Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Prosim za vaše izkušnje z mazdinim motorjem 1,8 116KM bencinar. Kako je vzdržljiv, kakšne znane napake, na kaj je potrebno pazit. In pa seveda kako nasplošno je z mazdo 5.

Hvala vsem 🙂

Napisano

Motorji so isti kot v Mazdi 6, problem je lahko edino v porabi olja,podvozje je isto kot v Mazdi 3-,  roke spredaj, amortizerji so problematiči ,pločevina pa veš kakšna je pri Mazdah.

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Kaj noben nima izkusenj z l8 in lf motorjem? 

Mislim, da je tako imel gelipter. Nisem pa siguren. Vem, da je imel benzinarko. 

 

 

 

Napisano

Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.

Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.

Pa ima dovolj mesta zadaj za spati? Če ti je v veselje rihtanje avtov, jo vzemi. Če pa ne, pa raje  vzemi mlajšo in lepšo. (mazdo 5 mislim😊). 

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Pa ima dovolj mesta zadaj za spati? Če ti je v veselje rihtanje avtov, jo vzemi. Če pa ne, pa raje  vzemi mlajšo in lepšo. (mazdo 5 mislim😊). 

Ima dovolj, vse je super. Vseeno pa razmisljam na kaksno mlajso mazdo z manj kilometri. Imam cas cez zimo, moram nekaj nabavit.

Napisano

Ti motorji pijejo olje, tudi v 6-kah.
Če ni rje potem je ok.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.

jaz bi vzel potem mlajšo, kar si napisal moraš vložiti takoj 1k€ in tvoj čas, torej za boljši model verjetno dodaš ta vložek in imaš mlajši avto z manj kilometri? Kar mogoče jaz vidim kot oviro, da mazda 5 ni ravno za off-road v smislu prav v kakšne kampe ali brezpotja, kamor z kvazi SUV-i, ki so če ne drugega vsaj malo višji prideš...mazda 5 je bolj cestni avto.

Napisano
pred 17 minutami je sportman333 napisal:

jaz bi vzel potem mlajšo, kar si napisal moraš vložiti takoj 1k€ in tvoj čas, torej za boljši model verjetno dodaš ta vložek in imaš mlajši avto z manj kilometri? Kar mogoče jaz vidim kot oviro, da mazda 5 ni ravno za off-road v smislu prav v kakšne kampe ali brezpotja, kamor z kvazi SUV-i, ki so če ne drugega vsaj malo višji prideš...mazda 5 je bolj cestni avto.

Imas prav, se nagibam k mlajsi. Glede off road, ni v planu, bolj vikend cestna potovanja, in ce je sila prespis zadaj.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Sva z ženo spala v Premacyju v kampu in ni bilo problemov. Ampak tam so šli sedeži ven vzeti iz avta in je bolo več višine verjetno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.