Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni 

 

Pripravljen imam komplet alu platišč, zimskih pnevmatik in senzorskih ventilčkov, katere bom dal zmontirati. Pri pogovoru z vulkanizerjem me je začudilo, da je po montaži potrebno omenjene ventilčke sprogramirati (cca 20eur za komplet). To pomeni, prekopirati signal z obstoječih ventilčkov (na letnih pnevmatikah) na nove. Po njegovi trditvi naj bi bil tako posamezni zmontirani ventilček (in s tem pnevmatika) vezan na izbrano "lokacijo" na avtomobilu. To bi posledično pomenilo, da ne smem v življenjski dobi pnevmatik zamenjati njihovega položaja "spredaj/zadaj". Prosim, bi hotel kdo to zadevo razjasniti (ali potrditi), da me ne bodo prepeljali žejnega čez vodo? 

 

Boštjan (vaš kolega mazdaš od letošnjega maja) 

Prvič slišim za kaj takega. Nama z Gelipterjem so na uradnem servisu Mazda, kjer bova montirala zimske gume rekli, da se po par prevoženih kilometrih sami nastavijo. 

Ta o menjavi gum spredaj zadaj mi je tudi nova. 🤔

 

 

Napisano

Kolikor jaz vem ni tako. Če kupiš na servisu Mazda so cca 30€ in ti ni potrebno narediti nič,samo zmontirajo jih in delajo u nulo pa tudi kolesa lahko menjuješ križan kakšna te je volja😉👍

Sem pa tudi slišal,da če kupiš preko spleta so lahko kalibrirani za model avta,ki ga imaš in delajo tako kot je treba👌če pa niso potem je pa tako kot praviš le s to razliko,da ni važno kje imaš katero kolo pri menjavi,samo napumpaš jih na pravi tlak,ki je predviden za tvoj avto😉👍

Napisano (urejeno)

Ni res da mora bit na isti lokaciji. Ko menjas komplet gume zimske/letne das pressure setting ali indentification tpms nwm kako ima mazda 90% jih ima tako, potem rabi nekaj časa da zazna ventilčke, bodi pozoren če imaš rezervo z ventilčkom da ne zazna rezerve zato jo daj ven s prtljažnika. Če pa montiraš nove ventilčke ki še niso bile spojene z avtom je pa potrebno programiranje in spoznavanje z avtom.

 

Če bo kdo kupoval preko spleta s tujine (kitajska, amerika) ventilćke moraji bi 433Mhz za Eu, amerika ima mislim da 344 ali 377Mhz, vglavnem druga frekvenca delovanja.

Popravljeno od scania
Napisano
dne 19. 9. 2022 ob 13:21 je Boss napisal:

Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.

 

TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.

Hjaaa.

 

Budget sistem je na abs. In tam se vedno resetira.

Tudi moj TPMS z ventilčki ima možnost resetiranja. To pa za to, ker opozori na odstopanje in ko pade pod 1.9.

Napisano

Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.

 

Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

90% avtov na katerih sem delal ima podobno kot toyota, ko menjas komplet poisces v nastavitvah ali imas posebaj gumb za nastavitev tlaka ali za identificiranje koles. Senzor oddaja signal tudi pri mirovanju saj programiras pozicijo novih ventilčkov v mirovanju.

Sem se pa pozanimal za mazde in aktivni sistem z ventilčki nima gumba, vendar lahko imas 8 gum shranjenih v tpms sistem, torej ko menjaš gume sistem zazna sam menjavo pnevmatik, če pa zazna napako je lahko vzrok nizek tlak ali okvara ventilčka v primeru okvare ventilčka se menja in se s testerjem "spozna" z avtom.

Še slika s toyotine nastavitve.

 

20221027_092506.jpg

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Boss napisal:

Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.

 

Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.

Kole v prtljažniku ne spozna, ker niso zraven tam ko odčitava. Pri vsaki koli je svoj čitalec, ki pobira od senzorja.

 

Na Fordu mam reset v meniju. Tudi spoznavat se niso rabli. Ma pa Ford 2 frekvenci in samo po šasiji zveš kero so meli tisti dan na zalogi.

In piše da se morem nekaj časa vozit po menjavi, da se sami spoznajo ponovno. Načeloma je 1km vedno bil dost.

 

Na fotrovem Mondeotu 2008 letnik se je menjalo že 6 ventilčkov. Poknejo dejansko. Ta kovinski navojni del razleti.

Popravljeno od godlike
Napisano

Pri mazdi ni nobenega seznanjanja če imaš original ventilčke.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Živjo, a se komu sanja zakaj se men zaboga ne izklopi lučka za TPMS. Odkar sem zamenjal gumo, ki sem jo predrl kakih 14 dni nazaj, mi sveti ta klinčeva lučka. Vmes je za en dan sicer ugasnila, ampak je potem spet začelo svetit. Tlak v gumah je pravilen, knofa za TPMS reset ta avto nima. Sledil sem postopku, kjer naj bi dal kontakt, ga izklopil in počakal 15 min, nato bi se moral sistem sam skalibrirat po parih kilometrih, pa se ne. Vozu sm se po avtocesti dovolj dolg in brez zaustavljanja, tko da to ne bi smel bit problem. Dal sem tut preverit te senzorje in jih tester normalno zazna in pokaže tlak. Torej narejen je vse kot naj bi blo, samo lučka ne ugasne 😣

Napisano

Ja, sem. Vse 4 so predvidene na 2.2 bara. Čeprav jih ponavad na 2.4 filam

Napisano

Je biu ventil zamenjan. Mi je starga uničlo, samo tista elektronika/senzor, na ktero pride prišraufan je ostala, ki pa naj bi delovala. Ma vulkanizer nek tester prov za te senzorje in mu vse 4 normalno kaže delujoče in ok tlak. Res se s to uganko že več kot en teden ubadam in najbolš kar je blo je ugasnila za en dan.

