Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni 

 

Pripravljen imam komplet alu platišč, zimskih pnevmatik in senzorskih ventilčkov, katere bom dal zmontirati. Pri pogovoru z vulkanizerjem me je začudilo, da je po montaži potrebno omenjene ventilčke sprogramirati (cca 20eur za komplet). To pomeni, prekopirati signal z obstoječih ventilčkov (na letnih pnevmatikah) na nove. Po njegovi trditvi naj bi bil tako posamezni zmontirani ventilček (in s tem pnevmatika) vezan na izbrano "lokacijo" na avtomobilu. To bi posledično pomenilo, da ne smem v življenjski dobi pnevmatik zamenjati njihovega položaja "spredaj/zadaj". Prosim, bi hotel kdo to zadevo razjasniti (ali potrditi), da me ne bodo prepeljali žejnega čez vodo? 

 

Boštjan (vaš kolega mazdaš od letošnjega maja) 

Prvič slišim za kaj takega. Nama z Gelipterjem so na uradnem servisu Mazda, kjer bova montirala zimske gume rekli, da se po par prevoženih kilometrih sami nastavijo. 

Ta o menjavi gum spredaj zadaj mi je tudi nova. 🤔

 

 

Napisano

Kolikor jaz vem ni tako. Če kupiš na servisu Mazda so cca 30€ in ti ni potrebno narediti nič,samo zmontirajo jih in delajo u nulo pa tudi kolesa lahko menjuješ križan kakšna te je volja😉👍

Sem pa tudi slišal,da če kupiš preko spleta so lahko kalibrirani za model avta,ki ga imaš in delajo tako kot je treba👌če pa niso potem je pa tako kot praviš le s to razliko,da ni važno kje imaš katero kolo pri menjavi,samo napumpaš jih na pravi tlak,ki je predviden za tvoj avto😉👍

Napisano (urejeno)

Ni res da mora bit na isti lokaciji. Ko menjas komplet gume zimske/letne das pressure setting ali indentification tpms nwm kako ima mazda 90% jih ima tako, potem rabi nekaj časa da zazna ventilčke, bodi pozoren če imaš rezervo z ventilčkom da ne zazna rezerve zato jo daj ven s prtljažnika. Če pa montiraš nove ventilčke ki še niso bile spojene z avtom je pa potrebno programiranje in spoznavanje z avtom.

 

Če bo kdo kupoval preko spleta s tujine (kitajska, amerika) ventilćke moraji bi 433Mhz za Eu, amerika ima mislim da 344 ali 377Mhz, vglavnem druga frekvenca delovanja.

Popravljeno od scania
Napisano
dne 19. 9. 2022 ob 13:21 je Boss napisal:

Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.

 

TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.

Hjaaa.

 

Budget sistem je na abs. In tam se vedno resetira.

Tudi moj TPMS z ventilčki ima možnost resetiranja. To pa za to, ker opozori na odstopanje in ko pade pod 1.9.

Napisano

Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.

 

Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

90% avtov na katerih sem delal ima podobno kot toyota, ko menjas komplet poisces v nastavitvah ali imas posebaj gumb za nastavitev tlaka ali za identificiranje koles. Senzor oddaja signal tudi pri mirovanju saj programiras pozicijo novih ventilčkov v mirovanju.

Sem se pa pozanimal za mazde in aktivni sistem z ventilčki nima gumba, vendar lahko imas 8 gum shranjenih v tpms sistem, torej ko menjaš gume sistem zazna sam menjavo pnevmatik, če pa zazna napako je lahko vzrok nizek tlak ali okvara ventilčka v primeru okvare ventilčka se menja in se s testerjem "spozna" z avtom.

Še slika s toyotine nastavitve.

 

20221027_092506.jpg

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Boss napisal:

Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.

 

Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.

Kole v prtljažniku ne spozna, ker niso zraven tam ko odčitava. Pri vsaki koli je svoj čitalec, ki pobira od senzorja.

