Skoči na vsebino

Nova Mazda 6 - možne težave?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni

Odločil sem se za nakup "nove" Mazde 6 letnik 2020 (dizel 1.5) pri pooblaščenem prodajalcu.

Gre za nadomestno / testno vozilo, ki je imelo 5500 prevoženih ob prevzemu.

Pred nakupom mi je bilo rečeno, da bo vozilo ob mojem prevzemu pregledano iz strani serviserjev - vendar v kolikor pogledam v digitalno servisno knjižico ni zabeleženih nobenih servisev. Zanima me v kolikor so takšni servisi obvezni ob predaji testnega / nadomestnega avtombila iz strani Mazdine politike?

Namreč občutek imam, da pri avtu nekaj ni popolnoma OK. Prestavljanje iz 1 v 2 brzino namreč "zaskoči" oz se prestavlja z uporom - težko bi to opisal z drugačnimi besedami. Menjava iz 1 v 2 brzino namreč ni "smooth" kot pri ostalih (npr. iz 2 v 3 ali pa iz 3 v 2, itd...). V kolikor je avto pri miru gre samo menjavanje popolnoma OK in brez nobenega upora.

V nakup tega (novega) avta sem šel v želji, da imam končno mir z servisi in popravili.

Vem, da je še avto v garanciji in bom šel vsekakor na uradni servis. Jezi me samo to, da če so pri prodajalcu vedeli za to težavo in mi prodali tak avto - namreč od moje testne vožnje in nakupom je minilo 7 dni. Vozilo je bilo v vmesnem času v uporabi.

 

Popravljeno od escapez
Napisano (urejeno)

Dizel 1.5?

 

Zatikanje pri ročnem menjalniku je pogosta težava in se jo rešuje z menjavom olja.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Verjetno je dizel 150KM.... A to se ti dogaja skos tudi, ko je menjalnik že ogret? Ne bi se smelo zatikat saj je ta menjalnik en boljših.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je escapez napisal:

Pozdravljeni
V nakup tega (novega) avta sem šel v želji, da imam končno mir z servisi in popravili.
 

 

@escapez, moje sožalje in poznam te občutke. :) 

Napisano
pred 12 urami je escapez napisal:

Pozdravljeni

Odločil sem se za nakup "nove" Mazde 6 letnik 2020 (dizel 1.5) pri pooblaščenem prodajalcu.

Gre za nadomestno / testno vozilo, ki je imelo 5500 prevoženih ob prevzemu.

Pred nakupom mi je bilo rečeno, da bo vozilo ob mojem prevzemu pregledano iz strani serviserjev - vendar v kolikor pogledam v digitalno servisno knjižico ni zabeleženih nobenih servisev. Zanima me v kolikor so takšni servisi obvezni ob predaji testnega / nadomestnega avtombila iz strani Mazdine politike?

Namreč občutek imam, da pri avtu nekaj ni popolnoma OK. Prestavljanje iz 1 v 2 brzino namreč "zaskoči" oz se prestavlja z uporom - težko bi to opisal z drugačnimi besedami. Menjava iz 1 v 2 brzino namreč ni "smooth" kot pri ostalih (npr. iz 2 v 3 ali pa iz 3 v 2, itd...). V kolikor je avto pri miru gre samo menjavanje popolnoma OK in brez nobenega upora.

V nakup tega (novega) avta sem šel v želji, da imam končno mir z servisi in popravili.

Vem, da je še avto v garanciji in bom šel vsekakor na uradni servis. Jezi me samo to, da če so pri prodajalcu vedeli za to težavo in mi prodali tak avto - namreč od moje testne vožnje in nakupom je minilo 7 dni. Vozilo je bilo v vmesnem času v uporabi.

 

Avto je v garanciji in če te karkoli muči, je sedaj čas, da ti to rešijo. Vztrajaj, da ti to popravijo, če ti ni všeč. Ne smejo te odpraviti z besedami, da je to normalno, če ti smatraš, da ni. Sicer pa kot so že drugi napisali to se da rešit pozneje z menjavo olja v menjalniku z najboljšim na tržišču. 

 

 

Napisano (urejeno)

Glede napake pri kupljeni stvari kot je avto imaš v splošnem 2 možnosti: uveljavljati stvarno napako ali uveljavljati garancijo. Uveljavljaš lahko eno ali drugo, ne pa obeh hkrati.

 

Tale težava tvojega avta je še najmanj, kar te lahko še čaka v prihodnosti Mazde 6 CD150. 😉

 

Napaka je lahko dokazljiva (primerja se prestavljanje z drugim avtom), odprava napake pa tudi lahko ugotovljiva. 

