Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Popravljeno od Katka123
  • Katka123 je spremenil naslov v Zadnji varnostni pas
Napisano
pred 5 urami je Katka123 napisal:

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Zelo neodgovorno od uradnega servisa. Jaz bi na tvojem mestu najprej pisal zastopniku za Mazdo v Sloveniji in jim razložil, da naj bi bil vpoklic v nekaterih državah. Če je to res, ti morajo to popraviti ne glede na to, ali je avto še vedno v garanciji ali ne. (kako to, da nimaš pet letne garancije?).Če ne bo zaleglo bi jaz poiskal kakega dobrega ne uradnega mehanika, da ti ugotovi, ali se res ne da tega nekako popraviti. Ker na uradnem servisu so zelo hitri za menjavanje delov, tudi če obstaja možnost popravila. V večini primerov itak popraviti ne znajo. 😉

  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

 

Napisano

Alex & Shrek

odgovorim obema skupaj, ker se odgovor povezuje

sem druga lastnica in avto je Francoski. Baje, da imajo v FR samo osnovno Mazda garancijo.

 

danes grem se enkrat na servis, ce ne se pa sama obrnem na mazdo slovenija, pa sem razmisljala, da bi dala se EHQ v kopijo.

Napisano

Je možno, da je bil avto udeležen v prometni nesreči in so pasovi zadaj uničeni in ne zamenjani? 

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Je možno, da je bil avto udeležen v prometni nesreči in so pasovi zadaj uničeni in ne zamenjani? 

Na to sem tudi sam takoj pomislil. 

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Je možno, da je bil avto udeležen v prometni nesreči in so pasovi zadaj uničeni in ne zamenjani? 

Ne. To izgleda, da je tovarniška napaka. En kup zapisov o podobnem problemu. In v vseh državah se na, servisih delajo Francoze. Jaz bi pritisnil na mazda Slovenija , ker je to znana in pogosta napaka. 

cx3forum_com_profile.png
WWW.CX3FORUM.COM

Hi All, First time poster and a bit of a long time lurker. I...

 

 

 

Napisano
46 minutes ago, Alex said:

Ne. To izgleda, da je tovarniška napaka. En kup zapisov o podobnem problemu. In v vseh državah se na, servisih delajo Francoze. Jaz bi pritisnil na mazda Slovenija , ker je to znana in pogosta napaka. 

cx3forum_com_profile.png
WWW.CX3FORUM.COM

Hi All, First time poster and a bit of a long time lurker. I...

 

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

Napisano
pred 56 minutami je Katka123 napisal:

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

Pa se jim zahvališ in poveš da v življenju več ne kupiš mazde in da jo boš tudi vsakemu odsvetovala.

 

S katerega konca pa si? Kolega je mehanik na mazda servisu, ce zelis ti posljem v zs stevilko in ga povprasas kaj se da nardit. 

Napisano
44 minutes ago, scania said:

Pa se jim zahvališ in poveš da v življenju več ne kupiš mazde in da jo boš tudi vsakemu odsvetovala.

 

S katerega konca pa si? Kolega je mehanik na mazda servisu, ce zelis ti posljem v zs stevilko in ga povprasas kaj se da nardit. 

Sem iz Ljubljane. To bi bila ful hvalezna, ker se mi res 500€ ne da placati, za to osnovno stvar.

 

Sem pa definitivno zelo razocarana nad odnosom

Napisano
pred 1 uro je Katka123 napisal:

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

To ne bo pilo vode. Vsak avto kupljen v EU lahko servisiraš in uveljavljaš v bilo kateri članici EU. Smatra se, kot bi bil kupljen v Slo. Tako, da še en dokaz, da bi morala Mazda Slovenija malo prevetriti te svoje servise in odnos do strank. Ne pravim zastonj, da, dokler kupuješ avto so vsi sladki, potem se pa ta sladkor ponavadi spremeni v kisle kumarice. Definitivno veliko strank izgubijo zaradi takega odnosa. 😡

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Katka123 napisal:

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Ko kupiš avto, dobiš garancijo in garancijski list, kjer so navedeni pogoji. Za v Sloveniji kupljeno blago je garancija obvezna za določeno tehnično blago, ponavadi 1 leto.

