Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e ima kdo montirano vle?no kljuko na Mazdi3 limuzina 2014 letnik? ?e kdo ima, bi prosil sliko.

Original kljuka je za moje pojme veliko predraga (skupaj ve? kot 1000?). Problem je ta ker ima avto meglenko na sredini, ravno tam kjer pride kljuka.

Tako da je potrebno meglenko prestaviti in pa spodnji del odbija?a menjati.

Npr. Bartolj mi lahko zmontira kljuko, samo kako to narediti da bo kam zgledalo?

Ima kdo idejo kako to vse skupaj ?imceneje izvesti.

 

Lp Peter

Napisano

Oj.

 

Jaz bi montiral nevidno... Pokli?i ABASTIL Jesenice na Dolenjskem...ti je blizu...

 

LP

Napisano

Oj.

 

Jaz bi montiral nevidno... Pokli?i ABASTIL Jesenice na Dolenjskem...ti je blizu...

 

LP

Sem ravnokar poklical ABASTIL, in pravijo da kljuke za ta model ?e nimajo... prav tako je nima Bosal.

Pri B.... mi pa kljuko lahko zmontirajo, vendar bi morali plastiko pri meglenki odrezati, nato naj bi pa moral meglenko sam prestaviti... to je pa neestetsko in si tega ne ?elim...

Napisano

Sem ravnokar poklical ABASTIL, in pravijo da kljuke za ta model ?e nimajo... prav tako je nima Bosal.

Pri Bartolu mi pa kljuko lahko zmontirajo, vendar bi morali plastiko pri meglenki odrezati, nato naj bi pa moral meglenko sam prestaviti... to je pa neestetsko in si tega ne ?elim...

Oj.

 

In kaj pravi, kdaj bo za ta model kljuka?  Sam raje po?akam, da se nevidna montira...imam ?estico z ?e?kotovo kljuko, ki je ob nakupu vozila bila ?e gor, pa mi ni v?e?...raje bi 100?  ve? dal, ?e bi jo sam montiral, pa nevidno dal gor....

Napisano

Oj.

 

In kaj pravi, kdaj bo za ta model kljuka?  Sam raje po?akam, da se nevidna montira...imam ?estico z ?e?kotovo kljuko, ki je ob nakupu vozila bila ?e gor, pa mi ni v?e?...raje bi 100?  ve? dal, ?e bi jo sam montiral, pa nevidno dal gor....

 

Se popolnoma strinjam.

V bistvu nobeden, katerega sem klical niti ne ve, niti nimajo nekega interesa da bi izvedeli. Na mail pa itak noben ne odgovori.

Pri original kljuki na servisu zamenjajo celoten zadnji odbija?, ki pa stane cca. 500?. Problem je ker je zadnji odbija? narejen iz enega kosa in zadnja meglenka tako kretensko montirana.

 

Lp

Napisano

Se popolnoma strinjam.

V bistvu nobeden, katerega sem klical niti ne ve, niti nimajo nekega interesa da bi izvedeli. Na mail pa itak noben ne odgovori.

Pri original kljuki na servisu zamenjajo celoten zadnji odbija?, ki pa stane cca. 500?. Problem je ker je zadnji odbija? narejen iz enega kosa in zadnja meglenka tako kretensko montirana.

 

Lp

Enako je bilo na mazdi 5, ki so imele tiste z original priklopom spodaj plastiko z dvema meglenkama...   Dejstvo je, da je najlep?e original....?e mislite  avto imet kar nekaj ?esa, tudi 500? odtehta, pa se star odbija? tako proda....

Napisano

Enako je bilo na mazdi 5, ki so imele tiste z original priklopom spodaj plastiko z dvema meglenkama...   Dejstvo je, da je najlep?e original....?e mislite  avto imet kar nekaj ?esa, tudi 500? odtehta, pa se star odbija? tako proda....

 

To je res... vendar vseeno mislim da se da narediti brez da se menja odbija?.

Ravnokar mi je gospa iz ?.... povedala da je ?e skrita kljuka firme westfalia v izdelavi in pride na trg sredi poletja.

Oni mi jo pa lahko naredijo po avtu, se pravi, da imam ?e en "top" pod meglenko (po moje to zelo grdo izgleda).