 

Na Fordu mam reset v meniju. Tudi spoznavat se niso rabli. Ma pa Ford 2 frekvenci in samo po šasiji zveš kero so meli tisti dan na zalogi.

In piše da se morem nekaj časa vozit po menjavi, da se sami spoznajo ponovno. Načeloma je 1km vedno bil dost.

 

Na fotrovem Mondeotu 2008 letnik se je menjalo že 6 ventilčkov. Poknejo dejansko. Ta kovinski navojni del razleti.

Popravljeno od godlike
Napisano

Pri mazdi ni nobenega seznanjanja če imaš original ventilčke.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Živjo, a se komu sanja zakaj se men zaboga ne izklopi lučka za TPMS. Odkar sem zamenjal gumo, ki sem jo predrl kakih 14 dni nazaj, mi sveti ta klinčeva lučka. Vmes je za en dan sicer ugasnila, ampak je potem spet začelo svetit. Tlak v gumah je pravilen, knofa za TPMS reset ta avto nima. Sledil sem postopku, kjer naj bi dal kontakt, ga izklopil in počakal 15 min, nato bi se moral sistem sam skalibrirat po parih kilometrih, pa se ne. Vozu sm se po avtocesti dovolj dolg in brez zaustavljanja, tko da to ne bi smel bit problem. Dal sem tut preverit te senzorje in jih tester normalno zazna in pokaže tlak. Torej narejen je vse kot naj bi blo, samo lučka ne ugasne 😣

Napisano

Ja, sem. Vse 4 so predvidene na 2.2 bara. Čeprav jih ponavad na 2.4 filam

Napisano

Je biu ventil zamenjan. Mi je starga uničlo, samo tista elektronika/senzor, na ktero pride prišraufan je ostala, ki pa naj bi delovala. Ma vulkanizer nek tester prov za te senzorje in mu vse 4 normalno kaže delujoče in ok tlak. Res se s to uganko že več kot en teden ubadam in najbolš kar je blo je ugasnila za en dan.

Napisano

Hmmm. Mogoče pa kleme sol cukni za 15min.

 

Edino še kar mi pride na pamet.

Napisano

Jaz imam pa vseeno na sumu sam senzor. Če ti je ventil uničilo je lahko tudi ohišje in elektroniko notri razdrmalo. Mogoče mu je kazal ok, ko je avto stal, ko pa se pelješ in nanj delujejo centrifugalne sile.... jaz osebno bi komplet senzor menjal.

33112_1.png

Napisano

Ja, najprej utripa en cajt, nč ne piska, potem pa konstantno sveti.

pred 1 uro je Boss napisal:

Jaz imam pa vseeno na sumu sam senzor. Če ti je ventil uničilo je lahko tudi ohišje in elektroniko notri razdrmalo. Mogoče mu je kazal ok, ko je avto stal, ko pa se pelješ in nanj delujejo centrifugalne sile.... jaz osebno bi komplet senzor menjal.

Je pa nek Siemensov, a to moram potem prov istega dobit?

Napisano
pred 26 minutami je samSimon napisal:

Ja, najprej utripa en cajt, nč ne piska, potem pa konstantno sveti.

Je pa nek Siemensov, a to moram potem prov istega dobit?

Samo iste frekvence.

Komot drugi proizvajalec.

Napisano

Jah nič, potem še senzor kupit in gremo še tretjič premontirat gumo 🙄
Hvala vsem za pomoč

Napisano

100% senzor. Eu imajo vsi frekvenco 433MHz. Programira se pa ob menjavi enega vse ponovno eni imajo celo z lokacijo, torej na testerju označi prvo desno gumo npr in gre do nje da tester zazna lokacijo in tako dalje..

Napisano

Mislm, da se naslednjih 14 dni ne bom sploh s tem več  ubadu. Ko bo un z dopusta pršu mu bom reku nej mi še senzor menja, pol pa dalje. Senzor je pa 25€, kokr mi je reku.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.