Skoči na vsebino

LAS(LANE KEEP ASSIST SYSTEM)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Vozim po noći kroz Istru. Dolazim na području gdje su radovi na cesti.

Jedna traka je za vožnju. Nove bijele linije omeđuju voznu traku. Po linijama su neki stupiči da se ne može napustiti traka.

Na jednom mjestu su u traci po sredini nacrtane 3 strelice. Svaka strelica dulja od duljine vozila. Jedna za drugom, skoro se dodiruju.

Cesta je potpuno ravna, mrak, nema vozila iz suprotnog smjera, nema nitko ispred mene. Nakon 2 sata što već vozim, čvrsto držim volan. Neznam ni sam zašto držim tako čvrsto.

Nailaskom na te 3 uzdužne strelice mazda cx5 želi skrenuti desno.

Da sam kilavo držao volan, rasturio bi te stupiče. Ne sječam se, možda su bile betonske ograde. 

 

Moram pitat na servisu jel se taj sustav može trajno isključiti.

 

 

Čitam upute, to više  radi krivo nego ispravno:

Google translate:

Sistem morda ne bo deloval ustrezno glede na dejanske vozne razmere, kar je povzročilo nesrečo.

Vožnja po cestah z ozkimi ovinki.

Vožnja v slabih vremenskih razmerah (dež, megla in sneg).

Drseče ceste, kot so ledene ali snežne ceste.

Ceste z velikim prometom in nezadostna razdalja med vozili.

Ceste brez belih (rumenih) pasov.

Ozke ceste, ki so posledica gradnje cest ali zapore voznih pasov.

Vozilo se vozi po začasnem pasu ali odseku z zaprtim pasom, ki je posledica gradnje ceste, kjer je lahko več belih (rumenih) pasov ali so prekinjeni.

Vozilo se vozi po cestah, ki niso hitre ceste in avtoceste.

Tlak v pnevmatikah ni nastavljen na določeni tlak.

Uporabljajo se pnevmatike drugačne velikosti, na primer rezervna pnevmatika za nujne primere.

 

The system may not operate adequately according to the actual driving conditions, resulting in an accident.

  • Driving on roads with tight curves.

  • Driving under bad weather conditions (rain, fog, and snow).

  • Slippery roads such as ice or snow-bound roads.

  • Roads with heavy traffic and insufficient distance between vehicles.

  • Roads with no white (yellow) lane lines.

  • Narrow roads resulting from road construction or lane closures.

  • The vehicle is driven on a temporary lane or section with a closed lane resulting from road construction where there may be multiple white (yellow) lane lines or they are interrupted.

  • Vehicle is driven on roads other than expressways and highways.

  • The tyre pressures are not adjusted to the specified pressure.

  • Tyres of a different specified size are used, such as an emergency spare tyre.

 

20210813_073247.jpg

Popravljeno od mazda_gg
add photo
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Jap tudi na GL mazdi mam to izklopljneo.

 

Sem si pa zadnjič po nerodnem izklopip senzorje!!! To je pa sila nevarn, čakaš da bojo senzorji piskali pa nič :D  Sm že skoraj šel ven, in pogledal če kamere prav kažejo, da sem tako blizu senzorji pa ne beepajo :D

Napisano

Razen senzorjev, tempomata in kamere zadaj  je vse ostalo brez veze in neuporabno. Krama. 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Saj tudi LAS temelji na senzorjih, tako da ne razumem točno, kaj si mislil pod brez zveze... 🤔

Senzorji spredaj in zadaj za parkiranje. Drugo so smešnice. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Jaz mam v menijih nastavljeno da LAS samo zapiska a ne ukrepa in je kr OK. Če pa je seveda zavita cest ap logično gumb za izklop reši stvar.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

A vibrator pa sam jst uporablam? :D

 

Men je tisto piskanje htelo glavo vftrgat :) In sm dal na vibrator z najmanjšo stopnjo, pa mi je najboljša rešitev, vsaj za LAS .... :D:D

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tej asisti so kr neki. Kot na telefonu razne aplikacije. Pol jih pa 94, 6% nihče ne uporablja, ker so brez veze. Samo avto ti pa dražje prodajo zaradi teh neumnosti. 😉

 

 

Napisano

Hmm, tle se pa z Alexom delno strinjam👍. Določene zadeve so ok nekatere pa lahko stvari še poslabšajo.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Pri mojem avtobusku drži cca 15 sec. 100% smer. Tudi ovinke na AC. Potem neki zapiska in čez par sec. se izklopi.

1x sem celo moral na AC malo reskirati... Tamali je duda padla nekam potleh(cel kažin) in jaz sem se odvezal in šel po to božjo dudo... Našel in ponovno primu na volan. Vse ok.

 

Problem so edino kakšna dela na cesti, ki z rumenimi črtami spreminjajo potek cestišča. Takrat pa moram močno držati volan, da ne sam zavije....

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.