Vse ostalo je stvar dogovora med proizvajalcem in kupcem. V Sloveniji kupljen Mazda avto je imel 3 oz. 5 let garancije (Mazda Slovenija jo je podaljševala za 2 leti iz 3 na 5 let, zastonj oz. proti doplačilu). 

 

Če tvoja CX-3 nima podaljšane in v Sloveniji veljavne garancije (v tvojem primeru jo je imel verjetno 3 leta), Mazda Slovenija ni kriva in ne more biti garant. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 22 minutami je Brane napisal:

5 let  garancije je samo v sloveniji,tle je garancija  pretekla .Edino vpoklic jo reši.

Res je. Tudi moja iz Nemčije je imela le tri leta garancije. Kot pravi brane, bi morali vseeno upoštevati vpoklic, če se je bilo kdaj izvajal, bilo kje na svetu. In ne glede na potek garancije je to brezplačno. Včasih je vpoic tudi na deset let starih avtih. 

Jaz bi vztrajal in se ne bi pustil odgnati z nekim pojasnilom kar nekega modela na servisu. 

Cilj uradnih servisov je, da imajo čim manj garancijskih popravil  ali drugače povedano, poizkusi čim več ljudi prepričati, da četudi se pojavljajo znane napake, to naprti lastniku avta, ki ne zna pravilno rokovati z njim. 😉

 

 

Napisano

Hvala vsem za odgovore, tudi za sposbudo, da se ne pustim servisu, ter poucitev kako je z garancijo za v Sloveniji kupljeno blago.

 

Smatram, da je varnostni pas eden izmed najbolj pomembnih features na avtu, saj skrbi za varnost voznikov in sovoznikom, da je absurdno, da se pokvari po 4 letih in da je popravilo 500€, pa ne glede kje v EU je bil kupjen. Se vecji absurd pa je, da je ta tezava po celem svetu in da jo eni resujejo s podaljsanjem garancije, drugi pa z delitvijo stroskov popravila.

 

Odlocila sem se, da pisem direktno na EHQ in jim obrazlozim situacijo, ter prijazen odnos nasiega predstavnistva. V kopijo seveda Mazda FR in Slo.

Naslednji korak, ce nic ne dosesem, pa bo zelo (ne) prijazen dopis mami, ter kak clanek o tem v kaki nemski avtomobilski reviji, predvsem poudarek o tem, da po 4 ali manj letih crkne zivljensko pomembna stvar

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 minutami je Katka123 napisal:

Hvala vsem za odgovore, tudi za sposbudo, da se ne pustim servisu, ter poucitev kako je z garancijo za v Sloveniji kupljeno blago.

 

Smatram, da je varnostni pas eden izmed najbolj pomembnih features na avtu, saj skrbi za varnost voznikov in sovoznikom, da je absurdno, da se pokvari po 4 letih in da je popravilo 500€, pa ne glede kje v EU je bil kupjen. Se vecji absurd pa je, da je ta tezava po celem svetu in da jo eni resujejo s podaljsanjem garancije, drugi pa z delitvijo stroskov popravila.

 

Odlocila sem se, da pisem direktno na EHQ in jim obrazlozim situacijo, ter prijazen odnos nasiega predstavnistva. V kopijo seveda Mazda FR in Slo.

Naslednji korak, ce nic ne dosesem, pa bo zelo (ne) prijazen dopis mami, ter kak clanek o tem v kaki nemski avtomobilski reviji, predvsem poudarek o tem, da po 4 ali manj letih crkne zivljensko pomembna stvar

Le hrabro. Več kot bo takih dopisov in vztrajanja, prej se bo premaknilo z mrtve točke. 

