Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Seveda lahko ima vpliv na delovanje motorja, ker ECU ne bo dobil pravih podatkov MAF senzorja (senzor pretoka zraka) ki je na airboxu (škatli zračnega filtra).

Na odtegnjeni cevi ti lahko vleče zrak mimo MAF senzorja, poleg tega pa je na sploh slabo za sam motor, če ti prihaja onesnažen zrak mimo zračnega filtra, to lahko povzroči povečano obrabo motorja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ok, ampak vseeno je dobro imeti pritegnjene objemke, da slučajno ne pride onesnažen zrak mimo zračnega filtra. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

Mogoče, da so ti naložili kak slab program? Pri njih nikoli ne veš, kaj ti čačkajo po avtu. Jaz ne bi nikoli dovolil, da mi na uradnem servisu nalagajo neke kao "nove, izboljšane" programe. Ne, tako kot je je v redu. Ne morejo nič izboljšati. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

V 5-10 minutah se še mulca ne naredi

Napisano

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

Moje mišljenje je, da so na veliko uradnih servisih mehaniki premalo izobraženi, da se spopadajo z novimi, v veliki meri elektronsko podprtimi sistemi v sodobnih avtomobilih. Moj dober prijatelj, po profesiji elektronik-diagnostik je moral že neštetokrat vskočiti, ko so se na uradnih servisih znašli pred problemom in nerešljivimi težavami. Velikokrat je moral posredovati na mercedesovem uradnem servisu v Kp. Nemalokrat je sam odpravil težavo v pol urice in jim mastno zaračunal. Seveda jim ni povedal, kje je bil problem. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

@Alexjaz ne bi rekel da so premalo izobraženi, na pooblaščenem servisu moraš ponavadi naredit tudi kako njihovo šolanje in verjemi da na tem šolanju moraš na koncu tudi sam pokazat določeno znanje da dobiš papir. 

Jaz sem bil nazadnje na šolanju v Toyotinem centru za šolanje in smo po teoretičnem predavanju morali tudi praktično znanje pokazati, na koncu pa še 2tedna prakse na Toyota servisu. 

Na Mercedesu sem pa bil na usposabljanju samo za diagnostiko in smo imeli samo delo z testerjem. 

Pri Mercedesu imaš možnost da se prek neta povežeš z Nemčijo in ti njihovi na daljavo pomaga. 

Najslabše usposabljanje je imel Iveco (tudi njihov tester je bolj revščina)🙄

Je pa ponavadi tako da imajo ponavadi pooblasceni servisi mehanike in električar/diagnostike, ker so sistemi že tako zapleteni da ne moreš vsega vedet. 

Po moje je največji problem servisov da preslabo plačujejo ljudi, pol pa dobri mehaniki grejo drugam ali pa na svoje. 

Novincem pa itak manjka izkušenj in če ni nobenega starega majstra da bi jim povedal za kako finto, je včasih zelo zelo težko najti napako. 

Evo še par slik iz šolanja😎

 

IMG_20210815_111948.jpg

IMG_20210815_112040.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 7
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Si mislim, da imajo mladi mehaniki v svojem delovnem okolju premalo svobode v teh enormih količinah receptov, protokolov, ki jih morajo spoštovati. Včasih je potrebna tudi intuicija, ki se zgradi na osnovi znanja in izkušenj.

 

Tako so na uradnem servisu BTC v Ljubljani znancu na 3.000€ vredni Mazdi na rednem servisu postavili diagnozo ter za njo trdno stali, ki bi zahtevala popravilo v vrednosti cca 2.000€. Na koncu je poiskal drugo mnenje pri izkušenem avtoelektričarju, ki je ugotovil, da je vse OK. Danes je od tega že eno leto in je vse OK.

Tako je. Namesto, da bi se življenjsko in s čim bolj realnimi stroški približali lastniku vozila, da bi našli najugodnejšo rešitev, se obnašajo velikokrat, kot da ima vsak, ki pride do njih, nov avto. In kot praviš, ti namesto, da bi zamenjali samo del sklopa, ponudijo cel sklop, ki velikokrat presega vrednost starejšega avta. Pa greš potem sam  na net in sam najdeš ta kos za zanemarljiv strošek. Če ga še znaš zamenjati sam je to zmaga. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @dvorjan nima pri tem nič, jaz sem mu rekel, kaj bi bilo idealno za kratke vožnje po mestu. In predlog EV-ja je edini primeren za kratke vožnje po mestu, kjer se ICE sploh še ne ogreje na delovno temperaturo. Jebat ga, tko je pa sam veš, da še zdaleč nisem navijač EV-jev.   Seveda pa to ne pomeni, da se kar koli vsiljuje, ampak vedno na začetku ljudje vključno z mano, dostikrat spregledamo ali pozabimo vzeti v obzir razno razne parametre. Potem pa se pojavi nezadovoljstvo in pol slišimo kako nekdo nerga pri novem avtu, da to ni to in da misli, da bo drugače. Pa tud, če je samo to nekoliko neravna plastika na obrobah blatnikov in podobno.   Pri taki uporabi, kot je recimo opisano pa z avtomatikom in mrzlim motorjem ves čas bo poraba verjetno nekje med 9-10 litrov. Če je to OK potem ni zadržkov, če pa ga stisne pri teh cifrah je pa treba premislilt a je to res ustrezna izbira.
    • Ja, ampak to je skregano z ekologijo, ker Mazda ima še vedno torque converter menjalnike in ne kakšnih robotiziranih tipa DSG. Menjalnik je udoben to je res, ampak potraten in zdaj, avto bo hladen večino časa pri nekoliko več obratih potem pa še avtomatika, ki ima kar nekaj izgub. Se strinjam super za po mestu vozit, če se sprijazniš s porabo in večjimi stroški pri uporabi avta.  
    • Malo bolj pozorno preberi za nazaj. Jaz sem mu napisal naj vzame CX-30 bencinarja avtomatika. Še v to polemiko ali G ali X nisem šel. EV je predlagal @Boss.    Fetiš na ročin menjalnik pa izumira, toliko hitreje v mestni vožnji ...
    • Če @bajsi6 pravi, da ima veliko kratkih voženj po mestu, se mu bo obrestoval avtomatski menjalnik.
    • Verjemi, da je blizu čas, ko bodo omejili moči EV-jev. 90% folka ni sposobnega obvladovat teh zmogljivosti in enostavno je trenutek, ko bodo verjetno določili koliko je maks KM/100kg za splošnu uporabo. Za več bo pa treba kakšen dodaten izpit delat al pa tečaj.   Včasih si vedel, da greš kupovat superšportnika al pa hipercar, danes greš pa k Hvundaiu kupit družinski avto EV ven pa nevede prideš s 650KM zverino, da si na cesti nevaren sebi in drugim.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.