Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

Mazda3 G120 2018, 50.000 km, zjutraj (okoli 10 stopinj) ne vžge več v prvi sekundi, ampak prej kakšni 2 do 3 sekundi vergla. Je to OK oz. v čem bi bila lahko težava?

Napisano
pred 21 minutami je Brane napisal:

1-0 za Bini

Se strinjam. Aku. gre počasi na večno spanje. 

 

 

Napisano
20 minutes ago, Alex said:

Se strinjam. Aku. gre počasi na večno spanje. 

ni nujno ... če štartar zavrti motor z isto hitrostjo kot prej pol je akumulator dober, če štartar slišiš da se "matra" pol je akumulator ...

@Janez007 dej mal bolj opiši kako se sliši to verglanje ....  je hitro ali počasnejše ... 

če so svečke bi se poznalo pri pospeševanju ker bi na momente avto rahlo pocukal 

 

vseeno bodi pozoren na zunanjo temp tko kokr je @Bini napisu, ker če se bo temp. nižala in bo avto težje užigal bi res lahko rekl da je akumulator ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen.

 

Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK.

 

image.thumb.png.d413735df31732fcbb0cd8c1ac8b6985.png

Napisano
1 hour ago, Janez007 said:

Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen.

 

Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK.

 

image.thumb.png.d413735df31732fcbb0cd8c1ac8b6985.png

probaj to tud zdele nardit pa spremljaj ce napetost akumulatorja pade tako kot je napisu @luxxx7

to isto ponovi zjutraj  pa bomo potem dalje ugotavljal 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano (urejeno)

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja 10,8 V):

image.png

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja):

image.png.b99e1f4b2fdc046c047af6bfcfd11bbb.png

 

 

Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍

Napisano

lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... 

dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... 

mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... 

 

kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍

Ja, to je še najmanj. Trenutno je v uporabi 3 leta in 4 mesece. Tale i-stop ga je verjetno kar zdelal. Sam ga izklopim takoj, ko se spomnim, spomnim pa se ponavadi ko prvič ugasne pred semaforjem ... :) 

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je canyon napisal:

lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... 

dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... 

mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... 

 

kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... 

Ja možno, da je včerajšnja ekstra polnitev pomagala. Sicer pa sem destilirano vodo dolil že pred pol leta, ko me je presenetil nizek nivo v nekaterih celicah. Takrat sem bil tudi v dilemi, ali je bilo dolivanje sploh dobro, ali bi bilo bolje, da bi pustil na miru. Na uradnem servisu po tovarniških Mazda navodilih menda ne dolivajo.

 

Če so svečke, me bo kar presenetilo pri slabih 50.000 km. 

 

Vsekakor sporočim, če se bo v nadaljevanju na to temo z avtom kaj dogajalo.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Avto je za vozit in to na malo daljše relacije da se akumulator napolni, kratke fure mu kaj preveč ne pomagajo.        Lahko  ga vsakih 6 mesecev priklopiš na polnilec  če  avto ni preveč v pogonu. Svečke se menja na 120000, drugo pa ne rabi ,to se ne kvari-pri Mazdah 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja):

image.png.b99e1f4b2fdc046c047af6bfcfd11bbb.png

 

 

 

Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal...

Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji...

 

Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba...

Napisano
pred 1 uro je luxxx7 napisal:

 

Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal...

Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji...

 

Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba...

Hvala @luxxx7, sem popravil napako in zamenjal sliko na 10,8 V. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
    • Več povratnih steklenic.   Ti dam primer. Donat se je ukinil, ker so ljudje pač komot. Raje plastiko, kot pa gajbo nazaj nest. Če bo moral plastenke nazaj nest, se bo prej odločil za flaše.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.