Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ili mi se čini ili stvarno mazda cx5 ide bolje sa  100 oktana nego sa 95.

Ali kaj je sigurno, manje troši. Po gradu 1 litru (kombinacija prelazak na ljetne gume i promjena oktanske vrijednosti benzina).

 

I sve bi bilo dobro da mi jedan čovjek nije rekao da od 100 oktana izgore prstenovi klipa.

 

Istina ili laž?

 

Na slici: Potrošnja Zagreb - Poreč

20210620_105708.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Napisano
pred 3 minutami je mazda_gg napisal:

Ili mi se čini ili stvarno mazda cx5 ide bolje sa  100 oktana nego sa 95.

Ali kaj je sigurno, manje troši. Po gradu 1 litru (kombinacija prelazak na ljetne gume i promjena oktanske vrijednosti benzina).

 

I sve bi bilo dobro da mi jedan čovjek nije rekao da od 100 oktana izgore prstenovi klipa.

 

Istina ili laž?

 

Na slici: Potrošnja Zagreb - Poreč

20210620_105708.jpg

Ja na duge ture isto tankam 100 oktana i kola idu bolje 🙂 prošli put sam dao unutra jos tunap aditiv za čiscenje i 100oktana gorivo.

Napisano (urejeno)

Placebo.😉

Edino pri predelanih avtih je razlika v moči med 95 in 100oktanskim, zato ker je tudi mapa prilagojena da lahko izkoristi 100oktanov.

Pri navadnih avtih je samo placebo, so že bli na netu testi na valjih z različnimi gorivi in ni bilo neke razlike v sami moči motorja, razlika je bila znotraj toleranc možne napake meritve. 

Glede manjše porabe pravtako. 

Edino bolj čista bi naj bila 100tka, to je pa tudi vse. 

 

Aja nev pa kaj so prsteni klipova?? Googlat se mi pa ne dA🤪

Popravljeno od Aless
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

...batni obročki...

 

razlike v porabi ne bo nobene saj v osnovi je večje oktansko število bolj odporno na morebitno klenkanje, ampak tega ne boš doživel niti pri 95 oktanskem. Edino kar je mogoče res, da je bolj čisto gorivo.

33112_1.png

  • 2 leti kasneje...
Napisano (urejeno)

Na 14.000 km mazda CX-5 mi potroši 1l ulja.

U servisu kažu da je to normalno.

Meni je to čudno?

Popravljeno od mazda_gg
Napisano (urejeno)

Tudi Audi 😉

 

 

Verjetno pa imajo ta maksimum pisane vse firme.

 

Nekaj je tudi odvisno kaj z avtom delaš. Alfo sem samo dolival, ko sva po Nemčiji letela na maksimalni hitrosti.

Popravljeno od godlike
Napisano

In potem sem jaz, kreten, Mazdo 5 prodal, ker je "začela olje kurit": na servisni interval 20.000 km je šlo okoli 1,5 litra olja.

 

A to so zdaj sodobni eko motorji standarda EVRO 6, da se za njimi modro kadi? Včasih je za motor, ki skuri toliko olja, veljalo, da je zrel za generalko...

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

V višje obrate voziš, večja poraba je..

 

Generalno gledano drži,a ta rek zna tudi marsikaterega laika zavesti,ker je tudi odvisno,kaj bi od motorja rad.

Gre za to,da je seveda neumno motor goniti v obrate,če ne potrebuješ veliko moči...a če moč potrebuješ,je neumno ga ne zavrteti v višje obrate,kjer ima motor glede na oddano moč boljši izkoristek.

 

Npr. če prehitevaš z bencinarjem-eno,dve prestavi nazaj,da si na slabih 4000rpm,in šaltaš pri 5500-6000 in boš prehitel za 2-3 sekunde,ne pa da ga "tiščiš" v peti prestavi,da žre k blesav,od njega ni pa nič oz. prehitevaš "pol ure".

Velja pa to bolj za "normalne" bencinarje,ne pa toliko za "mikronske turbo mlinčke",ker je pri slednjih optimalni režim v nizih obratih in ne toliko pri višjih.

 

 

To je tudi razlog,za kaj jaz ko želim voziti športno oz. zahtevam od motorja višjo oddano moč (prehitevanja,športna vožnja v breg itd...) takoj preklopim na "Sport"😍,ker je za tak način vožnje tako tudi poraba nižja.

Napisano
pred 21 urami je mazda_gg napisal:

Na 14.000 km mazda CX-5 mi potroši 1l ulja.

U servisu kažu da je to normalno.

Meni je to čudno?

Normalno! In cx-3 2.0 in m6 2.5 mi pijeta olje, na servisu reči da tisto kar ostane od menjave olja da ti pustijo pol litra, pa potem po 10kkm ulij notri.

Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

In potem sem jaz, kreten, Mazdo 5 prodal, ker je "začela olje kurit": na servisni interval 20.000 km je šlo okoli 1,5 litra olja.

 

A to so zdaj sodobni eko motorji standarda EVRO 6, da se za njimi modro kadi? Včasih je za motor, ki skuri toliko olja, veljalo, da je zrel za generalko...

2003 A6 2.3 6 cilindrov, je na 15k km od novega zahteval 2x liter olja med intervalom.

 

Tak da to nima veze z Euro6.

pred 4 urami je NevLado napisal:

Normalno! In cx-3 2.0 in m6 2.5 mi pijeta olje, na servisu reči da tisto kar ostane od menjave olja da ti pustijo pol litra, pa potem po 10kkm ulij notri.

Meni računajo točno 5.05L olja.

Vem pa da Mazda in Alfa servis pa je nesramno zaokroževal.

Napisano (urejeno)

Hvala za obavjest.

Bilo mi je čudno jer mazda 6 gg sa dpf filterom nije trošila ulje već ga je "proizvodila"

 

Na fotki, dolio sam ulje u benzinca.

 

Na crtežu, šipka dizelaša sa oznakom x.

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20230918_013641_Firefox.jpg

20230909_113148.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Napisano
pred 7 urami je mazda_gg napisal:

Hvala za obavjest.

Bilo mi je čudno jer mazda 6 gg sa dpf filterom nije trošila ulje već ga je "proizvodila"

 

Na fotki, dolio sam ulje u benzinca.

 

Na crtežu, šipka dizelaša sa oznakom x.

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20230918_013641_Firefox.jpg

20230909_113148.jpg

Dizel je zaradi dpf regeneracij "večal" olje, ker je zdraven vlekel še nafto

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.