Skoči na vsebino

Predelava

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano


Pozdravljeni
 
Razmišljam o predelavi vozila na plin. Govorim o mazdi 6 GH 2.5.
O plinu razmisljam ker se na mesecni ravni naredi cca 3000km letno okvirno 35000km.
Kombinirana poraba se mi vrti nekje na 9l.
 
Pisal sem ze nekaterim ponudnikom in najbolj me je do zdaj preprical dobavitelj Tartini z predstavitvijo in z odgovori na moja vprasanja.
 
cena predelave bi znasala cca 1300eur.
 
Zdaj pa me zanima ce ima kdo od vas vozili predelano na plin in kaj si ostali mislite o
tem. seveda + in - da se bom lazje odlocil.
 
V sliki spodaj razvidno o kaksnem sistemu se govori.
 
vsec mi je tudi da nudijo 8letno garancijo na delo in material. Z neomejeno kilometrino v teh 8letih. + zavarovanje motorja ali kako bi se lahlo izrazil
 
ce se pa ne motim je pa imel @zmaj to zadevo vgrajeno ce se ne motim od drugega dobavitelja. zmaj se motim?
 
ze v naprej hvala in en zoom zoom pozdrav
 
 
Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
 
 

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Moje mnenje...je NE. 

Drobni tisk in problemi. Mislim, da mazdini motorji niso narejeni za plin. Kolega ima na stari trojki, pa so sami problemi... 

To je MOJE mnenje. 

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

Moje mnenje...je NE. 

Drobni tisk in problemi. Mislim, da mazdini motorji niso narejeni za plin. Kolega ima na stari trojki, pa so sami problemi... 

To je MOJE mnenje. 

Se strinjam. Nafta ali bencin. Drugo je za moje pojme brezveze. Sploh pa škoda avta oz. motorja.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Imel prvo generacijo na plin in pri hisi je tudi druga generacija (2.0) na plin in ti svetujem, da ne dajej plina. Tudi jaz sem imel na zacetku neke ideje, da bi svojo 2.5 dal na plin pa se dobro, da sem se premislil. Meni je plin na prvi generaciji po stirih letih popapal ventile in gladko noben ni hotel niti slisati, da je bil za to kriv plin. Je že res, da sem v tem času veliko prevozil in tudi prisparal, ampak vseeno.  Fotr ima tudi vedno neke probleme in sedaj avto pri pospesevanju mocno cuka in tudi v letru vibrira. Baje je potrebno zamenjati injektorje od plina, saj je prevozil vec kot 100 k km na plin. Cena - cca 350€. Moras tudi vedeti, da je na 20k km potrebno narediti "kao" servis za plin, kateri te stane cca. 30€ in na 40k km malo vecji servis ( zamenja dva filtra), kateri te stane 60 € ?!?. Jest sem imel še celo tako blokado, da ko avto prevozi te km se plin izklopi in moras obiskati serviserja, da ti naredi servis, zaračuna in računalniško odstrani blokado. Mislim WTF. Ko sem rekel, naj mi to trajno izklopi je rekel, da kao nemore in da je tak sistem. Aja pa moja in od fotra sta obe imele mazanje ventilov. Pozabil sem se povedati, da moras obvezno imeti svecke na plin katere pridejo 80€. Skratka pusti na benz in je to to. Sicer pa nevem kje je problem pri porabi 8.3l. To je moje mnenje :)
Brat je imel recimo e39 vec kot 10 let na plin in nevem, ce je naredil 3 servise vsega skupaj pa je zadeva spilala tako, kot se zagre, ampak tako kot je ze nekdo omenil so japonci obcutljivi na plin.

