Skoči na vsebino

LAS(LANE KEEP ASSIST SYSTEM)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Vozim po noći kroz Istru. Dolazim na području gdje su radovi na cesti.

Jedna traka je za vožnju. Nove bijele linije omeđuju voznu traku. Po linijama su neki stupiči da se ne može napustiti traka.

Na jednom mjestu su u traci po sredini nacrtane 3 strelice. Svaka strelica dulja od duljine vozila. Jedna za drugom, skoro se dodiruju.

Cesta je potpuno ravna, mrak, nema vozila iz suprotnog smjera, nema nitko ispred mene. Nakon 2 sata što već vozim, čvrsto držim volan. Neznam ni sam zašto držim tako čvrsto.

Nailaskom na te 3 uzdužne strelice mazda cx5 želi skrenuti desno.

Da sam kilavo držao volan, rasturio bi te stupiče. Ne sječam se, možda su bile betonske ograde. 

 

Moram pitat na servisu jel se taj sustav može trajno isključiti.

 

 

Čitam upute, to više  radi krivo nego ispravno:

Google translate:

Sistem morda ne bo deloval ustrezno glede na dejanske vozne razmere, kar je povzročilo nesrečo.

Vožnja po cestah z ozkimi ovinki.

Vožnja v slabih vremenskih razmerah (dež, megla in sneg).

Drseče ceste, kot so ledene ali snežne ceste.

Ceste z velikim prometom in nezadostna razdalja med vozili.

Ceste brez belih (rumenih) pasov.

Ozke ceste, ki so posledica gradnje cest ali zapore voznih pasov.

Vozilo se vozi po začasnem pasu ali odseku z zaprtim pasom, ki je posledica gradnje ceste, kjer je lahko več belih (rumenih) pasov ali so prekinjeni.

Vozilo se vozi po cestah, ki niso hitre ceste in avtoceste.

Tlak v pnevmatikah ni nastavljen na določeni tlak.

Uporabljajo se pnevmatike drugačne velikosti, na primer rezervna pnevmatika za nujne primere.

 

The system may not operate adequately according to the actual driving conditions, resulting in an accident.

  • Driving on roads with tight curves.

  • Driving under bad weather conditions (rain, fog, and snow).

  • Slippery roads such as ice or snow-bound roads.

  • Roads with heavy traffic and insufficient distance between vehicles.

  • Roads with no white (yellow) lane lines.

  • Narrow roads resulting from road construction or lane closures.

  • The vehicle is driven on a temporary lane or section with a closed lane resulting from road construction where there may be multiple white (yellow) lane lines or they are interrupted.

  • Vehicle is driven on roads other than expressways and highways.

  • The tyre pressures are not adjusted to the specified pressure.

  • Tyres of a different specified size are used, such as an emergency spare tyre.

 

20210813_073247.jpg

Popravljeno od mazda_gg
add photo
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Jap tudi na GL mazdi mam to izklopljneo.

 

Sem si pa zadnjič po nerodnem izklopip senzorje!!! To je pa sila nevarn, čakaš da bojo senzorji piskali pa nič :D  Sm že skoraj šel ven, in pogledal če kamere prav kažejo, da sem tako blizu senzorji pa ne beepajo :D

Napisano

Razen senzorjev, tempomata in kamere zadaj  je vse ostalo brez veze in neuporabno. Krama. 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Saj tudi LAS temelji na senzorjih, tako da ne razumem točno, kaj si mislil pod brez zveze... 🤔

Senzorji spredaj in zadaj za parkiranje. Drugo so smešnice. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Jaz mam v menijih nastavljeno da LAS samo zapiska a ne ukrepa in je kr OK. Če pa je seveda zavita cest ap logično gumb za izklop reši stvar.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

A vibrator pa sam jst uporablam? :D

 

Men je tisto piskanje htelo glavo vftrgat :) In sm dal na vibrator z najmanjšo stopnjo, pa mi je najboljša rešitev, vsaj za LAS .... :D:D

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tej asisti so kr neki. Kot na telefonu razne aplikacije. Pol jih pa 94, 6% nihče ne uporablja, ker so brez veze. Samo avto ti pa dražje prodajo zaradi teh neumnosti. 😉

 

 

Napisano

Hmm, tle se pa z Alexom delno strinjam👍. Določene zadeve so ok nekatere pa lahko stvari še poslabšajo.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Pri mojem avtobusku drži cca 15 sec. 100% smer. Tudi ovinke na AC. Potem neki zapiska in čez par sec. se izklopi.

1x sem celo moral na AC malo reskirati... Tamali je duda padla nekam potleh(cel kažin) in jaz sem se odvezal in šel po to božjo dudo... Našel in ponovno primu na volan. Vse ok.

 

Problem so edino kakšna dela na cesti, ki z rumenimi črtami spreminjajo potek cestišča. Takrat pa moram močno držati volan, da ne sam zavije....

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za ti leta star telefon taka cena? Optimistično...
    • A n piše lepo, da je med top tremi tv v letu 24? Med vsemi? Dej, preberi še enkrat ves članek. Obstaja pa tudi en lušten pripomoček za pomoč - Google translate. 😉
    • Pojavila se mi je nova težava... Ko sem avto kupil je imel kar precej iztrošene zavore, tako diske kot ploščice, pa še treslo je ob zaviranju. Komplet diske in ploščice sem zamenjal na vseh štirih koncih. Kupil sem brembo robo. Vse je bilo super približno 3 mesece oz 2500km, potem pa je začelo spet tresti, tokrat še huje kot prej. Ugotovil sem, da je sprednji levi disk skrivljen. Vsa pesta in podvozje so v dobrem stanju, tako da je dejansko samo en sprednji disk kriv. Po pogovoru z kar nekaj mehaniki ter dobavitelji delov so vsi rekli, da je brembo zadnja leta kar slaba roba.    Katere znamke diskov ter ploščic priporočate? S katerimi imate dobre izkušnje?   Hvaprej hvala vsem!
    • UPDATE: Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo. Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.   Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.