Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

zanima me, ali ima kdo izkušnje, da recimo dolga vožnja nekaj 100 km ob določenem načinu vožnje (npr. prestavo nižje - višjimi obrati) celo nekoliko sčisti saje EGR, kolektorja,...?

 

Dostikrat se reče, da je treba avto vsake toliko časa "prepucat", pa me tehnično zanima, kaj to pomeni.

 

lp Janez

Napisano

Zelo pomaga, da se mašina vsakodnevno vsaj pri pospeševanjih tudi zavrti v malo višje obrate (seveda ne pretiravat in v blokado tiščat, ker to ni Honda pa tud ne zgleda 😉).

 

Vseeno pa sem mal v dvomih, da bi neka konstantna vožnja pri višjih obratih čistila EGR. :nevem: Seveda se pa mašine najbolj pacajo takrat, ko uporabnik sledi navodilom na zaslonu kdaj je treba šaltat v višjo. Če to upoštevaš bo hitr veselica.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Žal tehnično gledano, ti noben režim vožnje ne bo očistilo saj iz kolektorja, egrja...

Edina varianta je fizično čiščenje. 

Sem pa pri moji M6 opazil da ji ne paše ne cincanje s prenizkimi rpm in  ne pedal to the metal variante. 

Najbolj ugodno na interval regeneracije pri meni vpliva normalno pospeševanje do 3000rpm, in konstantna vožnja 130-140kmh, pri vseh ostalih režimih pa se interval skrajšuje. 

Ne pa jemat mot avto za referenco ker je star 2.0dizel z 295kkm, tak da material ni glih nov. 

 

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vsekakor ne škodi, če avto redno poženeš, seveda, ko je ogret na delovno temperaturo.

 

Moj kolega, ki se z dizlom cel mesec svaljka po LJ, vsako pot v MB izkoristi za vožnjo v 4. po AC v visokih obratih - pa pravi, da potem avto boljše gre. =)))

 

Ampak, ko se enkrat naberejo saje v mašini, pride v poštev le fizično čiščenje ...

  • Začuden 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Potem je približno tako kot pri malih kurilnih napravah. Ko enkrat so saje v dimniku, jih lahko očisti le dimnikar ali dimniški požar. 😂

 

... ali božiček, ko prinese darila.🤗

Mislim, da je res pod mus za naše okolju čiste dizelce, da vsakih 50Kkm vse komplet damo ščistit. In je pol nekaj časa mir. 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

... ali božiček, ko prinese darila.🤗

Mislim, da je res pod mus za naše okolju čiste dizelce, da vsakih 50Kkm vse komplet damo ščistit. In je pol nekaj časa mir. 

..... al pa prodat in kupit X bencinca.... :rolleyes:

Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

..... al pa prodat in kupit X bencinca.... :rolleyes:

:aaaaa:

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".

Kompresor že ima cx30 X186... :bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kompresor že ima cx30 X186... :bravo:

 

Ja samo ta kompresor je bolj za okras🙄

Pravi kompresor da konje in navor (oz. Krivuljo 🤪) podobno kot turbo, s tem da je gnan prek jermenice ne prek izpušnih plinov kot turbina. 😉

  • Všeč 5
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja to res ni kompresor v pravem pomenu besede. Očitno ga rabijo bolj zarad načina delovanja motorja kot pa da bi povečal moč

33112_1.png

Napisano

Dodatno polni zrak v valje takrat, ko ga potrebuje v večji meri, to pa zaradi boljšega iskoristka in izgorevanja pri delovanju v načinu dizel.... 😊

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.