Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Po drugi strani pa na tak nacin izves mnogo novega in spoznas kako kak deluje, tako da vredu je da se zanimas za stvari samo sekirat se nesmes 😉

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Samo poročam, da so na pooblaščenem servisu naredili samo prisilno regeneracijo.

Upam, da je to to, samo malo dvomim.

 

Priporočate morda kakšnega dobrega serviserja mazd, ki bi znal povedat kaj je narobe v primeru, da se napaka ponovno pokaže?

 

lp

Napisano
pred 23 minutami je 22Diesel napisal:

Samo poročam, da so na pooblaščenem servisu naredili samo prisilno regeneracijo.

Upam, da je to to, samo malo dvomim.

 

Priporočate morda kakšnega dobrega serviserja mazd, ki bi znal povedat kaj je narobe v primeru, da se napaka ponovno pokaže?

 

lp

Če je vsaj trenutno pomagala prisilna regeneracija imaš zabit DPF. Druge ni. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Alex napisal:

Če je vsaj trenutno pomagala prisilna regeneracija imaš zabit DPF. Druge ni. 

S tem se pa ne strinjam.

Če je prisilna regeneracija delovala, pomeni, da je regeneracija zmožna zažgati večino pepela v filtru. To pomeni, da težava ni v DPF (zamašen DPF je zgolj posledica težave), ampak da nove saje prehitro polnijo DPF. Vzrok je v najslabših primerih lahko turbina, s sajami zamašeni kanali ali injektorji. Glede na to, da ti motor cukne pri 2.500 obratih, bi sam sumil turbino.

 

Moj naslednji korak bi bil v tvojem primeru  čiščenje kolektorja, kanalov glave in EGR, to je kakšnih 6 ur dela in pri Pelkotu cca 200€, na uradnem pa cca 400€. Obvezno morajo speskati odprtine v glavi motorja (to se dela z zdrobljenimi orehovimi lušinami), pri Pelkotu nisem siguren, da je to vključeno v ceno. Hkrati se še zamenja podložke na injektorjih. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

S tem se pa ne strinjam.

Če je prisilna regeneracija delovala, pomeni, da je regeneracija zmožna zažgati večino pepela v filtru. To pomeni, da težava ni v DPF (zamašen DPF je zgolj posledica težave), ampak da nove saje prehitro polnijo DPF. Vzrok je v najslabših primerih lahko turbina, s sajami zamašeni kanali ali injektorji. Glede na to, da ti motor cukne pri 2.500 obratih, bi sam sumil turbino.

Ko imaš zabit DPF filter, s prisilno regeneracijo očistijo le del filtra, ob straneh ostane zabito. Prehod je zelo majhen. In, ko se bo zopet kmalu zabil, regeneracija ne bo uspela očistiti filtra in se bo zgodba ponovila. Z prisilno regeneracijo ni še nihče rešil stvari za prav. Moje mnenje. Jaz bi dal očistiti najprej filter, da sem siguren, da je čist. Če ne bo pomagalo pa raziskovati naprej. 

 

 

Napisano

Se strinjam z @Janez007  zamašen DPF filter je posledica in ni glavni krivec vsaj ne pod 200kkm.

Na moji M6 s prevoženimi skoraj 300kkm še vedno dela regeneracije med 150-200km, odvisno od vožnje. Se pa vidi po končani regeneraciji da je nekaj pepela ostalo v DPFu, PID DPF_PM_DSD po končani regeneraciji ne gre na 0 g/l ampak ostane na 0,2 g/l.

Kar je za te kilometre pričakovano, pri vsaki regeneraciji ostane nekaj pepela tudi v filtru. 

Spodaj so slike zadnje regeneracije pred in po. 

Aja btw, je pa v avtu trenutno olje  Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodatkom Archoil AR9100.

Vožnje pa so bile prejšnji teden vsak dan avtocesta 140kmh MS-LJ😉

 

IMG_20210826_164836.jpg

IMG_20210826_170450.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Eno vprašanje mazda 6 2.2 2016 letnik imam naslednjo težavo pojavila se je lučka trikotni in piše dpf malfunction..Kaj narediti peljat avto na avtocesto al raje mehankarji?.

Napisano
pred 40 minutami je Alenh napisal:

Eno vprašanje mazda 6 2.2 2016 letnik imam naslednjo težavo pojavila se je lučka trikotni in piše dpf malfunction..Kaj narediti peljat avto na avtocesto al raje mehankarji?.

Avtocesta ne bo rešila težave, morda le prestavila za kakšen dan, teden. Če ni šel v safe mode se lahko voziš, ampak čimprej k mehaniku.

Napisano

Ko je meni posvetila lučka za dpf sem ukrepal v treh korakih...

 

 

IMG_20230805_105337.jpg

Check_Out_Here_with_Down_Arrow_Sign.jpg

Screenshot_2023-08-05-10-52-56-508_com.android.chrome.jpg

  • Všeč 3
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 urami je Alenh napisal:

150 000km sm ga preklopu na obd pa mi javi napako za maf in dpf

Mehanika obišči,bo ugotovil napako in si potem brez skrbi za naprej....👍

Osebno pa mislim,da bo kmalu čas za kakšno čiščenje dpf-a. Razen,če slučajno ni kak drug senzor v okvari.....:nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.