Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

imam mazdo cx-5 2014 letnik z 168.000km, 2.2 diesel awd.

Sedaj pa imam problem, ker se mi je pojavila lučka(spet) DPF inspection required.

Približno 3 tedne nazaj sem odpeljal avto serviserju, kateri je rekel, da je dpf vredu in naj ga peljem na pooblaščeni servis.

je imel že kdo podobne izkušnje oz. bi se mu sanjalo kaj je narobe?

 

lp

Napisano

O tem smo že veliko debatirali je pa ogromno možnosti kaj je lahko narobe.

 

- preveč zamašen dpf

- MAF senzor ne meri pravilno

- zasvinjan MAP senzor na sesalnem kolektorju

- umazan in zabasan sesalni kolektor

- zasvinjan EGR ventil

- okvarjeni injektorji goriva

- senzorji pred in za DPF filtrom

 

pa še kaj sem verjetno pozabil.

33112_1.png

Napisano
27 minutes ago, Boss said:

O tem smo že veliko debatirali je pa ogromno možnosti kaj je lahko narobe.

 

- preveč zamašen dpf

- MAF senzor ne meri pravilno

- zasvinjan MAP senzor na sesalnem kolektorju

- umazan in zabasan sesalni kolektor

- zasvinjan ERG ventil

- okvarjeni injektorji goriva

- senzorji pred in za DPF filtrom

 

pa še kaj sem verjetno pozabil.

Pozabil sem dodati, da gori še rdeč trikotnik.

 

Napisano
24 minutes ago, scania said:

Malo heca: omw nalepke glih lepo prekrijejo te lučke na armaturki 🤣🤣🤣.

Kaj moč pa ima avto?

Ja ima  večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.

Napisano
Pred eno uro je 22Diesel napisal:

Ja ima  večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.

Na obratih vrže za trenutek v safe mode zaradi zaščite motorja Jaz bi na tvojem mestu najprej dal očistiti dfp filter. Stane od 180€-270€.

Odvisno od načina čiščenja. 

Nato boš videl, kako bo. 

 

 

Napisano

Jaz sem klical na mazdin servis so rekli prvo delo pri takem dajo dpf dol in ga pošljejo po pošti strajnarju pucat/obnovit. Je rekel taglavni tam, da hitrjej in ceneje če ga pelješ direkt tja ko majo dpf dol ti še vse senzorje okoli DPF preverijo(mogoče tu tiči zajec)

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

MAP senzor lahko zelo enostavno odviješ in sčistiš sam, potrebuješ le ključ, mislim da M8.

 

image.png.f19de4ae94cf40f16e27c724b5dcdcac.png

 

image.png.7eee49c082ca9db5e1f29754013c4fc8.png

 

image.png.c6092f88ef0f0ccaab714d92d36649eb.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
26 minutes ago, Janez007 said:

Pri moji M6 2016 CD175 so se te lučke pokazale pri dobrih 60.000 km. Sledilo je čiščenje saj v kolektorju, EGR, glavi, menjava podložk na injektorjih. Na servisu so rekli: "preveč mestne vožnje". ?zmeden?

 

Po veliko prebranega o tej težavi se kar strinjam z @Boss - ovim spiskom, dodal bi le podložke na injektorjih

 

MAP senzor lahko zelo enostavno odviješ in sčistiš sam, potrebuješ le ključ, mislim da M8. Na tem forumu smo o tem že pisali (pripenjam nekaj slik). Je pa malo verjetno, da je razlog samo zapackan MAP. 

 

Eni mehaniki pravijo, da težav s sajami ne bi smelo biti, če se na 60.000 km menja podložke injektorjev (pri tem, da vsi senzorji delujejo OK in na podlagi teh elektronika nameša pravo mešanico goriva/zraka). Če je res veliko zelo kratkih voženj, voženj s preveč nizkimi obrati, je to tudi lahko razlog. Je pa bilo na teh motorjih v garanciji zamenjanih tudi že nekaj okvarjenih injektorjev, njihovo okvaro pa lahko povzroči tudi neustrezna kakovost nafte, na primer s preveč biodizla, ki injektorje zapacka.

 

Toliko lahko povem sam, ki že 2 meseca iz tega področja "delam doktorat".

 

image.png.f19de4ae94cf40f16e27c724b5dcdcac.png

 

image.png.7eee49c082ca9db5e1f29754013c4fc8.png

 

image.png.c6092f88ef0f0ccaab714d92d36649eb.png

 

Hvala lepa za to.

vendar podložke so bile menjane pri zadnjem servisu.

Tudi relacija ne bi smela biti problem.  Večina vožnje je avtocesta. Relacije 30 km ali 75 km. 
Upam, da ni spet kak turbo, ker to pa

je bil obonovljen na 145.000 in iskreno ne zaupam preveč tem ljudem, ki so obnavljali( avto je bil še pod obvezno garancino in je moral trgovec popravit turbino).

 

Hvala Vam za vse odgovore, mnenja, izkušnje.

Klical sem na makomo, da bodo naredili diagnostiko, potem pa da vidimo, kje je problem.

 

lep pozdrav

Napisano (urejeno)
13 hours ago, Janez007 said:

Pa poročaj :) Upam, da bom imel sam tudi še kaj za povedat ... pred enim tednom na enem pooblaščenem servisu, kmalu pa še na drugem ... 

bom, upam, da ne bo spet kaj z turbino 😅

tebi isto gori rdeč trikotnik + dpf inspection requireded?

Popravljeno od 22Diesel
Napisano

Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.

33112_1.png

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.

Težava so lopute na mali turbini pri prvih Skyactive motorjih do 2015 oz. facelitfa.