?e ne bo ni? prej, bomo pa? po?akali... bomo pa? ?li brez koles na dopust...

Napisano

To je res... vendar vseeno mislim da se da narediti brez da se menja odbija?.

Ravnokar mi je gospa iz ?e?kota povedala da je ?e skrita kljuka firme westfalia v izdelavi in pride na trg sredi poletja.

Oni mi jo pa lahko naredijo po avtu, se pravi, da imam ?e en "top" pod meglenko (po moje to zelo grdo izgleda).

?e ne bo ni? prej, bomo pa? po?akali... bomo pa? ?li brez koles na dopust...

Kak?na bo pa okvirna cena te kljuke? Mislim, da niso edini, ki imajo kljuko v razvoju...

Napisano

Kak?na bo pa okvirna cena te kljuke? Mislim, da niso edini, ki imajo kljuko v razvoju...

 

Okvirna cena skrite westfalia kljuke naj bi bila malo manj kot 500?, ?e mi jo pa ?.... naredi tak?no ki pride pod meglenko je pa malo manj kot 400? (te pa? ne ?elim, ker bo izgledalo grdo).

Res je... slej ko prej bodo pri?le na trg...

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ste ?e na?li - zmontirali kljuko?

 

LP

 

Sem na?el, nisem pa ?e ?el zmontirat... upam da v prihodnjih 14ih dneh...

 

Odlo?il sem se za avtomatsko, nevidno... nobenega posega na avtu (se pravi rezanje odbija?a, prestavitev meglenke...).

Cena dokaj visoka... 500?...

Pri enem drugem izvajacu (ime firme ne pi?em, da ne delam kak?ne reklame/antireklame) isto nevidna pa 580?.

 

Lp

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Oj. Spet sem firb?en... :whatever: ...je nevidna kljuka zmontirana? :party0035:

Je zmontirana ja... ?e naredil ene 20 dostav :) . Kljuka je super, montira se jo izredno hitro in lahkotno...

Napisano

Je zmontirana ja... ?e naredil ene 20 dostav :) . Kljuka je super, montira se jo izredno hitro in lahkotno...

Kej reklame... :ouje: ...kaka fotka... :party0035: ... Pa ne se preve? z dostavami hvalit, al je durs in furs na pre?i... :ninja: ...

Napisano

Kej reklame... :ouje: ...kaka fotka... :party0035: ... Pa ne se preve? z dostavami hvalit, al je durs in furs na pre?i... :ninja: ...

:) Dostave so bile samo za osebno korist :)

Bom jutri poslikal in predstavil.

Druga?e pa kljuka je thule, prav za Mazdo3, z monta?o pa nisem bil zadovoljen, ker so mi na obeh straneh pod lu?jo, pri demonta?i odbija?a, le tega porajsali.

 

Lp

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Super je. Pri komu si jo kupil?

Se opravi?ujem za pozen odgovor... ?ele sedaj videl vpra?anje.

 

Kljuko so mi dobavili in vgradili pri Hernec d.o.o. (z monta?o nisem bil zadovoljen, so mi na obeh straneh opraskali odbija?).

Sem pa dobil informacijo da imajo tak?no kljuko tudi pri Euro kljuke d.o.o. v Kr?kem, s tem da je cena veliko manj?a.

 

Lp

Napisano

Pepo, kak?na je pri tebi dovoljena skupna te?a prikolice vpisana v homologacijo?

Napisano

Pepo, kak?na je pri tebi dovoljena skupna te?a prikolice vpisana v homologacijo?

Priklopnik s centralno osjo .... 950 kg

Nezavirano priklopno vozilo .... 600 kg

 

Me je ta podatek kar malo ?okiral... Potem pa vidim da ima npr. ?koda octavia isto, pa verjetno ostali tudi tako...

Napisano

Priklopnik s centralno osjo .... 950 kg

Nezavirano priklopno vozilo .... 600 kg

 

Me je ta podatek kar malo ?okiral... Potem pa vidim da ima npr. ?koda octavia isto, pa verjetno ostali tudi tako...

Tole neki ne stima, ena tona ti manjka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.