goldhorn Napisano 13. julij, 2021 Prijavi Napisano 13. julij, 2021 Dobil sem komplet platišč za zimske gume. Ali lahko nanje montiram navadne ventilčke ali morajo bit obvezno senzorski? 1 Citiraj
Jest Napisano 13. julij, 2021 Prijavi Napisano 13. julij, 2021 Lahko... edino lucka ti bo stalno svetila, ker ne bo zaznal senzorjev... In te lucke se kolikor vem, ne da izklopit ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
SpEkTr Napisano 13. julij, 2021 Prijavi Napisano 13. julij, 2021 A se ne izklopi ta lučka tako, da se drži tipko za tpms in potem istočasno držiš še Info tipko na volanu - vse skupaj držiš pritisnjeno cca 10 sekund. Info tipka na volanu ima tri lege - gor, dol in na sredini notri. V tem primeru je potrebno na sredini držati pritisnjeno. Citiraj
Jest Napisano 13. julij, 2021 Prijavi Napisano 13. julij, 2021 Nevem... to pa prvic slisim oz berem ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Janez007 Napisano 12. oktober, 2021 Prijavi Napisano 12. oktober, 2021 (urejeno) Ali kdo ve, kateri TPMS ventili delajo z Mazdo brez težav? Samo originalni Mazda (OEM Part number – GS1D37140) ali katere druge znamke? Zanimajo me vaše konkretne izkušnje s TPMS ventili. Se da tega hudiča trajno izklopit in voziti z navadnimi ventili? Popravljeno 12. oktober, 2021 od Janez007 Citiraj
Boss Napisano 12. oktober, 2021 Prijavi Napisano 12. oktober, 2021 Ne rabijo biti original ampak je cel kup proizvajalcev in vsi teli delajo na 433MHz. TPMS so dokaj robustne zadeve in načeloma zdržijo še pa još. Jaz sem jih imel na prejšnji Mazdi 6 v uporabi od začetka celih 11 let potem je šel pa avto od hiše. Nobenih menjav bateri le pri dveh originalnih je zoprno oksidiral kovinski ovoj ventilčka in smo preventivno popravili z nekim repair kitom. To je naredil moj vulkanizer. Jaz osebno ne bi tole izklapljal ampajk reskiral še tistih dobrih 100 EUR in jih dal v zimski komple pnevmatik. Kot pravim, zdržijo dolgo časa in na koncu ta strošek ravno zaradi tega ni omembe vreden. 5 1 Citiraj
Bossek Napisano 12. oktober, 2021 Prijavi Napisano 12. oktober, 2021 Sam TPMS ni noben problem zdrzi res vse. Problem je ventilcek in potem matica na tem. Na mazdi (Majes) so mi razlozili da je problem ker je drug material in potem ta matica rada pozimi poci. No meni je 2* pocila. Je pa na uradnem bil 1 ventilcek cca 90 eur. Samo matico niso hotli prodat. No potem sem na ebayu nasel repair kit kjer dobis to matico za 5 eur in je 3 Citiraj
Bini Napisano 13. oktober, 2021 Prijavi Napisano 13. oktober, 2021 pred 12 urami je Bossek napisal: Sam TPMS ni noben problem zdrzi res vse. Problem je ventilcek in potem matica na tem. Na mazdi (Majes) so mi razlozili da je problem ker je drug material in potem ta matica rada pozimi poci. No meni je 2* pocila. Je pa na uradnem bil 1 ventilcek cca 90 eur. Samo matico niso hotli prodat. No potem sem na ebayu nasel repair kit kjer dobis to matico za 5 eur in je Ventilčki po novem so 40€ na Mazdi Selmar. 👍So tudi kje cenej...... 😊 1 Citiraj
Janez007 Napisano 13. oktober, 2021 Prijavi Napisano 13. oktober, 2021 (urejeno) @Boss, @Bossek, @Bini - vsem hvala za odgovore! Sem že naročil pri Mazda servisu komplet (številka dela: BB03-37-140A) - cena 140 €. https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/tipalo-tlaka-v-pnevmatikah-komplet/BB0337140A/MAZDA6/2018-03-01/ Popravljeno 13. oktober, 2021 od Janez007 2 Citiraj