In tako vseeno menjaš komplet, čeprav ostalo deluje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
2 hours ago, mazdaman said:

Težava so lopute na mali turbini pri prvih Skyactive motorjih do 2015 oz. facelitfa.

In tako vseeno menjaš komplet, čeprav ostalo deluje.

Ja, turbina je bila obnovlnena, vzrok je pa bil odtrgana loputa, vendar je takrat svetila tudi lučka za motor, sedaj ne.

Je pa omenil serviser za lambda sonda, da je lahko tukaj težava.


 

Napisano
pred 1 uro je 22Diesel napisal:

Ja, turbina je bila obnovlnena, vzrok je pa bil odtrgana loputa, vendar je takrat svetila tudi lučka za motor, sedaj ne.

Je pa omenil serviser za lambda sonda, da je lahko tukaj težava.

Tisto loputo, ki se je odlomila na turbini in je glavni vzrok okvar, menda na Selmarju preventivno zavarijo ... cca 130€ pride. 

Napisano
1 hour ago, Janez007 said:

Sam pa lahko poročam, da sem bil s svojo M6 CD175 v zadnjem tednu na 2 uradnih servisih. Po priklopu na računalnik pravijo, da je z avtom vse OK, tudi povprečna poraba 5,9 l /100km in nivo olja (od menjave naprej ves čas na isti črtici) kažeta, da je avto brez težav.

 

Sprašujem se, kaj je z mano narobe? 🤪

 

Tebi tudi isto lučka sveti (rdec trikotnik) in dpf inspection required?

lp

Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Ne še 😁

V bistvu, Janez, ne vem, kaj bi hotel boljšega na tvojem avtu. 

Pije ti malo, gre v redu. Edino regen. so prepogoste. Bolj je problem takrat, ko jih sploh ni. 

Takrat nastane resna težava. 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

V bistvu, Janez, ne vem, kaj bi hotel boljšega na tvojem avtu. 

Pije ti malo, gre v redu. Edino regen. so prepogoste. Bolj je problem takrat, ko jih sploh ni. 

Takrat nastane resna težava. 

Muči me radovednost, zakaj je tako.

Kot me muči radovednost, zakaj mi https://www.mazda-si.net še kar naprej zelo nagaja samo na enem osebnem računalniku v hiši, ob tem, da nimam nobenih težav z nobeno drugo spletno stranjo na istem računalniku. In ne glede na brskalnik. Poskusil sem že vse živo, izklopil protivirusno zaščito, požarni zid,.... posodobil gonilnike, ...

 

slika.png.9fa4790d20de059bbee4d488c35f920b.png

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Ne še 😁

Ti preveč razmišljaš za avto. Zgleda si še hujši kot jaz, saj za avto je to top in kdo bo od tebe enkrat avto kupil je kot da bi na loto zadel ker zadeve sproti resujes in imas avto v nuli, po eni strani te pa isto kot mene vsaka malenkost na avtu iz tira vrze in razmisljas kaj vse je lahko in kak se bo. 

Uzivaj v voznji, ker avto mas v nuli tak ko mora bit 😉

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Ti preveč razmišljaš za avto. Zgleda si še hujši kot jaz, saj za avto je to top in kdo bo od tebe enkrat avto kupil je kot da bi na loto zadel ker zadeve sproti resujes in imas avto v nuli, po eni strani te pa isto kot mene vsaka malenkost na avtu iz tira vrze in razmisljas kaj vse je lahko in kak se bo. 

Uzivaj v voznji, ker avto mas v nuli tak ko mora bit 😉

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Je pa lep hobi to, moram priznati. Jaz pa pretirano skrbim za lak na avtu. 😄

Vedno, ko gre mimo mojega avta bivša poslanka lds-a  pravi, da zakaj ga vedno perem. 

Odgovorim ji lepo, da jaz se zelo rad ukvarjam z avtom, ona pa s svojimi dvemi razkošnimi hišami. 🤗Vsak ima svoje veselje. 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
    • Viš, tako je ko bežno poznaš zgodovine in jemlješ MSM informacije kot suho zlato.   V Ukrajini so tako leta 2004 (oranžna revolucija) kot leta 2014 (euromaidanska revolucija) izvedli puča in so nasilno spremenili odločitev prebivalstva na volitvah. Da je pri tem bogato pomagala CIA pač ni nobena skrivnost, ker da se ljudje odločijo za prorusko na volitvah potem pa z nasilno revolucijo izvedejo spremembo oblasti ter nastavijo prozahodno oblast v katero celo sprejmejo neonacije. Mogoče tale pogovor med Victorio "Fuck the EU" Nuland in ameriškim ambasadorjem v UA Geoffreyem Pyattom pove največ kdo je vodil odločitve v Ukrajini. Aja tudi Joe Biden takrat še kot podpredsednik ZDA je imel prste zraven. Zanimivo ane, kolk enega ameriškega interesa v državi, ki meji na Russijo. Ukraine crisis: Transcript of leaked Nuland-Pyatt call WWW.BBC.COM A transcript of the alleged conversation between Assistant Secretary of State Victoria Nuland and the US ambassador to Ukraine, Geoffrey...   Nič ni Rusija izgubila, izgubila je demokracija v Ukrajini, če je amerika uspela pomagat izvesti državni udar. Vse ostalo, kar se je kasneje dogajalo je bila le posledica teh pučev. Kar se pa ekonomskeg oziroma trg je pa izgubila Ukrajina več saj se je pri uvedbi sporazuma z EU, Rusija pa je ukinila tistega, ki ga je imela z UA, češ, na dveh stolčkih oportunistično pa že ne boste sedeli. Zakaj, ker bi Ukrajina postala prostotrgovinski vmesnik med EU in Rusijo in veselo služila s preprodajo med njima.    
    • kater model in v kaki dimenziji (WINTER SPORT 5?)
    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.