Mogoče bi bilo dobro pisati tudi na vip revijo. Imajo zelo dobre pravnike, kar se tiče kupčevih pravic in prodajalčevih dolžnosti. Meni so že dvakrat pomagali, ko so pritisnili na prodajalca, s katerim smo bili v sporu oziroma na bojni nogi. 

Prodajalec je obakrat popustil. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Le hrabro. Več kot bo takih dopisov in vztrajanja, prej se bo premaknilo z mrtve točke. 

Mogoče bi bilo dobro pisati tudi na vip revijo. Imajo zelo dobre pravnike, kar se tiče kupčevih pravic in prodajalčevih dolžnosti. Meni so že dvakrat pomagali, ko so pritisnili na prodajalca, s katerim smo bili v sporu oziroma na bojni nogi. 

Prodajalec je obakrat popustil. 

 

Še bolj se pritisne na prodajalca/garanta s Tržno inšpekcijo, ker je Zveza potrošnikov SLO brezzobi tiger. 

 

Vendar v tem konkretnem primeru varnostnih pasov menim, da ni nobene osnove z naslova garancije, ker Mazda Slovenija ni garant.

 

Morda je varianta v uveljavljanju stvarne napake pri prodajalcu. V teh primerih se prodajalci pogosto "userjejo" ob prihodu inšpektorjev in stranki ugodijo, čeprav jim ne bi bilo treba. Zakaj? Zato, ker inšpektor z lahkoto najde kakšno drugo napako v njihovem poslovanju in zanjo napiše globo, in tega se prodajalci večinoma zavedajo.

 

Postopek: Če od nakupa še ni minilo 1 leto oz. 2 meseca od trenutka, ko je kupec napako ugotovil, potem kupec naslovi na prodajalca pisni zahtevek (obvezno priporočeno s povratnico) in zahteva eno od možnosti ZVpot, našteto v 37.c členu http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513

 

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročenaPotrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-       odpravi napako na blagu ali

-       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

-       vrne plačani znesek.

 

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

 

Tretja varianta je nakup varnostnih pasov po kakšnem cenejšem kanalu, morda celo rabljenih :) 

 

To so pasti kupovanja rabljenih vozil iz tujine 🥴

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Še bolj se pritisne na prodajalca/garanta s Tržno inšpekcijo, ker je Zveza potrošnikov SLO brezzobi tiger. Vendar v tem konkretnem primeru varnostnih pasov menim, da ni nobene osnove, ker Mazda Slovenija ni garant niti prodajalec! Edino varianto vidim v uveljavljanju stvarne napake pri prodajalcu.

 

To so pasti kupovanja rabljenih vozil iz tujine 🥴

 

Ah, tudi pri avtomobilih kupljenih pri nas ni velike razlike. Koliko je bilo samo tukaj gor problemov z razno raznimi stvarmi (recimo zavore) pa jim ne prideš do konca. 

Ali pa z navigacijami je milo kar nekaj problemov. Tako da je v bistvu čisto vseeno, kje je avto bil kupljen. Če servisi vedo za to napako, in je bil vpoklic zaradi tega, nimajo pardona. 

 

 

Napisano

Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 35 minutami je Deeyan napisal:

Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪

Kaj si pa počel tam, če ni skrivnost? 😊

Napisano
pred 43 minutami je Bini napisal:

Kaj si pa počel tam, če ni skrivnost? 😊

 

Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo. 

Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂

IMG_20210528_230743_edit_637981147265151.thumb.jpg.ee5365642c6a79e62e4f2c721adf496d.jpg

Napisano
pred 5 minutami je Deeyan napisal:

 

Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo. 

Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂

IMG_20210528_230743_edit_637981147265151.thumb.jpg.ee5365642c6a79e62e4f2c721adf496d.jpg

Ja, pri njih re res 'stranka kralj'! :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljči in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.