Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

imam mazdo cx-5 2014 letnik z 168.000km, 2.2 diesel awd.

Sedaj pa imam problem, ker se mi je pojavila lučka(spet) DPF inspection required.

Približno 3 tedne nazaj sem odpeljal avto serviserju, kateri je rekel, da je dpf vredu in naj ga peljem na pooblaščeni servis.

je imel že kdo podobne izkušnje oz. bi se mu sanjalo kaj je narobe?

 

lp

Napisano

O tem smo že veliko debatirali je pa ogromno možnosti kaj je lahko narobe.

 

- preveč zamašen dpf

- MAF senzor ne meri pravilno

- zasvinjan MAP senzor na sesalnem kolektorju

- umazan in zabasan sesalni kolektor

- zasvinjan EGR ventil

- okvarjeni injektorji goriva

- senzorji pred in za DPF filtrom

 

pa še kaj sem verjetno pozabil.

33112_1.png

Napisano
27 minutes ago, Boss said:

O tem smo že veliko debatirali je pa ogromno možnosti kaj je lahko narobe.

 

- preveč zamašen dpf

- MAF senzor ne meri pravilno

- zasvinjan MAP senzor na sesalnem kolektorju

- umazan in zabasan sesalni kolektor

- zasvinjan ERG ventil

- okvarjeni injektorji goriva

- senzorji pred in za DPF filtrom

 

pa še kaj sem verjetno pozabil.

Pozabil sem dodati, da gori še rdeč trikotnik.

 

Napisano
24 minutes ago, scania said:

Malo heca: omw nalepke glih lepo prekrijejo te lučke na armaturki 🤣🤣🤣.

Kaj moč pa ima avto?

Ja ima  večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.

Napisano
Pred eno uro je 22Diesel napisal:

Ja ima  večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.

Na obratih vrže za trenutek v safe mode zaradi zaščite motorja Jaz bi na tvojem mestu najprej dal očistiti dfp filter. Stane od 180€-270€.

Odvisno od načina čiščenja. 

Nato boš videl, kako bo. 

 

 

Napisano

Jaz sem klical na mazdin servis so rekli prvo delo pri takem dajo dpf dol in ga pošljejo po pošti strajnarju pucat/obnovit. Je rekel taglavni tam, da hitrjej in ceneje če ga pelješ direkt tja ko majo dpf dol ti še vse senzorje okoli DPF preverijo(mogoče tu tiči zajec)

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

MAP senzor lahko zelo enostavno odviješ in sčistiš sam, potrebuješ le ključ, mislim da M8.

 

image.png.f19de4ae94cf40f16e27c724b5dcdcac.png

 

image.png.7eee49c082ca9db5e1f29754013c4fc8.png

 

image.png.c6092f88ef0f0ccaab714d92d36649eb.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
26 minutes ago, Janez007 said:

Pri moji M6 2016 CD175 so se te lučke pokazale pri dobrih 60.000 km. Sledilo je čiščenje saj v kolektorju, EGR, glavi, menjava podložk na injektorjih. Na servisu so rekli: "preveč mestne vožnje". ?zmeden?

 

Po veliko prebranega o tej težavi se kar strinjam z @Boss - ovim spiskom, dodal bi le podložke na injektorjih

 

MAP senzor lahko zelo enostavno odviješ in sčistiš sam, potrebuješ le ključ, mislim da M8. Na tem forumu smo o tem že pisali (pripenjam nekaj slik). Je pa malo verjetno, da je razlog samo zapackan MAP. 

 

Eni mehaniki pravijo, da težav s sajami ne bi smelo biti, če se na 60.000 km menja podložke injektorjev (pri tem, da vsi senzorji delujejo OK in na podlagi teh elektronika nameša pravo mešanico goriva/zraka). Če je res veliko zelo kratkih voženj, voženj s preveč nizkimi obrati, je to tudi lahko razlog. Je pa bilo na teh motorjih v garanciji zamenjanih tudi že nekaj okvarjenih injektorjev, njihovo okvaro pa lahko povzroči tudi neustrezna kakovost nafte, na primer s preveč biodizla, ki injektorje zapacka.

 

Toliko lahko povem sam, ki že 2 meseca iz tega področja "delam doktorat".

 

image.png.f19de4ae94cf40f16e27c724b5dcdcac.png

 

image.png.7eee49c082ca9db5e1f29754013c4fc8.png

 

image.png.c6092f88ef0f0ccaab714d92d36649eb.png

 

Hvala lepa za to.

vendar podložke so bile menjane pri zadnjem servisu.

Tudi relacija ne bi smela biti problem.  Večina vožnje je avtocesta. Relacije 30 km ali 75 km. 
Upam, da ni spet kak turbo, ker to pa

je bil obonovljen na 145.000 in iskreno ne zaupam preveč tem ljudem, ki so obnavljali( avto je bil še pod obvezno garancino in je moral trgovec popravit turbino).