Pozabil sem tudi se napisati, da je avto cez cas po predelavi moocno izgubil na moci. Ga je bilo potrebno prav preganjati..
Pa prosim pusti to garancijo, ker je to povsod tak bulshit da glava boli. Ko bos imel enkrat probleme bo tisoc in en izgovor in se bojo izogibal, da za okvaro ni kriv plin, ker je cist prevec faktorjev kaj bi lahko bilo narobe. Sploh pri starem avtu.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Hm... Moje izkušnje s Citroenom na plin so povsem drugačne (več kot 120.000.na plin brez težav ). Res je zelo odvisno od motorja do motorja ,pa tudi od monterja.

Napisano

Mi smo tudi imeli xsaro picasso 1,6 na plin in je imela 350000km brez težav. Mazdam pa nekak ne odgovarja, sami problemi.

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Nejc1986 napisal:

Hm... Moje izkušnje s Citroenom na plin so povsem drugačne (več kot 120.000.na plin brez težav ). Res je zelo odvisno od motorja do motorja ,pa tudi od monterja.

Tudi jaz sem sfural vec, kot 150k km na plin. Je pa res da so se ravno tam pri 120 k km zacele pojavljati tezave. Sedaj ce delas veliko km to kilometrino hitro dosezes :)

Skratka jest japoncev nebi dajal na plin.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Vem, da je VW 1.6 bencinar, ki ima 100 konjičev dober za predelavo na plin. To je že star motor...passat ga je imel...letnik tam 92...

Napisano
Imel prvo generacijo na plin in pri hisi je tudi druga generacija (2.0) na plin in ti svetujem, da ne dajej plina. Tudi jaz sem imel na zacetku neke ideje, da bi svojo 2.5 dal na plin pa se dobro, da sem se premislil. Meni je plin na prvi generaciji po stirih letih popapal ventile in gladko noben ni hotel niti slisati, da je bil za to kriv plin. Je že res, da sem v tem času veliko prevozil in tudi prisparal, ampak vseeno.  Fotr ima tudi vedno neke probleme in sedaj avto pri pospesevanju mocno cuka in tudi v letru vibrira. Baje je potrebno zamenjati injektorje od plina, saj je prevozil vec kot 100 k km na plin. Cena - cca 350€. Moras tudi vedeti, da je na 20k km potrebno narediti "kao" servis za plin, kateri te stane cca. 30€ in na 40k km malo vecji servis ( zamenja dva filtra), kateri te stane 60 € ?!?. Jest sem imel še celo tako blokado, da ko avto prevozi te km se plin izklopi in moras obiskati serviserja, da ti naredi servis, zaračuna in računalniško odstrani blokado. Mislim WTF. Ko sem rekel, naj mi to trajno izklopi je rekel, da kao nemore in da je tak sistem. Aja pa moja in od fotra sta obe imele mazanje ventilov. Pozabil sem se povedati, da moras obvezno imeti svecke na plin katere pridejo 80€. Skratka pusti na benz in je to to. Sicer pa nevem kje je problem pri porabi 8.3l. To je moje mnenje
Brat je imel recimo e39 vec kot 10 let na plin in nevem, ce je naredil 3 servise vsega skupaj pa je zadeva spilala tako, kot se zagre, ampak tako kot je ze nekdo omenil so japonci obcutljivi na plin.
Pozabil sem tudi se napisati, da je avto cez cas po predelavi moocno izgubil na moci. Ga je bilo potrebno prav preganjati..
Pa prosim pusti to garancijo, ker je to povsod tak bulshit da glava boli. Ko bos imel enkrat probleme bo tisoc in en izgovor in se bojo izogibal, da za okvaro ni kriv plin, ker je cist prevec faktorjev kaj bi lahko bilo narobe. Sploh pri starem avtu.
najlepsa hvala. izcrpno povedana in obrazlozeno. naraj slisim zadeve od nekoga ki zadevo pozna in jo je ali pa jo se uporablja.

res hvala hvala se mi zdi da ne rabim drugega mnenja

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

@Curko, ja res imam kar precej izkušenj z LPG bencinskimi vozili, med drugim tudi 3 Mazde, vendar nobena ni bila iz tvoje GH generacije. Jaz sem bil zadovoljen z njihovim delovanjem in nikoli nisem imel težav (razen R Galuna mi je požrla živcev, ampak pustimo Reno iz 2002 leta kot biser elektronike že sicer).  Nazadnje sem imel 2 zaporedna BMW3 iz E46 serije in tudi z njima ni bilo nikakršnih težav, saj naj bi bili Nemci sicer bolj trpežni na plinu kot Japonci.

