Skoči na vsebino

Badge engineering in regionalne razlike

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, 

 

zasledil sem kar nekaj Mazdinih primerov

 

Mazda Premacy = Ford MAV (Taiwan)

images?q=tbn:ANd9GcTohzRSx5eRUZ3Y8GJLjnz

images?q=tbn:ANd9GcQyp2aacjtplg3xDtTHFDI

 

Ford Telstar (Japonska, Avstralija, NZ, JV Azija, J Afrika - v osnovi Mazda 626)

 

WWW.TRADEUNIQUECARS.COM.AU

Cheap club car in surprisingly pristine condition: as near as new as you’ll likely find

 

Mazda Proceed Levante = Suzuki Vitara katera je delana v različnih izpeljankah ter z različnimi značkami ;)

1200px-Mazda_Proceed_Levante_105.JPG

BF21319_1.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSf3ukgx3SzBAlZAFLBVpy

 

pa še kaj bi se našlo ....

 

Ve kdo od vas za kakšno izpeljanko?

Napisano

Ford Fusion , pa ne naš mali crossover, ampak limuzina za ameriški trg je narejena na platformi Mazde6, torej sodi v (evropski) srednji razred.
 

Ford Laser (Azija-Pacifik) na osnovi Mazde 323 : 

ford_laser_sedan_3_000000eb083b061d.jpg

 

Mazda AZ Wagon800px-Mazda_AZ_Wagon_1997.jpgje Suzuki Wagon R+

1024px-1st_generation_Suzuki_Wagon_R_4_D

pri nas pa Opel Agila A 

Opel_Agila_VR_blue.jpg

v Angliji in njenih kolonijah pa Vauxhall Agila

1024px-2007_Vauxhall_Agila_Expression_Tw

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Zanimiv kupe...

A to je bil tudi za omenjeno regijo?

 

Bolj za Kolumbijo in Venezuelo

Napisano
pred 8 urami je Deeyan napisal:

3-vratni Laser je bil pa 323c

 

laser.jpg

Sprednji konc hudB)

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Noro!

 

V originalu Mazda 121/Ford Festiva pri nas bolj znana kot Kia Pride (1995-2001) se še vedno proizvaja v Iranu pod imenom Saipa : 

 

5-vrat
 
4-vrata
 
Pick-up : 

 

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano (urejeno)

Mazda Carol G II

spec_000d3d63-b7f7-4eb2-8d7f-e870ef55b68

spec_46e9f795-e10a-4a39-aea3-459c0232002

spec_451acdde-7c6e-4e12-a164-5be420afb62

spec_f6b34016-ff0d-4d0f-b852-dc8552df26f

je rebadged Suzuki/Maruti Alto:

1024px-2004-2006_Suzuki_Alto_HA24S.jpg

 

Ford Econovan (Taiwan)

1991-ford-econovan-rf-3877-more-pics-of-

temelji na Mazdi Bongo oziroma seriji E katera se je prodajala v 90-ih tudi pri nas

 

 

 

 

Popravljeno od DonFelipe
  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mazdo 323 vsi poznamo. Je pa zanimivo, da je bila karavanska različica predzadnje generacije tega avta (na Japonskem znan kot Familia) samo in nič drugega kot rebadged Nissan Wingroad (karavan Almere mk1)

big5200.jpg

TQa0l_N1qP7l8jrQB9AF1su2-LhfcwzRfhKdzVqx

 

Nissan:

1634343169502_block

twkAzmbDBFyH6TCP3NbqD7w1zaVLU4mJMZg37UI6

 

 

Nissan Wingroad je res karavanska različica Sunnya, ki pa je imela drugačen zadek od različice namenjene izvozu.
No, Sunny karavan se je prodajal še pod eno znamko in sicer kot Subaru Leone:

B8zUa6gy7o5i5VSRYOkJVet67EKIprZy41Jiz_Nl

pDiz4x0rVYXaurBTimpxKlejpU21f511I6zqyzKq

 

