Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Parkrat se mi je lučka za nalet oz. samodejno zaviranje (SCBS) prižgala po mokri cesti ponoči. Sedaj se mi je 2x prižgala sredi dneva pri 25°C. Peljal sem po regionalki 90 km/h, zakaj torej lučka "city break"? Na cesti seveda ni bilo ničesar. Je to kakšna napaka, ali...?

 

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Parkrat se mi je lučka za nalet oz. samodejno zaviranje (SCBS) prižgala po mokri cesti ponoči. Sedaj se mi je 2x prižgala sredi dneva pri 25°C. Peljal sem po regionalki 90 km/h, zakaj torej lučka "city break"? Na cesti seveda ni bilo ničesar. Je to kakšna napaka, ali...?

 

 

Ziher mas zapacan senzor 🙂

Napisano

Ali pa direktno nizko Sonce na senzor

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 27 minutami je mazdaman napisal:

Ali pa direktno nizko Sonce na senzor

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Točno tako,tudi to...👍

Napisano
pred 8 urami je mazdaman napisal:

Ali pa direktno nizko Sonce na senzor

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

To bo to. Meni se tudi večkrat pojavi, ko je sonce nizko in verjetno pod točno določenim kotom. Se pa tudi hitro ugasne. 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 12. 5. 2021 ob 5:28 je Alex napisal:

To bo to. Meni se tudi večkrat pojavi, ko je sonce nizko in verjetno pod točno določenim kotom. Se pa tudi hitro ugasne. 

@Alex ene stvari imaš dobro naštudirane 👍

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Janez007 napisal:

@Alex ene stvari imaš dobro naštudirane 👍

 

Nisva pa še končala glede olja v ročnem menjalniku M6 ... praviš, da je drugo (verjetno viskoznejše) olje izboljšalo gladkost prestavljanja. Tukaj me zanima, kako gre iz druge v prvo pri zimskih temperaturah pod lediščem? Če OK, potem se sprašujem, kako da tega ni pogruntala Mazda sama - ali se v glavnem ukvarja samo še z lepoto (barva, oblika,...)? :)

Kar se tiče samega menjalnika. V začetku je meni šlo res težje v peto brzino. Po menjavi olja in ročice menjalnica (dal sem težjo, 260 gramsko namesto originalne, ki ima le 105 g.) se je prestavljanje drastično spremenilo. Tukaj tudi meni ni jasno, zakaj so šli v tako lahko ročko, saj je bila že na mazdah 1. gen. in tudi 2. gen ročka  težka preko 250 g.🤔 Vemo pa, da težja kot je ročka menjalnika, lažje je prestavljanje. V glavnem, odkar sem zamenjal olje v menjalniku je prestavljanje v vse prestave  tekoče, tudi ko je zunaj  zelo mraz.

Zakaj mazda ni dala tega olja v menjalnik? Ker je precej drago in pri masi vozil bi bil to nepotreben strošek za tovarno. Pač dajo noter neko v redu olje, ki pa ni višek tehnologije olj.Saj tudi motorji tovarniško niso prav točno nastavljeni, vsako vozilo posebej, ampak serijsko. Zato pa ti, ko greš na čipiranje(k pravemu mojstru, seveda ) nastavijo motor, da deluje optimalno. In s tem imaš ponavadi tudi manjšo porabo pri večji moči motorja. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
V naslednjih primerih naprej usmerjena kamera ne more pravilno določiti ciljnih
objektov in posamezni sistemi morda ne bodo normalno delovali.
• Vozilo pred vami je nizko.
• Če vozite enako hitro kot vozilo pred vami.
• Ponoči ali pri vožnji skozi tunel so žarometi izklopljeni.
• V naslednjih primerih naprej usmerjena kamera ne more pravilno določiti ciljnih
objektov.
• V zelo slabih vremenskih razmerah kot so dež, megla ali sneg.
• Kadar deluje pralnik vetrobranskega stekla ali kadar v dežju brisalca vetrobranskega
stekla nista vklopljena.
• Na vetrobranskem steklu so led, rosa, sneg, dežne kaplje, umazanija ali tujki, kot so
plastične vrečke.
• Tovornjaki z nizko tovorno površino in vozila izjemno nizkega ali visokega profila.
• Pri vožnji ob stenah brez vzorca (vključno z ograjami in zidovi, ki so vzdolžno
progasti).
• Zadnje luči vozila pred vami niso vklopljene.
• Vozilo je izven dosega svetlobnega snopa žarometov.
• Vozilo ostro zavija, se vzpenja ali spušča po strmem klancu.
• Pri vstopu ali izstopu iz tunela.
• Vozilo je težko naloženo in je zato nagnjeno.
• Sprednjo stran vozila osvetljuje močna luč (zadnja luč ali žarometi vozila pred vami).
• Na vozilu pred vami je več svetlobnih virov.
Med vožnjo
i-ACTIVSENSE