 

Sicer pa je majhna možnost, da bi bilo olje pri 5.000 km drugačno kot pri avtu z 0 km, torej še originalno. Je pa običajno pri ročnih menjalnikih, da se najtežje prestavlja iz 2. v 1, iz 1. v 2. pa ponavadi kar gre ...

Popravljeno od Janez007
Napisano

Glede na to, da je avto še v tovarniški garanciji, bi jaz vsekakor v konkretnem primeru uveljavljal garancijsko popravilo. Obvezno zahtevaj kopijo naloga, s katerim si podal zahtevo za garancijsko popravilo. Če v 45 dneh napaka ne bo odpravljena, lahko zahtevas vračilo kupnine ali nadomestni izdelek, upam, da je še vedno tako.

Kot so že navedli zgoraj, pa se ne smeš pustiti odpraviti, da je tako delovanje menjalnika normalno.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

Fantje resnično hvala za nasvete. Jih bom vsekakor upošteval. V petek imam dogovorjen termin za servis. 

Bom pa tale topic izkoristil še za eno vprašanje. Nakup avta se je odvil zelo hitro saj sem avto zaradi osebnih razlogov bil dobesedno primoran kupiti iz danes na jutri. Na testni vožnji sem bil z nekaj različnimi avtomobili nižjega cenovnega razreda in višjega cenovnega razreda -  vendar srce je hotelo Mazdo. 😉❤️ Ta Mazda 6 pa je bila še edini "nov" dizel karavan v Sloveniji za prodajo in v kolikor dam "vstran" to težavo glede menjalnika - mi je res super avto. 

Mazda6 SPC CD150 Attraction TESTNI (karavan)
Cena: 27.250€ 
Prva registracija: 2020 / 7
Prevoženih: 5600
MPC: 31.890€
Garancija: 5 let (torej še 4 leta)

Kaj menite glede cene? Preplačal ali OK? Koliko bi po vašem bila realna cena glede na prevožene / registracijo?


 

Popravljeno od escapez
  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano

Dejasnko je skoraj nov... menjalnik naj ti pa le zrihtajo, ker pri ostalih se to ne dogaja in vstrajaj pri tem.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 15. 5. 2021 ob 21:21 je escapez napisal:

Mazda6 SPC CD150 Attraction TESTNI (karavan)
Cena: 27.250€ 
Prva registracija: 2020 / 7
Prevoženih: 5600
MPC: 31.890€
Garancija: 5 let (torej še 4 leta)

Kaj menite glede cene? Preplačal ali OK? Koliko bi po vašem bila realna cena glede na prevožene / registracijo?

Za kupca ni nikoli nič prepoceni :)

Popravljeno od Janez007
Napisano

Še feltne zrihtaš in bo bomba. 

Mogoče sem spregledal, kakšne barve pa je? 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jaz sem konec leta 2018 za svojo 4 mesece staro 6-ko revolution s 4k prevoženih dal 25.800€, pa so mi zraven dali še nov komplet zimskih gum na litih platiščih.

Tebe je prišlo dražje, so se pa cene rabljenih vozil v zadnjem letu dvignile.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Še feltne zrihtaš in bo bomba. 

Mogoče sem spregledal, kakšne barve pa je? 

 

Za naše ceste so sicer bolj primerne debelejše gume, da te ne bo ves čas rukalo, in še robnike težje pobrusiš 😁

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

 

Za naše ceste so sicer bolj primerne debelejše gume, da te ne bo ves čas rukalo, in še robnike težje pobrusiš 😁

V bistvu ni neke razlike med gumami 225 /45 r19 in 245/40r19 v sami vožnji. In kot smo ugotovili na testu tudi na porabo ne vpliva kaj preveč. 

Vpliva pa kar precej na lego na cesti. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je Alex napisal:

V bistvu ni neke razlike med gumami 225 /45 r19 in 245/40r19 v sami vožnji. In kot smo ugotovili na testu tudi na porabo ne vpliva kaj preveč. 

Vpliva pa kar precej na lego na cesti. 

Mislil sem 225/55 R17  

Za 95% naših cest so meni že 225 /45 r19 pretrde, volan preveč pleše in najmanjša luknja rukne podvozje. To zame ni "dobra lega" :)

Najbolj poškodovani odseki cest - 4

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Alex napisal:

Še feltne zrihtaš in bo bomba. 

Mogoče sem spregledal, kakšne barve pa je? 