 

Kar se LPG predelav tiče, priporočam podjetje SIGAS d.o.o., saj imam z njimi odlične izkušnje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No,jaz lahko napišem svojo izkušnjo z mojo predelano xsaro... Vem,da ni isti avto,ampak mogoče ti bodo prišla moja opažanja glede same vožnje na plin prišle prav.

 

Pozabi na to,da boš imel prihranka 50% ,kot radi oglašujejo . Jaz imam prihranka cca 30posto.

 

Poraba na benz je pri meni 7,5l ,medtem ko je na plin 9,5l . Pristej še nekaj malega benza (vsak vžig naredi na bencin in na bencin laufa dokler se mašina ne segreje na 40stopinj).  V praksi : jaz zalufam avto,čez minuto mi vrže na plin in potem vozim na plin še vsaj 1h,preden ga ugasnem. Če imaš vožnjo od vrat do vrat,bo več zagonov na bencin in posledično manjši prihranek. 

 

Doseg na LPG je majhen.... Pri meni cca 400km. 

 

Ni prostora za rezervno gumo (jaz jo vozim v prtljažniku). 

 

V podzemne garaže naj nebi smel (to mene ne moti ).

 

Avto je slabih 100kg težji (preostala nosilnost se s tem zmanjša).

 

Servis napeljave je 20.000km in stane 60eur. Odvisno od motorja in napeljave moraš dolivati tekočino za mazanje ventilov (1l stane 20eur, nevem za koliko časa je ),ki pa zna biti bolj blažev žegen .

 

Ko/če začne kaj nagajati se te bodo podajali od vrat do vrat . Avto servis zna kriviti plin, monter zna kriviti avto... Jaz teh izkušenj sicer nimam ,ampak vem da se moj serviser drži za glavo ko vidi ,da je avto predelan na plin . 

 

Malo se pozna,da je avto bolj švoh. Vsaj pri meni,ker 110konjev je že tako malo malo za enoprostorca.

 

Cager za plin je nenatančen kot moja desna roka sedaj ko jo imam v gipsu, tisti za bencin pa ne bo kazal prav (vsaj do ponovnega zagona,saj avto ne ve ,da ne voziš na bencin ).

 

Moja racunica je pokazala,da prihranim cca 3,5eur/100km (sem sem vštel porabo plina,porabo bencina in servis za LPG),ne pa tudi tekočine za mazanje ventilov. Prihranek je odvisen od cene plina in bencina; dražji ko je bencin,večji je prihranek in večja ko je poraba večji je prihranek.  Če upoštevam , da me je predelava skupaj z homologacijo prišla 1300eur , sem jo "odplačal" po manj kot 40.000km. 

 

Okvare v 120.000.km vožnje na plin? 2x se je prižgala lučka za motor zaradi prerevne mešanice pri visokih obratih , plinski servis je zadevo uredil v parih minutah. 1x ni delala napeljava,saj se je strgala neka cevka pri napeljavi (popravljeno zastonj  v parih minutah ).

 

Skratka.... Meni se je izplačalo. Fora je v tem ,da je moj avto po 5ih letih imel 50.000km ,potem pa je na1x postal prvi avto pri hiši in se je delalo tudi po 4000km/mesec. Takrat se je to zdela boljša racunica kot kupiti nov avto ,delati za bencin ali pa kupiti rabljenega dizla.

