ti lahko zagotovim, da ko kupiš lampaški feršterker (ojačevalec po slovensko) je prvo kar moraš narediti to, da zamenjaš komplet vse lampe, ker so noter neke povprečne,ponavadi kitajske. 

In sedaj pride na vrsto zanimiva stvar. Zato, da bi delale lampe pravilno, moraš imeti pravilno naštiman bias. 

To je, koliko voltov "spusti"  v samo lampo. Če je bias prenizko naštiman, se lampa  ne segreje dovolj in zvok je popačen-hladen. Če je bias previsok, se lampa pregreva, sicer sam zvok je super, a je življenjska dobe same Lampe zelo kratka.Tovarne se držijo načela, da je bolje manj in zato nov ojačevalec z originalnimi nastavitvami sicer dela, a je zvok zanič. Je pa res, da bo vse skupaj delalo brez problemov. Druga, naša  varianta izkušenih glasbenikov je, da se bias malo našpona, seveda do razumne meje in odličen zvok je tukaj. Se pravi, da je šele z našo intervencijo prišlo do  optimalne nastavitve. Malo sem zabluzil v glasbene vode a to le toliko, da boš bolje razumel point tovarniških nastavitev. 🤗

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.