Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Long time no see. Rabil bi eno pomoč.

 

Že nekaj časa mi šklopota v motorju moje Mazde (dizel 2.2) in mi lokalni mehanik pri tem ne more pomagati in mi je svetoval, da se pozanimam pri kakšnem mehaniku, ki šraufa Mazde.

 

Mazda ima prevoženih cca 285k km in lahko, da je za to šklopotanje kriva ketna. Mi pa je mehanik omenil tudi, da bi lahko bila kriva odmična gred.

Dejstvo je tudi, da sem včeraj menjal olje in se je iz mašine iztekel tudi višek tekočine, ker očitno se mi olje meša z nafto in je to še dodatni problem.

 

Zanima me, ali imate kakšen predlog za mehanika, ki bi lahko zadevo diagnosticiral za začetek?

 

Hvala za pomoč. :)

Napisano (urejeno)

Avto Pelko, Zgornja Senica 46, 1215 Medvode, tel 041 667 335

Interclass Cars d.o.o., Gorjupova 1, SI-1000 Ljubljana – Vič, tel 01 2000 952

Mazda center Lljubljana BTC- Šmartinska cesta 152, tel 01 585 27 90

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Tole bi lahk bla ketna problem, pa skor ziher sem, da tut bakrene podlozke na injektorjih... Mogoce se ti par regeneracij ni izvedlo do konca in mas zato povisan nivo nafte v olju

Napisano

Simon Pelko bo dobra varianta, gleda na to da vozilo ni vec v garanciji in mojster odlicno obvlada tovrstna vozila: avto.pelko@gmail.com oz. 041 667 335, Zg. Senica 46, Medvode.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem poklical Pelkota. Na hitro je povedal, da naj snamem mikro jermen in če še vedno ropota, pol je kriva ketna, drugače pa kompresor (al neki). Dost prepričan je bil da je eno od tega.

 

Grem zdej googlat, kako snamem ta mikro jermen, ziher ni potrebno celotne mašine razdret, an.🤣

 

Napisano
  dne 21. 7. 2021 ob 8:03 je pob napisal:

Sem poklical Pelkota. Na hitro je povedal, da naj snamem mikro jermen in če še vedno ropota, pol je kriva ketna, drugače pa kompresor (al neki). Dost prepričan je bil da je eno od tega.

 

Grem zdej googlat, kako snamem ta mikro jermen, ziher ni potrebno celotne mašine razdret, an.🤣

 

Razširi  

Lepo od mehanikov, ki so že po telefonu ali mailu pripravljeni pomagat s koristnimi nasveti, namigi. V tem smislu sem imel zaenkrat dobre izkušnje z vsemi zgoraj naštetimi (Pelko, Interclass, BTC). 👍

Napisano

Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled. :)

Napisano
  dne 21. 7. 2021 ob 8:41 je pob napisal:

Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled. :)

Razširi  

Na tem forumu pa se veselimo tvojega poročila :)

Napisano
  dne 21. 7. 2021 ob 8:41 je pob napisal:

Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled. :)

Razširi  

Nekje v zacetku avgusta gre ponavadi Simon za 2 tedna na dopust in ima zaprto delavnico, cakalna doba pa je ponavadi 1 teden, da prides na vrsto za servis.

 

Dobro porihtajte, da bo se naprej voznja varna in TIHA :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jeben čas dopustov, tako da sem avto peljal do prijatelja, ki je mehanik in je preveril ta mikro jermen in mi sporočil, da je ketna za zamenjat. Ker je sedaj tudi on šel na dopust, bom imel čas premlevati o tem, kam bom peljal avto na popravilo. Bilo bi fajn, če bi mi uspelo avto nekje pustit med mojim dopustom in se vmes lepo porihta, potem pa ga jaz samo prevzamem.

 

Ali je morda kdo tukaj, ki je menjal ketno na svojem avtu in ve koliko približno je to stroškov?

 

Hvala.

Napisano

Jaz sem ketno sicer menjal na prvi generaciji M6.

Cena je bila okrog 150€, če se prav spomnim. Delala sva z očetom, po moji oceni je bilo dela recimo 2 uri.

Odvisno je koliko si bo zaračunal uro dela mehanik.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
  dne 5. 8. 2021 ob 11:02 je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Razširi  

Za sebe nardiš tako kot je treba pa če tudi ti vzame 8h. Glede tega kako se naredi strankam in koliki časa se porabi/računa bos pa ti najbolje vedel saj imas servis.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
  dne 5. 8. 2021 ob 11:02 je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Razširi  

Saj sem napisal približno, ker takrat ko sva to delala res nisem gledal na uro.

Mogoče lahko ti daš boljšo oceno potrebnega časa za zamenjavo verige.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano (urejeno)

 

  dne 5. 8. 2021 ob 11:02 je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Razširi  

Meni se pa bolj zdi, da je bil oče prehiter. 😁

 

image.png.50b8caa84a690a8a26b1ff27acfbe66e.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 5. 8. 2021 ob 11:54 je x-layer napisal:
Saj sem napisal približno, ker takrat ko sva to delala res nisem gledal na uro.
Mogoče lahko ti daš boljšo oceno potrebnega časa za zamenjavo verige.
Prva generacija je imela še jermen, komaj 2,2 motor je dobil ketno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 8. 8. 2021 ob 20:00 je mazdaman napisal:

Prva generacija je imela še jermen, komaj 2,2 motor je dobil ketno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Razširi  

Jaz vozim bencinarje... 😉

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
  dne 9. 8. 2021 ob 5:15 je x-layer napisal:
Jaz vozim bencinarje... 
Pa si vseeno menjal ketno? Glede na navor bi tam morala vzdržati ogromno kilometrov.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ketno sem prvič menjal pri 230k, ko so se menjavali tefloni.

Naslednjič pa pri 320k, ko je ta zamenjana (ta poceni) začela ružit...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • A je spet kaksen referendum? 😂
    • Noben ni še referenduma omenjal
    • Se pravi, so svinje, ampak ne tiste na katere najprej pomislimo pri besedi pršut. 😜
    • A zraven pa kričiš, da si desni domoljub? Te logike meni niso najbolj jasne... a mi lahko nekdo razloži prosim?
    • To mi je poznano, sej ni prvi EV, ki ga vozim. Govorim o tem, da racing način je super, ker je avto trši, volan ni spužvasto mehek. Je pa pedal tudi zelo na ostro nastavljen in zelo hitro da max moč, tako da ga je težko met v pravem območju za tisto kar želiš počet. Tudi rekuperacijo je težko loviti, ker je hod pedala, kjer se to dogaja zelo ozek.   Pri načinu "Normal" se da tole lepo izvajat, sam kaj, ker sploh nimaš občutka na volanu in vse je tako neposrečeno mehko. Saj pravim, takoj ko greš v ovinek, ki nima ravne podlage je kot na rodeu. Pretežek avo, previsoko nasajen (SUV pač), vzmeti močne, da nosijo to težo, amortizerji jih ne dohajajo. Enostavno ni za dinamične voznike, ampak bolj za anemične, starejše. Škoda, ker avto na prvi pogled ponuja več kot pa lahko izpolni.   Aja, pa še ta zanimivost, k smo se štirje konkretni deci (skupna masa tam nekje 450kg) peljali notri se je avto peljal lepše kot če ga voziš sam. To verjetno poznajo vozniki tovornjakov in kombijev, ko vozijo prazni in je vozilo tako nekako "divje" predvsem na zadnji osi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.