 

Je pa loterija. Definitivno pa ti svetujem poštenega monterja. Meni je majstr povedal za vse minuse (ki sem jih tudi sam omenil tu ),tako da ni bilo slabe volje potem. Predelal pa sem pri Hribarju na Šmartinski v lj (plineks),ki ga lahko samo pohvalim.

 

Napisano

Pri meni je tudi cager za plin lagal, ampak me ni motilo, saj sem pri vsakem tankanju resetiral TRIP in sem vedel priblizno koliko sfuram. Tudi jaz sem imel investicijo po hitrem postopku povrnjeno, namrec prva generacija je pila 10l/100 km. Problem je ker na dolgi rok zastrupljas in pocasi unicujes avto... zal Tudi pelko je rekel, da ko je menjal ventile in ko je glavo pripeljal tretji osebi, da jo zbrusi je takoj vedela, da je avto na plin. Prav tako pravi, da to mazanje ventilov bolj kot ne za en kurc pomaga in da jih ravno tako unici. Se pa strinjam, da ce se bos odlocil za montazo, da izberes nekega kvalitetnega monterja.

Napisano
pred 9 minutami je Scr3am napisal:

Pri meni je tudi cager za plin lagal, ampak me ni motilo, saj sem pri vsakem tankanju resetiral TRIP in sem vedel priblizno koliko sfuram. Tudi jaz sem imel investicijo po hitrem postopku povrnjeno, namrec prva generacija je pila 10l/100 km. Problem je ker na dolgi rok zastrupljas in pocasi unicujes avto... zal Tudi pelko je rekel, da ko je menjal ventile in ko je glavo pripeljal tretji osebi, da jo zbrusi je takoj vedela, da je avto na plin. Prav tako pravi, da to mazanje ventilov bolj kot ne za en kurc pomaga in da jih ravno tako unici. Se pa strinjam, da ce se bos odlocil za montazo, da izberes nekega kvalitetnega monterja.

Ja,saj jaz tudi dam dnevni števec na nulo po vsakem tankanju na nulo in vem,da je treba po 400km tankat.

 

Tisti cager za benz je pa zgodba zase.... Tebi je najbrž padal in potem ko si avto znova zalaufal, je pokazal realno stanje? Citroen in ostali Francozi imajo malo po svoje narejeno in ga tudi ponoven zagon ne postavi na svoje mesto ,ampak šele nekje 7i zagon.... Tako ubistvu nikoli ne veš točno koliko bencina imaš v tanku. Jaz ga tankam nekje na 3000km (tistih par litrov),ker nočem voziti z rezervo benza,saj to uničuje bencinsko pumpo.

 

Sem pa nekje po 100.000.plinskih km dal preveriti kompresijo in je kot nova. Res je zelo odvisno od motorja. Italijanski se baje najbolje razumejo z LPG. Daleč najslabše pa Fordi, Chevroleti,Opli....

Napisano (urejeno)
dne 4. 10. 2021 ob 18:20 je curko napisal:


Pozdravljeni
 
Razmišljam o predelavi vozila na plin. Govorim o mazdi 6 GH 2.5.
O plinu razmisljam ker se na mesecni ravni naredi cca 3000km letno okvirno 35000km.
Kombinirana poraba se mi vrti nekje na 9l.
 
Pisal sem ze nekaterim ponudnikom in najbolj me je do zdaj preprical dobavitelj Tartini z predstavitvijo in z odgovori na moja vprasanja.
 
cena predelave bi znasala cca 1300eur.
 
Zdaj pa me zanima ce ima kdo od vas vozili predelano na plin in kaj si ostali mislite o
tem. seveda + in - da se bom lazje odlocil.
 