Upam, da enkrat v prihodnosti padejo kakšne feltne - ko bo kakšnega jurčka preveč na računu 🙃 Avto pa je bele barve.
 

pred 13 urami je jacques33 napisal:

Jaz sem konec leta 2018 za svojo 4 mesece staro 6-ko revolution s 4k prevoženih dal 25.800€, pa so mi zraven dali še nov komplet zimskih gum na litih platiščih.

Tebe je prišlo dražje, so se pa cene rabljenih vozil v zadnjem letu dvignile.


Se mogoče spomniš kakšna je bila cena nove M6 Revolution tisto leto? Sem na hitro pregledal starejše kataloge in 6.8.2019 je bil Attraction model na voljo za 29.990€, Revolution pa 32.090€. Ne vem ali se cene dvigujejo zaradi razmer na trgu ali zaradi novosti, izboljšav in sprememb, ki so se dogajale tekom let na tem modelu 🤔

Trenutno je cena za Revolution 33.990€, Attraction pa 31.890€.

Popravljeno od escapez
Napisano

Jaz sem dal novembra 2019 dobrih 29kEUR za revolution :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Bilo je konec leta in sem dobu več kot 3kEUR skonta, ker je bil avto na zalogi na Nizozemskem in v bistvu me je to na koncu tud prepričalo pa še dajatve so se pol 2020 povečale. Tako, da sem profitiral skoraj 4 jurje vseskupi.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker mi ni po drugem mesecu nic vec vleklo. Ocitno se jih je veliko prestavilo na A1, tako kot jaz, in se je vse skupaj preobremenilo. 4 MB/s na 4g omrezju. Facebook ni normalno delal. Se TV je kockal.
    • Tole si preberite.   V celotnem zivljenskem ciklu kateregakoli vozila skorajda NI razlike   The Environmental Impact of Battery Production for EVs EARTH.ORG While the principle of lower emissions behind electric vehicles is commendable, the...   Kjer je litij je kilometre naokoli vse pocrkalo, ker se vse mora cistiti s pomocjo rek.
    • Se pravi, drugi dino. 🤔
    • Verjetno noben od nas ni "fanatik, terorist ali ekstremist", karkoli " za ICE ali EV, vsak se naj sam odloči kaj mu ustreza. Sam kot uporabnik pa poskušam kritično oceniti ali priti do tega, kdaj je kaj ustrezno. Verjetno bo enkrat prišel tudi čas za EV, mogoče bo pa gorivo za EV v prihodnosti vodik... Sem zato, da se prehod, kakršenkoli že bo, zgodi naravno in s čim manj vpliva na okolje (saj to je verjetno bistvo, da ne poslabšamo stanja), ne pa forsirano kot sedaj z evropskimi voditelji ... in da bivamo v sožitju, kot npr. Mtb-jevci in planinci, ali kot pes in mačka ... . S trenutno tehnologijo nam pač na žalost fejst mečejo pesek v oči... Pa še: v izračunih CO2 glede na prevožene kilometre je vse upoštevano, kar ste zgoraj navajali (proizvodnja vseh komponent...) in šele pri ca. povprečno 100.000km ali najbolj optimalno po priloženem članku 65.000km si šele na istem z EVjem glede okolja in se izenačita EV in ICE . To so dejstva (razne študije, ki so jih delali inženirji...), vendar se jih more malo skriti, ne obešati na veliki zvon, ker na žalost trenutni EVji niso tako čisti kot bi nam radi povedali... Sigurno pa karkoli delamo, delamo škodo okolju, tudi s črpanjem nafte, ampak trenutno z litijem bistveno večjo škodo (pa litija brez nafte ni, ne pozabiti), ...   @Matick Mislm da se ponavljam ze kt stara lajna, ampak, tukaj ne mors samo CO2 racunat. Ker, ze samo kopanje litija toliko skode naredi okolju, pa ne z CO2 izpusti, ampak ker je to kopanje toliko umazano, en rudnik litija lahko celotne regije kmetijskih povrsin unici, koliko ciste vode se pri tem tudi porabi je nerealno, in ta voda more pol nekam it in kamorkoli gre, bo tam unicila tudi okolisko zemljo.   To je pa poleg vseh CO2-jev še najbolj žalostno in kot je tudi @Mraušk Mčk navedel to za odločevalce/kapitaliste ni neki problem in ni pod rubriko onesnaževanje in zeleni prehod na Zemlji (mogoče pa Musk kopa na Marsu pa še ne vemo 😁).      
    • Sej se zdaj prodaja m3 med oglasi....samo zamenjata 🤣
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.