Napisano

Jaz imam pa vseeno na sumu sam senzor. Če ti je ventil uničilo je lahko tudi ohišje in elektroniko notri razdrmalo. Mogoče mu je kazal ok, ko je avto stal, ko pa se pelješ in nanj delujejo centrifugalne sile.... jaz osebno bi komplet senzor menjal.

33112_1.png

Napisano

Ja, najprej utripa en cajt, nč ne piska, potem pa konstantno sveti.

pred 1 uro je Boss napisal:

Jaz imam pa vseeno na sumu sam senzor. Če ti je ventil uničilo je lahko tudi ohišje in elektroniko notri razdrmalo. Mogoče mu je kazal ok, ko je avto stal, ko pa se pelješ in nanj delujejo centrifugalne sile.... jaz osebno bi komplet senzor menjal.

Je pa nek Siemensov, a to moram potem prov istega dobit?

Napisano
pred 26 minutami je samSimon napisal:

Ja, najprej utripa en cajt, nč ne piska, potem pa konstantno sveti.

Je pa nek Siemensov, a to moram potem prov istega dobit?

Samo iste frekvence.

Komot drugi proizvajalec.

Napisano

Jah nič, potem še senzor kupit in gremo še tretjič premontirat gumo 🙄
Hvala vsem za pomoč

Napisano

100% senzor. Eu imajo vsi frekvenco 433MHz. Programira se pa ob menjavi enega vse ponovno eni imajo celo z lokacijo, torej na testerju označi prvo desno gumo npr in gre do nje da tester zazna lokacijo in tako dalje..

Napisano

Mislm, da se naslednjih 14 dni ne bom sploh s tem več  ubadu. Ko bo un z dopusta pršu mu bom reku nej mi še senzor menja, pol pa dalje. Senzor je pa 25€, kokr mi je reku.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi vprasanje, ce bi ti polnil z 120W. Meni huawei  ali honor ne polni. Vrjetno QC oz. katerikoli protokol imas omeji tok. V kolikor telefon ni ful prazn ga polni pod 20W, ce je pa telefon bolj prazen ga pa polni z 30W. Vec kot 30W se nisem videl pa je polnilec 45W. Pa ze 45W polnilec ga napolni zelo hitro.
    • Xiaomi je glavna znamka in je tudi ponavadi najdrazji... Redmi je cenejsa opcija, Realmi je budget varianta (torej se malo cenejša opcija)... Poco pa naj bi bila "performance" serija ... So si pa po specifikacijah velikokrat zelo podobni ... in pri iskanju ustreznega modela lahko nastane mala zmesnjava ... in je veliko enega klikanja ...          Preberi si tale clanek ... kjer je dokaj pregledno napisano, kaj je trenutno na voljo in kaksne so pribllizne cene ...   Kateri telefon naj kupim? (pomlad 2025) - Tehnozvezdje TEHNOZVEZDJE.SI V prodaji je večina pomembnih telefonov, ki jih bodo proizvajalci predstavili pred poletjem, in za katere lahko pričakujemo, da bodo našli pot do slovenskega trga. Lanski modeli, ki so se...      
    • 40 let od krstne zmage Ayrtona Senne v formuli ena WWW.RTVSLO.SI Pred natanko 40 leti je nadobudni brazilski dirkač Ayrton Senna v poplavljenem Estorilu dobil dirko formule ena za VN Portugalske. To je...  
    • Ne...samo Xiaomi😄😉....hec,hec😄    Da ne bo pomote,k ne vem koliko veš...Xiaomi so tri klase:Poco,Redmi in Xiaomi.   Za druge firme,pa naj kdo drug kaj napiše...jaz nimam z drugimi izkušnje...sin ima trenutno Samsung S22 (se mi zdi🤔),sam nič kaj dost ne govori o tem....baterija pa vem,da ni bog ve kaj🧐
    • Bom rekel...ne nujno... Veliko je tudi odvisno,kaj uporabljaš za "zaščito" telefona. Tašča,k je bolj "uničujočega karakterja"😅 in žena...njima sem kupil malce boljše ovitke z pravim usnjem...res top👍  I just found this on AliExpress:  €16.45 | For  For Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 4G 5G Luxury Dot Genuine Leather Case For Redmi Note 13 13 Pro Plus Wallet Phone Cover https://a.aliexpress.com/_EJkurrW   Jaz in hčerka pa take enostavne... I just found this on AliExpress:  €3.17 | Mi 12 Mi12 X 12x Pro Case Luxury Original Square Liquid Silicon Lens Protection Soft Phone Cover For Xiaomi Mi 12 Mi12 X 12x Pro https://a.aliexpress.com/_EvWk0Ag   Jaz pa ko grem od doma...predvsem zaradi službe...na vlaku al na lokomotivi...se vcasih mudi,in ko greš skoz "brižito" prec "pokneš" ob zelezo....pa skoz uporabljam tok za na pas (črnega seveda)...sem se že nekdaj navadil na to,in mi je veliko bolje kot direkt v žep... I just found this on AliExpress:  €3.55 | Outdoor Camo Bag Tactical Phone Holder Sport Waist Belt Case Waterproof Nylon EDC Sport Hunting Camo Bags in Backpack https://a.aliexpress.com/_Euv9F4C
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.