Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo mal novic.

kot sem ze omenila je Mazda Slovenije zavrnila popravilo in sem potem poklicala EHQ v Nmecijo in razlozila kako in kaj. Napisati sem morala dopis s podatki o vozilu (vin) in o napaki. Customer service EHQ je kontakiral Francosko Mazdo in te so odgovorili Slovenski Mazdi, da bodo placali 80% stroskov, 20% je mojih.

Mazda slovenije pa je rekla, da mi tudi tok nasprot ne grejo, da bi se kej oni dodali zravn.

V glavnem, namesto 500€ me bo stalo 100€, kar je super, ampak Mazde pa res nikoli vec ne bom mela😞

Tak da ce koga zanima CX3 dizel, prodam 🙈

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Toliko o odnosu servisov in mazde Slovenija. Koliko strank bodo še odgnali? 😡

 

 

Napisano

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

33112_1.png

Napisano
3 hours ago, Boss said:

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

No, iz lastnikih izkusenj vem, da elita nebi dovolila, da se jim to po 4 letih zgodi in da morajo se doplacati. Elita bi jih hitro na svoje mesto postavila s takimi napakami

 

Napisano

Sej eliti bodo vse zamenjali brez vprašanj, pa še kavico postregli pa še kaj zraven.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Na mazdi 6, 2013, se mi sprednji varnostni pas takoj razrahlja ko se zapnem, ni lepo tesno ob telesu, kot bi moral biti. Pas sem že očistil z milnico in vodo, ampak je še zmeraj isto. Drugače pas lepo potegne nazaj noter.

 

Je že kdo razdiral tam v B stebričku ter popravljal mehanizem, malo sem gledam na yt da naj bi bila slabo navita vzmet kriva, da se ne zategne lepo. Kakšna ideja?

 

lp Aleš

Napisano

Pas je varnostni element. Ni se za hecati tukaj. Pelji avto nekam, da strokovno pogledajo. 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.