Bini Napisano 13. oktober, 2021 Prijavi Napisano 13. oktober, 2021 Pred eno uro je Janez007 napisal: @Boss, @Bossek, @Bini - vsem hvala za odgovore! Sem že naročil pri Mazda servisu komplet (številka dela: BB03-37-140A) - cena 140 €. https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/tipalo-tlaka-v-pnevmatikah-komplet/BB0337140A/MAZDA6/2018-03-01/ Ni za kaj. 👍Jaz sem jih sicer dobil gratis pri nakupu CX30, Na pakungi pa cena 40€. Nisem vedel, da so že cenej! 🥴 2 Citiraj
Deeyan Napisano 13. oktober, 2021 Prijavi Napisano 13. oktober, 2021 A je te ventilčke možno izklopit v meniju, da ne kaže (zanima konkretno za CX30 2021), pri moji 6ki vem, da se da, ampak je vezano na abs in nimam teh ventilčkov 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Bini Napisano 13. oktober, 2021 Prijavi Napisano 13. oktober, 2021 (urejeno) dne 13. 10. 2021 ob 9:59 je Deeyan napisal: A je te ventilčke možno izklopit v meniju, da ne kaže (zanima konkretno za CX30 2021), pri moji 6ki vem, da se da, ampak je vezano na abs in nimam teh ventilčkov Bom pogledal, se nisem zanimal za tole, ker jih nimam. Mislim pa, da se ne da. Popravljeno 17. oktober, 2021 od Bini Citiraj
asddas Napisano 17. oktober, 2021 Prijavi Napisano 17. oktober, 2021 Eno vprašanje, ker sem ravno v iskalni akciji za Mazdo 6 GL facelift. Kako deluje sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, preko ABS senzorja ali ima senzorje v kolesih? Citiraj
Janez007 Napisano 17. oktober, 2021 Prijavi Napisano 17. oktober, 2021 Za M6 od sredine 2015 naprej do sredine 2018, ne rabiš posebnih ventilčkov (uporablja ABS senzorje), za M6 od sredine 2018 naprej (zadnji facelift), pa rabiš tele TPMS senzorje: Številka dela: BB03-37-140A Citiraj
asddas Napisano 17. oktober, 2021 Prijavi Napisano 17. oktober, 2021 pred 2 minutama je Janez007 napisal: Za M6 od sredine 2015 naprej do sredine 2018, ne rabiš posebnih ventilčkov (uporablja ABS senzorje), za M6 od sredine 2018 naprej (zadnji facelift), pa rabiš tele TPMS senzorje: Številka dela: BB03-37-140A Hvala za odgovor. Nimam izkušenj s TPMS senzorji zato še to vprašanje. Če imaš zimske in letne gume vsake na svojih platiščih in seveda potem v vseh platiščih tudi senzorje, je kakšna težava ob menjavi gum? Sistem sam prepozna kateri senzorji so aktivni ali je potrebno kaj nastavit? lp Citiraj
Janez007 Napisano 17. oktober, 2021 Prijavi Napisano 17. oktober, 2021 pred 9 minutami je asddas napisal: Hvala za odgovor. Nimam izkušenj s TPMS senzorji zato še to vprašanje. Če imaš zimske in letne gume vsake na svojih platiščih in seveda potem v vseh platiščih tudi senzorje, je kakšna težava ob menjavi gum? Sistem sam prepozna kateri senzorji so aktivni ali je potrebno kaj nastavit? lp Tukaj nimam izkušenj, ker sem v enaki fazi kot ti (prehod iz navadnih na TPMS). Ugibam pa, da v najslabšem primeru narediš s tipko reset. Sicer bi sam bistveno raje imel kar navadne, v TPMS vidim le še eno novo stvar, ki se ti lahko pokvari. In seveda še en strošek. Citiraj
