Janez007 Napisano 10. september, 2021 Prijavi Napisano 10. september, 2021 Živjo, Mazda3 G120 2018, 50.000 km, zjutraj (okoli 10 stopinj) ne vžge več v prvi sekundi, ampak prej kakšni 2 do 3 sekundi vergla. Je to OK oz. v čem bi bila lahko težava? Citiraj
Deeyan Napisano 10. september, 2021 Prijavi Napisano 10. september, 2021 filter goriva, svečke? 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Janez007 Napisano 10. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 10. september, 2021 pred 1 uro je Deeyan napisal: filter goriva, svečke? Izgleda, da še oboje prvo. Citiraj
scania Napisano 10. september, 2021 Prijavi Napisano 10. september, 2021 Filtra goriva nimas, je samo sito "filter" pri crpalki v rezervoarju, svecke se menjajo na 120000km. 2 Citiraj
Bini Napisano 10. september, 2021 Prijavi Napisano 10. september, 2021 Mogoče bo aku. šel rakom žvižgat. Boš tako videl ko bo bližje 0 st. 1 Citiraj
Alex Napisano 10. september, 2021 Prijavi Napisano 10. september, 2021 pred 21 minutami je Brane napisal: 1-0 za Bini Se strinjam. Aku. gre počasi na večno spanje. 1 Citiraj
canyon Napisano 10. september, 2021 Prijavi Napisano 10. september, 2021 20 minutes ago, Alex said: Se strinjam. Aku. gre počasi na večno spanje. ni nujno ... če štartar zavrti motor z isto hitrostjo kot prej pol je akumulator dober, če štartar slišiš da se "matra" pol je akumulator ... @Janez007 dej mal bolj opiši kako se sliši to verglanje .... je hitro ali počasnejše ... če so svečke bi se poznalo pri pospeševanju ker bi na momente avto rahlo pocukal vseeno bodi pozoren na zunanjo temp tko kokr je @Bini napisu, ker če se bo temp. nižala in bo avto težje užigal bi res lahko rekl da je akumulator ... 2 Citiraj Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !! ?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Janez007 Napisano 10. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 10. september, 2021 Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen. Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK. 3 Citiraj
luxxx7 Napisano 10. september, 2021 Prijavi Napisano 10. september, 2021 Izmeri padec napetosti zjutraj, ko avto stoji čez noč. Če pade med vžigom pod 10,5V potem je akumulator za zamenjati. 5 Citiraj
canyon Napisano 10. september, 2021 Prijavi Napisano 10. september, 2021 1 hour ago, Janez007 said: Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen. Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK. probaj to tud zdele nardit pa spremljaj ce napetost akumulatorja pade tako kot je napisu @luxxx7 to isto ponovi zjutraj pa bomo potem dalje ugotavljal 4 Citiraj Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !! ?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Janez007 Napisano 11. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 11. september, 2021 (urejeno) Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal. Pred kontaktom, zagonom: Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja 10,8 V): VID_20210911_080543.mp4 Popravljeno 11. september, 2021 od Janez007 1 Citiraj
Bini Napisano 11. september, 2021 Prijavi Napisano 11. september, 2021 pred 21 minutami je Janez007 napisal: Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal. Pred kontaktom, zagonom: Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja): VID_20210911_080543.mp4 Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍 2 Citiraj
canyon Napisano 11. september, 2021 Prijavi Napisano 11. september, 2021 lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... 1 Citiraj Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !! ?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Janez007 Napisano 11. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 11. september, 2021 pred 5 minutami je Bini napisal: Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍 Ja, to je še najmanj. Trenutno je v uporabi 3 leta in 4 mesece. Tale i-stop ga je verjetno kar zdelal. Sam ga izklopim takoj, ko se spomnim, spomnim pa se ponavadi ko prvič ugasne pred semaforjem ... 1 Citiraj
Janez007 Napisano 11. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 11. september, 2021 (urejeno) pred 9 minutami je canyon napisal: lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... Ja možno, da je včerajšnja ekstra polnitev pomagala. Sicer pa sem destilirano vodo dolil že pred pol leta, ko me je presenetil nizek nivo v nekaterih celicah. Takrat sem bil tudi v dilemi, ali je bilo dolivanje sploh dobro, ali bi bilo bolje, da bi pustil na miru. Na uradnem servisu po tovarniških Mazda navodilih menda ne dolivajo. Če so svečke, me bo kar presenetilo pri slabih 50.000 km. Vsekakor sporočim, če se bo v nadaljevanju na to temo z avtom kaj dogajalo. Popravljeno 11. september, 2021 od Janez007 2 Citiraj
Brane Napisano 11. september, 2021 Prijavi Napisano 11. september, 2021 Avto je za vozit in to na malo daljše relacije da se akumulator napolni, kratke fure mu kaj preveč ne pomagajo. Lahko ga vsakih 6 mesecev priklopiš na polnilec če avto ni preveč v pogonu. Svečke se menja na 120000, drugo pa ne rabi ,to se ne kvari-pri Mazdah 3 Citiraj
luxxx7 Napisano 11. september, 2021 Prijavi Napisano 11. september, 2021 pred 2 urama je Janez007 napisal: Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal. Pred kontaktom, zagonom: Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja): VID_20210911_080543.mp4 Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal... Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji... Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba... 1 Citiraj
Janez007 Napisano 11. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 11. september, 2021 pred 1 uro je luxxx7 napisal: Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal... Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji... Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba... Hvala @luxxx7, sem popravil napako in zamenjal sliko na 10,8 V. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.