 

Hvala Vam za vse odgovore, mnenja, izkušnje.

Klical sem na makomo, da bodo naredili diagnostiko, potem pa da vidimo, kje je problem.

 

lep pozdrav

Napisano (urejeno)
13 hours ago, Janez007 said:

Pa poročaj :) Upam, da bom imel sam tudi še kaj za povedat ... pred enim tednom na enem pooblaščenem servisu, kmalu pa še na drugem ... 

bom, upam, da ne bo spet kaj z turbino 😅

tebi isto gori rdeč trikotnik + dpf inspection requireded?

Popravljeno od 22Diesel
Napisano

Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.

33112_1.png

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.

Težava so lopute na mali turbini pri prvih Skyactive motorjih do 2015 oz. facelitfa.

In tako vseeno menjaš komplet, čeprav ostalo deluje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
2 hours ago, mazdaman said:

Težava so lopute na mali turbini pri prvih Skyactive motorjih do 2015 oz. facelitfa.

In tako vseeno menjaš komplet, čeprav ostalo deluje.

Ja, turbina je bila obnovlnena, vzrok je pa bil odtrgana loputa, vendar je takrat svetila tudi lučka za motor, sedaj ne.

Je pa omenil serviser za lambda sonda, da je lahko tukaj težava.


 

Napisano
pred 1 uro je 22Diesel napisal:

Ja, turbina je bila obnovlnena, vzrok je pa bil odtrgana loputa, vendar je takrat svetila tudi lučka za motor, sedaj ne.

Je pa omenil serviser za lambda sonda, da je lahko tukaj težava.

Tisto loputo, ki se je odlomila na turbini in je glavni vzrok okvar, menda na Selmarju preventivno zavarijo ... cca 130€ pride. 

Napisano
1 hour ago, Janez007 said:

Sam pa lahko poročam, da sem bil s svojo M6 CD175 v zadnjem tednu na 2 uradnih servisih. Po priklopu na računalnik pravijo, da je z avtom vse OK, tudi povprečna poraba 5,9 l /100km in nivo olja (od menjave naprej ves čas na isti črtici) kažeta, da je avto brez težav.

 

Sprašujem se, kaj je z mano narobe? 🤪

 

Tebi tudi isto lučka sveti (rdec trikotnik) in dpf inspection required?

lp

Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Ne še 😁

V bistvu, Janez, ne vem, kaj bi hotel boljšega na tvojem avtu. 

Pije ti malo, gre v redu. Edino regen. so prepogoste. Bolj je problem takrat, ko jih sploh ni. 

Takrat nastane resna težava. 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

V bistvu, Janez, ne vem, kaj bi hotel boljšega na tvojem avtu. 

Pije ti malo, gre v redu. Edino regen. so prepogoste. Bolj je problem takrat, ko jih sploh ni. 

Takrat nastane resna težava. 

Muči me radovednost, zakaj je tako.

Kot me muči radovednost, zakaj mi https://www.mazda-si.net še kar naprej zelo nagaja samo na enem osebnem računalniku v hiši, ob tem, da nimam nobenih težav z nobeno drugo spletno stranjo na istem računalniku. In ne glede na brskalnik. Poskusil sem že vse živo, izklopil protivirusno zaščito, požarni zid,.... posodobil gonilnike, ...

 

slika.png.9fa4790d20de059bbee4d488c35f920b.png

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Ne še 😁

Ti preveč razmišljaš za avto. Zgleda si še hujši kot jaz, saj za avto je to top in kdo bo od tebe enkrat avto kupil je kot da bi na loto zadel ker zadeve sproti resujes in imas avto v nuli, po eni strani te pa isto kot mene vsaka malenkost na avtu iz tira vrze in razmisljas kaj vse je lahko in kak se bo. 

Uzivaj v voznji, ker avto mas v nuli tak ko mora bit 😉

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Ti preveč razmišljaš za avto. Zgleda si še hujši kot jaz, saj za avto je to top in kdo bo od tebe enkrat avto kupil je kot da bi na loto zadel ker zadeve sproti resujes in imas avto v nuli, po eni strani te pa isto kot mene vsaka malenkost na avtu iz tira vrze in razmisljas kaj vse je lahko in kak se bo. 

Uzivaj v voznji, ker avto mas v nuli tak ko mora bit 😉

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Je pa lep hobi to, moram priznati. Jaz pa pretirano skrbim za lak na avtu. 😄

Vedno, ko gre mimo mojega avta bivša poslanka lds-a  pravi, da zakaj ga vedno perem. 

Odgovorim ji lepo, da jaz se zelo rad ukvarjam z avtom, ona pa s svojimi dvemi razkošnimi hišami. 🤗Vsak ima svoje veselje. 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.