V sliki spodaj razvidno o kaksnem sistemu se govori.
 
vsec mi je tudi da nudijo 8letno garancijo na delo in material. Z neomejeno kilometrino v teh 8letih. + zavarovanje motorja ali kako bi se lahlo izrazil
 
ce se pa ne motim je pa imel @zmaj to zadevo vgrajeno ce se ne motim od drugega dobavitelja. zmaj se motim?
 
ze v naprej hvala in en zoom zoom pozdrav
 
 
Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
 
 
 

si si izračunal v kolikem času se ti investicija 1.300€ + dodatni stroški povrnejo?

kot drugo (moje osebno mnenje), če delaš na leto 35k km bi moral v štartu razmišljati o dizlu ali pa ti mora biti res vseeno koliko imaš pač porabo pri bencinarju :)

se pridružujem mnenju ostalih, da vsi ponudniki, ti bodo dali vse obljube, ko boš imel kake resne probleme, bodo imeli n-izgovorov kdo je in kdo ni kriv

kar spremljam, kot kaže te predelave japoncem niso ravno povšeči, tudi pri hondi sem bral/slišal za ogromno težav tistih ki so šli na predelavo (predvsem mazanje ventilov), so tudi redke izjeme, ki so poročali da sistem deluje bp, ampak nikjer nisem zasledil tako nizke cene (tam je bilo bolj govora o investiciji 3-4k €)

kot rečeno, moje osebno mnenje, jaz o tem ne bi / ne bom nikoli razmišljal, ali vzameš dizla ali bencinarja, če že (in v to nas bodo slej ko preje prisilili) bodo že tovarniško izdelani hibridi (torej elektrika + bencin)

p.s. malo za hec, to je tako kot da bi imel Apple MacBook z iOS potem bi mu pa gor namestil WIN OS, saj gre, nekateri to celo delajo, ampak je pa povsem nelogično :) in na Apple servisu se v takem primeru ne moreš žaliti, da imaš nestabilen sistem iOS :)

Popravljeno od sportman333
Napisano


si si izračunal v kolikem času se ti investicija 1.300€ + dodatni stroški povrnejo?
kot drugo (moje osebno mnenje), če delaš na leto 35k km bi moral v štartu razmišljati o dizlu ali pa ti mora biti res vseeno koliko imaš pač porabo pri bencinarju
se pridružujem mnenju ostalih, da vsi ponudniki, ti bodo dali vse obljube, ko boš imel kake resne probleme, bodo imeli n-izgovorov kdo je in kdo ni kriv
kar spremljam, kot kaže te predelave japoncem niso ravno povšeči, tudi pri hondi sem bral/slišal za ogromno težav tistih ki so šli na predelavo (predvsem mazanje ventilov), so tudi redke izjeme, ki so poročali da sistem deluje bp, ampak nikjer nisem zasledil tako nizke cene (tam je bilo bolj govora o investiciji 3-4k €)
kot rečeno, moje osebno mnenje, jaz o tem ne bi / ne bom nikoli razmišljal, ali vzameš dizla ali bencinarja, če že (in v to nas bodo slej ko preje prisilili) bodo že tovarniško izdelani hibridi (torej elektrika + bencin)
p.s. malo za hec, to je tako kot da bi imel Apple MacBook z iOS potem bi mu pa gor namestil WIN OS, saj gre, nekateri to celo delajo, ampak je pa povsem nelogično  in na Apple servisu se v takem primeru ne moreš žaliti, da imaš nestabilen sistem iOS
Investicija bi se na kilometrino 40k letno kar hitro povrnila. Glede dolocenih razlag po forumih in posvetu se z mehanikom pa sem se potem odlocil da ne grem v to. In da pustim atmosferski motor pri miru in naj ostane v hisi za veselje

Investicija bi se na kilometrino 40k letno kar hitro povrnila. Glede dolocenih razlag sem se pa po odlocil da ne grem v to.

Razmisljal sem v tej smeri samo zato ker je partnerica zacela prav tako delati v ljubljaniin sem ji prepustil moje drugo vozilo prav tako mazdo 6 sam dizel jaz pa sem se pa zacel voziti z svojo bencinarko.