Boss Napisano 17. oktober, 2021 Prijavi Napisano 17. oktober, 2021 pred 6 urami je asddas napisal: Hvala za odgovor. Nimam izkušenj s TPMS senzorji zato še to vprašanje. Če imaš zimske in letne gume vsake na svojih platiščih in seveda potem v vseh platiščih tudi senzorje, je kakšna težava ob menjavi gum? Sistem sam prepozna kateri senzorji so aktivni ali je potrebno kaj nastavit? lp Brez strahu, to je en bolj zanesljivih sistemov in ti ne bo delal nobenih težav. Ko menjaš kolesa iz zimskih na letne in obratno ne rabiš nič pritiskat (tudi nobenega gumba za reset ni, kot na tistih sistemih, ki opravljajo to nalogo preko ABS-a) ampak samo kolesa dol in druga gor, napumpaš na ustrezen tlak in vozi miško. Tako baterije v senzorjih kot sami sistem zdrži več kot 10 let tako, da ni nobenih dodatnih stroškov s samo uporabo, edino mogoče je pametno, če ti gume dol daje kak vulkanizer izpod kozolca, da ga opozoriš naj pazi, ker so na kolesih senzorji. Namreč še največ težav povzročijo bolj neizkušeni vulaknizerji. Plusi TPMS sistema so večino v tem, da skoraj takoj prepoznajo spraznjeno gumo saj delujejo na pritisk v gumi in ne na primerjavo podatkov iz ostalih koles. Se pravi se nikakor ne moreš vozit z gumami, ki so recimo vse premalo napolnjene, kot se ti zgodi pri ABS sistemu. Zato se ABS sistem opušča, ker v teh primerih je pogojno ali pa čisto neuporaben. Edini prednosti, ki ju ima ABS sistem sta cena, ker rabiš navadne ventilčke in to, da zna točno določit katero kolo je premalo napolnjeno glede na ostala tri. Ampak to zadnje je bolj za v temo lenobe, ker če ne znaš vizualno ugotovit katera guma je spustila je najboljš, da vleko pokličeš. 😜 1 Citiraj
SeekK Napisano 19. september, 2022 Prijavi Napisano 19. september, 2022 Kaj pa pri prvi uporabi, montaži? Ti sprogramirajo kaj, lahko sam? Citiraj
dvorjan Napisano 19. september, 2022 Prijavi Napisano 19. september, 2022 pred 29 minutami je SeekK napisal: Kaj pa pri prvi uporabi, montaži? Ti sprogramirajo kaj, lahko sam? Mislim, da bo avto kar sam zaznal TPMS ventile, ne bo treba nič nastavljat. Če pa bo kaj "težil", pa držiš gumb za tlak ... 1 Citiraj
Boss Napisano 19. september, 2022 Prijavi Napisano 19. september, 2022 Nima nobenga gumba, vse bo sam prepoznal in uparil. Tudi, ko menjaš gume sam poišče senzorje drugega kompleta. Ne rabiš čist nič druzga se matrat. 1 Citiraj
NevLado Napisano 19. september, 2022 Prijavi Napisano 19. september, 2022 priporočeno je, da ob menjavi ali pumpanju gum držiš gumb za tlak, da se sistem rekalibrira Citiraj
Boss Napisano 19. september, 2022 Prijavi Napisano 19. september, 2022 Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj. TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija. 1 1 Citiraj
NevLado Napisano 19. september, 2022 Prijavi Napisano 19. september, 2022 pred 21 minutami je Boss napisal: Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj. TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija. No to pa nisem vedu Citiraj
Pohorc Napisano 2. november, 2022 Prijavi Napisano 2. november, 2022 Pozdravljeni Pripravljen imam komplet alu platišč, zimskih pnevmatik in senzorskih ventilčkov, katere bom dal zmontirati. Pri pogovoru z vulkanizerjem me je začudilo, da je po montaži potrebno omenjene ventilčke sprogramirati (cca 20eur za komplet). To pomeni, prekopirati signal z obstoječih ventilčkov (na letnih pnevmatikah) na nove. Po njegovi trditvi naj bi bil tako posamezni zmontirani ventilček (in s tem pnevmatika) vezan na izbrano "lokacijo" na avtomobilu. To bi posledično pomenilo, da ne smem v življenjski dobi pnevmatik zamenjati njihovega položaja "spredaj/zadaj". Prosim, bi hotel kdo to zadevo razjasniti (ali potrditi), da me ne bodo prepeljali žejnega čez vodo? Boštjan (vaš kolega mazdaš od letošnjega maja) 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.