Skoči na vsebino

Mazda 3 2018, vodila stranskih ogledal, servis avt. menjalinka in optimizacija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

že drugo leto si lastim Mazdo 3 2018. Letošnje poletje sem opazil, da se v vročih dneh ko pustim vozilo na soncu stranska ogledala ne odpirajo ob odklepanju vozila. Začelo se je s sopotnikovo stranjo, sedaj pa tudi na voznikovi strani. Malo sem brskal po spletu in naj bi se ta vodila v ogledalu podmazalo. Kako ste vi rešili ta problem? Je kakšna možnost, da sam rešim ta problem? Ta čas jih puščam iz preventive odprta preden bi se kaj poškodovalo.

 

Prav tako bi imel vprašanje kam zapeljati na menjavo filtra in olja v avtomatskem menjalniku? Ima že 61.000km in je skrajni čas menjave le tega. Redne servise delam pri Interclass Cars ampak tam imajo konkretno zasoljene cene. Poseg pa prav tako ni neka znanstvena fantastika.

 

Kakšna mnenja?

 

Pod pokrovom je 2.2 dizel s 150KM, v bližnji prihodnosti bi jo odprl na cca 200KM. Pri Enigmi sem se že malo zanimal ampak ima kdo kakšna realna mnenja in izkušnje kako je s temu? Avtomatski menjalnik zdrži brez težav? Občasno imam kar težko nogo tako, da mora zdržati ta napor.

 

Hvala za vse odgovore in pomoč.

 

 

Lep pozdrav, Žiga

Napisano

Živjo,

 

že drugo leto si lastim Mazdo 3 2018. Letošnje poletje sem opazil, da se v vročih dneh ko pustim vozilo na soncu stranska ogledala ne odpirajo ob odklepanju vozila. Začelo se je s sopotnikovo stranjo, sedaj pa tudi na voznikovi strani. Malo sem brskal po spletu in naj bi se ta vodila v ogledalu podmazalo. Kako ste vi rešili ta problem? Je kakšna možnost, da sam rešim ta problem? Ta čas jih puščam iz preventive odprta preden bi se kaj poškodovalo.

 

Prav tako bi imel vprašanje kam zapeljati na menjavo filtra in olja v avtomatskem menjalniku? Ima že 61.000km in je skrajni čas menjave le tega. Redne servise delam pri Interclass Cars ampak tam imajo konkretno zasoljene cene. Poseg pa prav tako ni neka znanstvena fantastika.

 

Kakšna mnenja?

 

Pod pokrovom je 2.2 dizel s 150KM, v bližnji prihodnosti bi jo odprl na cca 200KM. Pri Enigmi sem se že malo zanimal ampak ima kdo kakšna realna mnenja in izkušnje kako je s temu? Avtomatski menjalnik zdrži brez težav? Občasno imam kar težko nogo tako, da mora zdržati ta napor.

 

Hvala za vse odgovore in pomoč.

 

 

Lep pozdrav, Žiga

Napisano (urejeno)

To da odpiraš več enakih tem je brezveze🙄

Če bo kdo odgovoril bo že odgovoril v tisti prvi temi😉

P. S. : Tudi odgovore na tvoja vprašanja se da najti na forumu, za avtomatika sem že enkrat objavil koliko navora zdži, zato se pri čipanju drži da ostaneš pod tem navorom če nočeš težav. 😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
    • Več povratnih steklenic.   Ti dam primer. Donat se je ukinil, ker so ljudje pač komot. Raje plastiko, kot pa gajbo nazaj nest. Če bo moral plastenke nazaj nest, se bo prej odločil za flaše.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.