In če smo že pri Nissanu. Almera (tamkaj poimenovana Pulsar) je na domačem trgu obstajala tudi v 'cross' verziji :

fWbBj8ppe9H1lYa0K6pasmWDeRHDCEiIE3uHusPZ

FkSOafW1miLZC0nPgjhojNHGMzHT2INf_aazsc4d

 

 

Napisano

Kitajska Mazda 3 ima drugačne odbijače od evropske. Prav tako ima sprednjo masko po vzoru na MPS:

vqZLu22l52vkHlLOERvi7gUOBXWqJaBE-ZHU3MUM

1CsJCwCInP3VGBNeFdHm1nXplgUEDjzBcWI3WGPW

Razlike so tudi v notranjosti, saj prevladujejo svetli toni in imitacija lesa, kar ne pristoji avtomobilu s športnim karakterjem:

Razlike so tudi v notranjosti, saj prevladujejo svetli toni in imitacija lesa, kar ne pristoji avtomobilu s športnim karakterjem:

IsE_-rpMLsnTihfZSMicENg4L74oWMmtLyc6EI5l

8ekxwiOD3xEaFoGdH4vjUU5PDlEhLLjEMIPmse1N

Napisano (urejeno)

Preden je Ford South Africa predstavil pick-up na osnovi Fieste - Bantan, so pod enakim imenom prodajali poltovornjaško verzijo Forda Laser, torej rebadged Mazdo 323!
Mazda-Rustler_66f93.jpg

 

Ford:

ford-bantam-2002-id-66772646-type-main.j

 

Tamkajšnji mazdin partner, podjetje Haima, se je odločilo, da bo modela Premacy in 323 od sedaj tržilo pod svojo značko. Mazda Premacy je tako postala Haima Freema, novega imena za 323 pa ne poznam. Prav tako ne vem, če bodo vzporedno še naprej prodajali tudi Mazde.
Očitno Haima namerava postati resen igralec na vse večjem kitajskem trgu. Sedaj imajo že tri avtomobile (poleg zgoraj omenjenih še Family 2), pripravljajo pa tudi kupeja, o katerem smo pisali v temi o Kitajcih.

image.jpg

kL4IN69IKJasYrHBv2CgZMqhv_w3T1czxxJGWfnz

images?q=tbn:ANd9GcRNa1EPt1ECDKFq4EE1h0z

 

xeHqi62v8JcdGazvLpsTIDfzjYpXwivwHjMxybiv

-JID-7ObK1PKqM8ohYBumYkIAnY8meq2obpdAnff

MerJTdh52Cv_kNxzLlH7qh2IqjJvwa4gUT-H8icD

 

Še njihova spletna stran :

 

WWW.HAIMA.COM

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Subaru Leone Van II, predstavljen 1999, temeljil na Nissan Sunny Caravan (California v USA), in sicer na dostavniku AD, kot Mazda Familia oziroma 323 karavan (1994-1999).

 

Subaru Leone VAN II

1280px-1994_Subaru_L_Series_Deluxe_Sport

 

Nissan AD Van (Nissan Sunny Wagon tako družinski kot tudi dostavnik)

Nissan_Sunny_California_001.JPG

Nissan_AD_Van_Y10_002.JPGter kot mestni dostavnik Nissan AD Max

Nissan_AD_Max_001.JPG

Nissan_AD_Max_002.JPG

 

Mazda Familia Wagon (323 karavan)

1280px-Mazda_Familia_Wagon.jpg

Napisano (urejeno)

Dongfeng Yueda Kia Motors je nastal kot plod sodelovanja Kia Motor, Dong Feng in Jiangsu Yueda. Poleg lastnih Kiinih modelov, ki jih oz. smo poznali pri nas, ponujajo tudi model Qianlima. Gre za nekakšen mix zadnje generacije Hyundai Accent-a in Daewoo Lanos-a :

800px-2005_Dongfeng-Yueda-Kia_Qianlima_(

1024px-2005_Dongfeng-Yueda-Kia_Qianlima_

9ezw64XXk7fRzoY5eWAU0Y2l5NramNJuLRRZCfqB

Popravljeno od DonFelipe
  • 1 mesec kasneje...
  • 7 mesecev kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.