4-206

• Kadar vozilo pred vami ni opremljeno z zadnjimi lučmi ali so zadnje luči ponoči
izklopljene.
• Daljši tovor je pritrjen na strešne nosilce in zastira naprej usmerjeno kamero (FSC).
• Pred vami se dvigajo izpušni plini vozila pred vami, prah, sneg ali vodne pare iz
kanalov ali je v zraku razpršena voda.
• Pri vleki okvarjenega vozila.
• Če so na vozilu nameščene različno obrabljene pnevmatike.
• Vozilo vozi po klancu navzdol ali po cestah s številnimi luknjami.
• Na cesti so luže.
• Okolica je temna, na primer ponoči, zgodaj zvečer ali zjutraj, v predoru ali v parkirni
hiši.
• Svetlost žarometov je zmanjšana ali omejena zaradi umazanije oziroma spremenjene
optične osi.
• Ciljni predmet je v mrtvem kotu naprej usmerejene kamere (FSC).
• Oseba ali predmet skoči na cesto izza vogala ali preseka pot neposredno pred vami.
• Zamenjali ste vozni pas in se približali vozilu pred sabo.
• Ko vozite ekstremno blizu vozila pred sabo.
• Nameščene so snežne verige ali je nameščena nadomestna pnevmatika.
• Vozilo pred vami je posebne oblike. Primer je vozilo, ki vleče bivalnik ali čoln ali
ima na kesonu naloženo nazaj obrnjeno vozilo.
• Če naprej usmerjena kamera (FSC) ne deluje normalno zaradi nasprotne osvetlitve ali
megle, se sistemske funkcije, povezane z naprej usmerjeno kamero (FSC) začasno
prekinejo in zasvetijo naslednje opozorilne lučke. To ni okvara sistema.
• Opozorilna lučka nadzora nezasenčenih luči (HBC) (rumena)
• Opozorilna lučka prilagodljivih žarometov LED (ALH) (rumena)
• Opozorilna lučka sistema za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LAS) in
opozarjanja na zapuščanje voznega pasu (LDWS)
• Opozorilna lučka samodejnega zaviranja/samodejnega zaviranja pri počasni vožnji
(SBS/SCBS) (rumena)
• Če naprej usmerjena kamera (FSC) ne deluje normalno zaradi visokih temperatur, se
sistemske funkcije, povezane z naprej usmerjeno kamero (FSC) začasno prekinejo in
zasvetijo naslednje opozorilne lučke. To ni okvara sistema. Ohladite območje ob naprej
usmerjeni kameri (FSC), na primer z vklopom klimatske naprave.
• Opozorilna lučka nadzora nezasenčenih luči (HBC) (rumena)
• Opozorilna lučka prilagodljivih žarometov LED (ALH) (rumena)
• Opozorilna lučka sistema za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LAS) in
opozarjanja na zapuščanje voznega pasu (LDWS)
• Opozorilna lučka samodejnega zaviranja/samodejnega zaviranja pri počasni vožnji
(SBS/SCBS) (rumena)

 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Dolgo let nazaj je serviser (nek "majstore", ki je v našo vas prišel od dol in tipično "znal vse") zamenjal original olje v menjalniku R5 z oljem za Hyundai avte, kao da je lahko le boljše. Od menjave naprej se je avto iz 2.  prestave le s težavo prestavljalo v 1. prestavo.

 

Glede poseganja v programsko opremo za nadzor motorja sam zaenkrat Mazdi zaupam, da je programsko motor nastavila optimalno, bolj optimalno kot to zna lokalni strokovnjak za vse vrste vozil vseh vrst proizvajalcev. :)

Tej majstori so dobri na jeziku. 😉

To ni kar "neko olje" 

ampak verjetno najboljše olje za menjalnike na tržišču.

Kar se pa tiče optimalnosti je pa ponavadi  vse nastavljeno tako, da je čim manj problemov in nekako, da je v nekih tolerancah. 

Iz glasbe ti lahko zagotovim, da ko kupiš lampaški feršterker (ojačevalec po slovensko) je prvo kar moraš narediti to, da zamenjaš komplet vse lampe, ker so noter neke povprečne,ponavadi kitajske. 

In sedaj pride na vrsto zanimiva stvar. Zato, da bi delale lampe pravilno, moraš imeti pravilno naštiman bias. 

To je, koliko voltov "spusti"  v samo lampo. Če je bias prenizko naštiman, se lampa  ne segreje dovolj in zvok je popačen-hladen. Če je bias previsok, se lampa pregreva, sicer sam zvok je super, a je življenjska dobe same Lampe zelo kratka.Tovarne se držijo načela, da je bolje manj in zato nov ojačevalec z originalnimi nastavitvami sicer dela, a je zvok zanič. Je pa res, da bo vse skupaj delalo brez problemov. Druga, naša  varianta izkušenih glasbenikov je, da se bias malo našpona, seveda do razumne meje in odličen zvok je tukaj. Se pravi, da je šele z našo intervencijo prišlo do  optimalne nastavitve. Malo sem zabluzil v glasbene vode a to le toliko, da boš bolje razumel point tovarniških nastavitev. 🤗

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.