Tako da po razmisleku z njo nameravava kupiti v zacetku leta dizla cx5 ali pa mogoce se eno 6 dizla da imava potem vse gen 6 pri hisi.




Poslano z mojega SM-N986B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Vsem najlepsa hvala za odgovore in mnenja

Admin tema se lahko zapre

En dezevni zoom zoom

Poslano z mojega SM-N986B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Tudi na moji Toyoti se investicija ni obnesla in je šla potem z pokvarjenim motorjem naprej po cca 80.000 prevoženih kilometrih. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne vem kaj ni jasno. Prva nepremičnina je tam, kjer si prijavljen in prebivaš. Ostale si pa določiš po svoje in naslednja po znesku je lahko najdražja, ter zadnja najcenejša. To ni problem.   Davek je na nepremičnine in na nepozidane gradbene parcele. Navadno nepremičnine stojijo na zaključeni parceli. Če imaš več parcel in so vse z isto namembnostjo in lastništvom ter seveda, da so si sosednje jih lahko združiš v eno. Če jih imaš razdeljenje to pomeni, da so pripravljene za gradnjo vsaka posebej. Ali jim spremeni namembnost ali pa združi v eno ali pa naredi bajto na vsaki, če je to predvidel prostorski načrt in namembnost parcele za gradbeno.   Če si 1/2 lastnik dveh stanovanj si lahko prijavljen le v enem in verjetno tudi živiš v enem. Drugega pa pač ali oddajaj ali pa prodaj.   Zakaj pa ne? Če imaš več nepremičnin, ne smejo bit le kot naložba, ker to je skregano tako z okoljevarstvenimi načeli predvsem pa s tem zakaj se nepremičnine uporabljajo. Če nepremičnine oddajaš je to tvoj zaslužek iz gospodarske dejavnosti in tako kot so obdavčene plače kot zaslužek je treba obdavčit tudi nepremičnine. Zato pa imaš možnost kompenzacije z davkom od najemnin, da to zmanjšaš.   Glavni problem je to da se za brezveze gradi na tisoče nepremičnin, ki potem ne služijo namenu zakaj so sploh narejene. Davek je potreben, da bo več praznih nepremičnin šlo na trg in da se bo cena znižala. Seveda z nižjo ceno vseh nepremičnin bodo ljudje tudi manj plačevali davek na nepremičnine in tudi najemnine bodo lahko nižje, če bo ponudbe več.   Vse zahodna in srednja evropa ima davek na nepremičnine in to ni nek novotvor za Slovenijo zato mi ni čisto jasno zakaj tak revolt. A mate tolk nepremičnin, da vas je strah al kaj? Sej ne morete v vseh istočasno živet, viške prodajte pa denar naložite v kaj drugega, ker pač met nepremičnine zgolj kot naložbo je pač dokaj perverzno.    
    • A komu? Do VSEH svojih poštenih strank, je zelo prijazen in ustrežljiv, večini tudi podari CELOTEN popust, ki mu pripada v Euroton-u. Toliko o tem!
    • Samo sklopka ima svoj vonj. Če bi jo bolano kuril bi se dimila, samo bi predvideval, da ne bo dim na zadnji strani avta....
    • Če lahko izbiram, bi raje zaprto, ker bom bolje videl, kako bi izgledalo. Vse ostalo je nepomembno, ker gre za poskus in ne za uporabo.
    • “Ko oblast namerava obdavčiti državljane, ker naj bi bile nepremičnine domnevno prazne, pri tem pa pozablja, da ima sama 143.000 m² prostorov neizkoriščenih in praznih. Briga oblast! Važno je le, da bo zdaj obdavčila vaših 50 m². Svoboda? Ne, to je Slovenija.”     Kopirano z X, avtor je Matej Rigelnik.   Ne poznam ga pa tako dobro, da bi lahko trdil, da je vse res...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.