Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Sem lastnik Mazde 6, letnik 2014, dizel, 2.2 -150KM. Prevoženih imam nekaj več kot 160.000km.

 

 Na avtu se mi je pojavila napaka in sicer hladilna tekočina mi uhaja, hkrati pa se mi verjetno doliva v olje. Mehanik mi je povedal, da gre za resen problem in da bi moral zamenjati tesnilo na glavi motorja. Naj bi šlo za večji poseg, ki bo potegnil za sabo tudi velik finančni zalogaj. Moj mehanik se ne želi lotiti tega posega, ker nima prave delavnice za to.

 

Zanima me ali je kdo od vas že imel podoben primer, ter kje in kako ste rešili težavo? 

 

Hvala za vsak nasvet!

 

Lp!

Napisano

Imel sem podobno tezavo na Alfi Romeo 159, kjer sem bil za to naceloma kriv sam... Zastekal je termostat za vodo, ampak sem to opazu prepozno. 

Voda mi je vhajala v 4. cilinder in ker nisem bil siguren, ce je glava cela sem iz preventive menjal se to. Komplet strosek je bil cca. 500€ kar se materiala tice, delal pa sem sam ("pod kozolcem") 

Napisano

Baku pojdi do Avto Pelko, Medvode.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.

V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.

Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.

Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.

Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.

 

Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?

Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹

Napisano

Kakšen letnik pa imaš?

 

Če si kupil FL verzijo potem si načeloma ok (razen seveda pač vse kar pride skupaj z dizlom).

 

 

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?

Kupil sem 6ko 2016 ,ima ze novejso armaturo notri.

O razlikah GJ 2016 in kasnejših GL 2016 se je debatiralo tukaj, razlika je vidna na desnem števcu, kjer GL prikazuje temperaturo, prejšnja GJ pa ne:

 

GJ

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452159

 

GL

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452184

 

Sicer pa @Peter22, kaj je bilo potem glede tiste napake motorja (lučke), zapackan EGR ali kaj drugega?

 

Glede tvojega razmišljanja o prihodnosti novega avta pa samo rečem, da s tabo sočustvujem. 😞

 

slika.thumb.png.6f0db474586f83bb8bbac817c9720147.png

 

slika.thumb.png.3d79fe937aa1df2b983f189be4f9bce4.png

 

 

https://www.car.info/en-se/mazda/6

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 23 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?


 

FL = FaceLift

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 minutami je Peter22 napisal:

Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.

V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.

Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.

Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.

Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.

 

Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?

Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹

Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔

pred 32 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?

Kupil sem 6ko 2016 ,ima ze novejso armaturo notri.

Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

O razlikah GJ 2016 in kasnejših GL 2016 se je debatiralo tukaj, razlika je vidna na desnem števcu, kjer GL prikazuje temperaturo, prejšnja GJ pa ne:

 

GJ

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452159

 

GL

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452184

 

Sicer pa @Peter22, kaj je bilo potem glede tiste napake motorja (lučke), zapackan EGR ali kaj drugega?

 

Glede tvojega razmišljanja o prihodnosti novega avta pa samo rečem, da s tabo sočustvujem. 😞

 

slika.thumb.png.6f0db474586f83bb8bbac817c9720147.png

 

slika.thumb.png.3d79fe937aa1df2b983f189be4f9bce4.png

 

 

https://www.car.info/en-se/mazda/6

 

 

 

EGR napako je takrat Pelko pobrisal ven in od takrat se ni več prižgala.

Sem rekel,da če se še enkrat prižge grem v akcijo.

 

Napisano
pred 27 minutami je Alex napisal:

Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔

Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉

Ok,pol le ni tako hudo ,kot sem slišal,mi je kar odleglo,ker avto mi je res top,se vozi k raketa😁

 

Napisano (urejeno)

Tut js nism alisu za tesnila, 

So pa ble tezave z odmicnimi gredmi pri cist zacetnih letnikih, ostale tezave kot so (zabitost egr ventilov, map senzorjev, sesalnih kolektorjev) so pa tezave vseh letnikov, sploh ce je velik mestnih vozenj in tako rekoc cijazenje po cestah

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Poglej kje po prometni ali pa s kaksnim OBD, kaksna je oznaka motorja.

 

Ce je SHA12 (torej nekaj podobnega kot bi pri racunalnikih rekel verzija 1.2), si lahko miren.

 

2013 so bile SHA10

2014 pa SHA11

2015 pa ze SHA12

 

Pol so sele z AdBlue sistemom ratale SHA20 (2018, ce se ne motim).

 

Ampak, ker je lahko kak avto stal kje v skladiscu ali pri prodajalcu, ne mores slepo zaupati datumu prve registracije. Lahko tudi pozen 2015 letnik dobis SHA11 ...

Napisano
pred 7 urami je Deeyan napisal:

Sm sou gledat za foro, js mam SH01

 

IMG_20220207_225526.jpg

Kje pa se nahaja ta ploščica? 🤔

 

 

 

Napisano

@Deeyan Pa to bi verjetno moral še naprej brati SHA01 2222, torej imas 12 - saj tvoja je 2015, mar ne?

Kar moja 2015 letnik ima celo:

HW: SH06

 

Nisem pa blizu avta danes, da bi sel pogledat tocno to oznako, ki si jo prilepil.

Napisano
pred 40 minutami je dvorjan napisal:

@Deeyan Pa to bi verjetno moral še naprej brati SHA01 2222, torej imas 12 - saj tvoja je 2015, mar ne?

Kar moja 2015 letnik ima celo:

HW: SH06

 

Nisem pa blizu avta danes, da bi sel pogledat tocno to oznako, ki si jo prilepil.

 

Aaa, hvala za pojasnilo 🙂

 

Drugace je 2016 

Pred eno uro je Alex napisal:

Kje pa se nahaja ta ploščica? 🤔

 

 

Na desni strani pod egrjem

 

Video od 1.50min naprej

 

Napisano (urejeno)

Primer "FORScan configuration file" M6 GJ (model 2015) kupljene v začetku 2016:

 

Vehicle:
Model: Mazda6/Atenza
Engine: SH
Capacity: 2.2L
Generation: SKYACTIV
Transmission gear: Manual

PCM - Powertrain Control Module
Part number: SH14-18881-
Strategy : SH5N-188K2-G
Hardware type: SH14-188K1- / SH14-188K1-A

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Peter22 napisal:

Kako ti je pa ratal tolk bliz prit s telefonom😁

Dober telefon s dobro kamero, one plus nord, makro nastavitev in je. 😊

pred 1 uro je Deeyan napisal:

Al pa je bil GoPro? 😁

😊😊👍

 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Alex napisal:

Dober telefon s dobro kamero, one plus nord, makro nastavitev in je. 😊

😊😊👍

😂😂😂 Al pa z dronom slikaš...😃

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.