Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Seveda lahko ima vpliv na delovanje motorja, ker ECU ne bo dobil pravih podatkov MAF senzorja (senzor pretoka zraka) ki je na airboxu (škatli zračnega filtra).

Na odtegnjeni cevi ti lahko vleče zrak mimo MAF senzorja, poleg tega pa je na sploh slabo za sam motor, če ti prihaja onesnažen zrak mimo zračnega filtra, to lahko povzroči povečano obrabo motorja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ok, ampak vseeno je dobro imeti pritegnjene objemke, da slučajno ne pride onesnažen zrak mimo zračnega filtra. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

Mogoče, da so ti naložili kak slab program? Pri njih nikoli ne veš, kaj ti čačkajo po avtu. Jaz ne bi nikoli dovolil, da mi na uradnem servisu nalagajo neke kao "nove, izboljšane" programe. Ne, tako kot je je v redu. Ne morejo nič izboljšati. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

V 5-10 minutah se še mulca ne naredi

Napisano

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

Moje mišljenje je, da so na veliko uradnih servisih mehaniki premalo izobraženi, da se spopadajo z novimi, v veliki meri elektronsko podprtimi sistemi v sodobnih avtomobilih. Moj dober prijatelj, po profesiji elektronik-diagnostik je moral že neštetokrat vskočiti, ko so se na uradnih servisih znašli pred problemom in nerešljivimi težavami. Velikokrat je moral posredovati na mercedesovem uradnem servisu v Kp. Nemalokrat je sam odpravil težavo v pol urice in jim mastno zaračunal. Seveda jim ni povedal, kje je bil problem. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

@Alexjaz ne bi rekel da so premalo izobraženi, na pooblaščenem servisu moraš ponavadi naredit tudi kako njihovo šolanje in verjemi da na tem šolanju moraš na koncu tudi sam pokazat določeno znanje da dobiš papir. 

Jaz sem bil nazadnje na šolanju v Toyotinem centru za šolanje in smo po teoretičnem predavanju morali tudi praktično znanje pokazati, na koncu pa še 2tedna prakse na Toyota servisu. 

Na Mercedesu sem pa bil na usposabljanju samo za diagnostiko in smo imeli samo delo z testerjem. 

Pri Mercedesu imaš možnost da se prek neta povežeš z Nemčijo in ti njihovi na daljavo pomaga. 

Najslabše usposabljanje je imel Iveco (tudi njihov tester je bolj revščina)🙄

Je pa ponavadi tako da imajo ponavadi pooblasceni servisi mehanike in električar/diagnostike, ker so sistemi že tako zapleteni da ne moreš vsega vedet. 

Po moje je največji problem servisov da preslabo plačujejo ljudi, pol pa dobri mehaniki grejo drugam ali pa na svoje. 

Novincem pa itak manjka izkušenj in če ni nobenega starega majstra da bi jim povedal za kako finto, je včasih zelo zelo težko najti napako. 

Evo še par slik iz šolanja😎

 

IMG_20210815_111948.jpg

IMG_20210815_112040.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 7
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Si mislim, da imajo mladi mehaniki v svojem delovnem okolju premalo svobode v teh enormih količinah receptov, protokolov, ki jih morajo spoštovati. Včasih je potrebna tudi intuicija, ki se zgradi na osnovi znanja in izkušenj.

 

Tako so na uradnem servisu BTC v Ljubljani znancu na 3.000€ vredni Mazdi na rednem servisu postavili diagnozo ter za njo trdno stali, ki bi zahtevala popravilo v vrednosti cca 2.000€. Na koncu je poiskal drugo mnenje pri izkušenem avtoelektričarju, ki je ugotovil, da je vse OK. Danes je od tega že eno leto in je vse OK.

Tako je. Namesto, da bi se življenjsko in s čim bolj realnimi stroški približali lastniku vozila, da bi našli najugodnejšo rešitev, se obnašajo velikokrat, kot da ima vsak, ki pride do njih, nov avto. In kot praviš, ti namesto, da bi zamenjali samo del sklopa, ponudijo cel sklop, ki velikokrat presega vrednost starejšega avta. Pa greš potem sam  na net in sam najdeš ta kos za zanemarljiv strošek. Če ga še znaš zamenjati sam je to zmaga. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.