Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, na novo si lastim Mazdo cx7 2008. Med vožnjo ponoci se mi zdi da luci svetijo preveč v pod. Zdaj pa me zanima kako se dvignejo luči, saj v avtu nikjer ni opaziti tistega stikala od 0-4 za dvig in spust luči. Za odgovor Vam bom zelo hvaležen. 

Napisano (urejeno)

xenon ? drgač pa na zobniku na zadnji strani luči vsaj pri mazdi 6 je tako.

 

samo imaš dva snop levo desni in drugi je za gor/dol

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Sej če bi peljal na tehnične ti pomoje nrdijo to, ker doma je težko delat, jaz sem jih prosil in so mi naštelal

 

 

image.jpeg

 

Napisano

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

 

 

Napisano
31 minutes ago, Zeromb said:

Nikjer ne vidim tega. Mazda je naredila mega malo prostora okrog luci. Hvala vseeno za tvoj trud.

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

pred 1 minuto je Alex napisal:

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

Ja tako sem jaz tudi bral v servisni da se avtomatsko nastavijo. Fora je v tem da kjer bi moral biti gumb za dvig in spust je zdaj gumb za plin. Tako da sem pač mislil to ročno naredit. V skrajnem primeru ga bom na tehničnega peljal.

Napisano
pred 1 minuto je Zeromb napisal:

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

Ja po mojem je tui nekje skrit. Samo jaz ga ne najdem hehe. 

Napisano (urejeno)
9 minutes ago, Alex said:

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim

13 minutes ago, Alex said:

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim

Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.

Kak se pa to naredi?

Napisano

 

Tako ima starejša mazda postavljeno sistem je pa identičen kot na moji 2014

naredi kaj ?

 

image.jpeg

 

Napisano

Naj ti povem, da jaz doma sem vrtel kot bumbar pa nism opazil razlike, pa tudi na tehničnih mi je moral precej zarvtet, da je nastavil pravilno pozicijo levo desno in višino

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Avtomatska nivelizacija na začetku, glede na število potnikov in prtljage v prtljažniku, postavi s pomočjo senzorjev luči v pravi požaj. 

Če ima luči, ali samo eno, ki svetijo precej v tla, je nekaj zatajilo oziroma ne deluje. 

Spomnim se, da so nekateri na prvih Mazdah 6 morali zamenjati komplet cele luči. Tega, je bilo ogromno. 

Če boš vrtel ta vijak pazi, da ga ne boš preveč, ker se zna zgoditi, da pade vijak iz matice in potem moraš razstavit celo luč, da to popraviš.Meni se je to zgodilo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :) Neko pravilno pozicijo/točko luči je treba v štartu določit.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :)

Res je. Samo bi bilo dobro, da najprej preveri, če sploh to deluje. Postaviš se pred zid, prižgeš luči in na zidu takoj vidiš, ali opravijo luči pot gor dol. To se zgodi vsakokrat, ko prižgeš luči. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ja to definitivno. Samo ko bo štelal mora pa met nivelizacijo na off. samo kontakt brez užganega avtomobila. Al sem jaz to narobe prebral, da se upali šele ko avto vžgeš? Bi moral testirat en večer v temi, zdej se mi ne da hodit dol

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Postavil sem se pred ena bela garažna vrata, vzel krizni srafnciger,  ter tako kot je na posnetku je ena majhna okrogla luknja v katero potisnes noter srafnciger in vrtiš v smeri urinega kazalca. Mi je uspelo dvignit. Peljal sem se en krog, da vidim če mi bo kdo blendal, ampak mi ni. Mogoče bi jih lahko še malo dvignil ,vendar zdaj luci svetijo kot morajo in bom tudi tak pustil. Vsem skupaj en veliki HVALA, da ste mi pomagali 😀👍👍👍 Respect . Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.