Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Govora je od CX3 s motorjem CD105 kupljena v avgustu 2016. Avto ima 110.000km, tezava pa se pojavlja ze dlje casa. 

Ko vozis v 4, 5 ali pa 6 prestavi brez plina (motor zavira) in nato pohodis plin do konca, se ne zgodi nic. Avto gre naprej s enako hitrosto (kot da bi imel 55konjskih sil). Ce v tem prenutku plin popustis do mere kot da hoces trenutno hitrost vzdrzevati, motor nenadoma spremeni glas in zacne vleci kot more. 

Ko vozis po avtocesti v Vrhniski klanec oziro proti Nanosu in pride do tega efekta, se zgodi da gres naprej v klanec s maksimalno hitrostjo 105km/h v 5 prestavi, ker v 6 enostavno nima vec moci in avto se naprej izgublja hitrost. 

 

Je tukaj kdo, ki bi znal diagnosticirati tezavo?

 

Lp 

Napisano

Govorimo v tlacni cevi za turbino?

 

Nekajkrat se je zgodilo ob zagonu motorja da je javilo te tri napake hkrati P0106 (manifold absolute pressure MAP sensor), P0406 (exhaust gas recirculation egr valve - valve position sensor A high input) in P0471 ( exhaust pressure sensor range/perfomance). Ko sem napake poresetiral, jih kaksen mesec ali dva ni bilo vec. Tezave sl bile vseeno prisotne.

Zgodilo se je tudi, da ce nisem popustil plina ob omenjenem pojavu, da sem dobil napako Turbina brez pritiska cez kaksnih 10 sekund. Zal se ne spomnem sifre od napake.

 

Prilagam screenhoot OBDja. Na njemu je vidno ko pri 25:52 pohodim plin. Tlak turbine zacne pocasi po polzje narascati. Ob 25:55 plin popustim in takrat tlak turbine "skoci" na zeljenega in avto zacne pospesevati kot mora. 

Torej po grafu sodec, ko s plinom "zeljen" tlak turbine priblizam trenutnemu, se nekaj zgodi in avto sunkovito potegne. 

Screenshot_20211004-164142.jpg

Napisano (urejeno)

Ali je to senzor na izstopni strani filtra zraka? 

Ob 12ih imam kosilo. Posnamem kaj se dogaja s zrakom.

Popravljeno od Boby
Napisano
pred 53 minutami je Boby napisal:

Ali je to senzor na izstopni strani filtra zraka? 

Ob 12ih imam kosilo. Posnamem kaj se dogaja s zrakom.

Jap, to je to

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Nisem se sel testirat, imam pa se en cuden posnetek zaslona. V vijola obarvanem krogu. Ko pohodim pedalko za plin, najprej za 1 sekundo zapre loputo za zrak iz 81% na priblizno 35%, hkrati spremeni geometrijo turbine na dol in posledicno tudi MAF vrednost pade. 

Screenshot_20211004-164152.jpg

Napisano

Haha... dober vic o servisu.

Tukaj je se podatek o zraku in gorivu. Tiste 3 spice so pospesevanje v 2, 3 in 4 prestavi do 4000rpm. Kolicina zraka, ki ga motor sesa je pri teh obratih do 28g/s.

Ali so podatki o kolicini zraka vredu?

Screenshot_20211005-121813.jpg

Napisano

Iz teorije ti lahko povem da za 1kg goriva potrebuješ 14,8kg zraka.

Če imaš možnost zamenjaj senzor pretoka zraka samo da vidiš če je kaj bolje.

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Iz teorije ti lahko povem da za 1kg goriva potrebuješ 14,8kg zraka.

Če imaš možnost zamenjaj senzor pretoka zraka samo da vidiš če je kaj bolje.

Ob upostevanju gostote goriva in podatku o kolicini goriva, ki ga obd daje, je tudi kolicina zraka s faktorjem 14.8 pravilna. Malo pa mi se zdi majhna kolicina goriva. Pri 4000 obratih v 4 prestavi s pedalom za plin v podu gre avto preko 100km/h. Takrat dvomim da je poraba samo 8l/h (8l/100km)

Napisano

Tudi jest bi rekel MAF senzor ali pa kaksne cevke do turbota. Imel obe lambdi v okvari pa je avto normalno letel. Samo check engine se je prizgal. Kako je pa pri novih avtih in elektronika pa nebi vedel :)

Napisano
pred 4 urami je Aless napisal:

Se strinjam prvo preveri MAF oz. zamenjaj, kot drugo pa MAP senzor.

Ali lahko MAP cistim s sprejem namenjenem MAF-u?

Napisano

Dobro jutro,

povzetek trenutnega stanja:

Kar se tice aktuatorjev:

Loputo za zrak sem odklopil tako da ostane ves cas odprta in ni spremembe. 

Egr ventil sem poizkusil blindirati in ni bilo spremembe. Filter goriva je bil menjan in ni spremembe. Poiskusil sem brez filtra zraka in ni spremembe. Maf senzor ociscen in ni spremembe. Danes pregledam se MAP. 

Obstaja se moznost napake na sekundarnem egr bypass ventilu. Ta je na manj dostopnem mestu v okolici turbine. S tem se nisem se ubadal.

 

Ob spremljanju OBD parametrov sklepam da vsi omenjeni deli delujejo ok, ker so elektricno krmiljeni in imajo povratno zanko. Pozicija ventilov/loput/turbine sledi zeljeni poziciji racunalnika. 

 

Ce bi uhajal tlak za turbino, bi se verjetno to poznalo na MAFu? Se ne pozna. Pretok narasca sorazmerno s obrati motorja, tlakom turbine. Ce bi uhaja zrak nekje na sesalni strani, dvomim da je luknja kjer uhaja tako velika kot je luknja na filtru, skozi katerega gre zrak in da se zato ne pozna tudi na MAF senzorju. 

Ce se enkrat pogledate prilozen graf, se vidi da geometrija turbine sledi zeljeni. Tlak pa pri polnem plinu potrebuje 5 sekund da se dvigne na zeljenega. Kot sem ze omenil, gre sorazmerno s tlakom turbine gor tudi pretok zraka.

Screenshot_20211006-205737.jpg

Napisano (urejeno)

Eko, se obrati turbine.. Sama turbina potrebune tistih 5seku da se razvrti. Ko je turbina enkrat na cca 8k obratih, potem je odzivna. 

Ali ima ta motor dodatno usmerjevalno loputico pred turbino za nizke obrate motorja, ki potem zapre? Turbina ne noce zavrteti tudi ko pospesujec iz 2 ali 3.000 obratov naprej.

 

Ali ni nobenega "strokovnjaka", ki bi rekel pripelji pa pogledamo? 

Screenshot_20211007-155954.jpg

Popravljeno od Boby
Napisano

To je verjetno variabilna turbina in jo pri niskih obratih ne zapre dovolj ali pa sploh ne in pol imaš ogromno "turbo luknjo". Po moje je to vzrok le v samem aktuatorju turbine, ki ne spreminja kota lopatic turbine. Sem imel sam nekaj podobnega na prejšnji generaciji šestke in je izgledalo točno tako kot opisuješ. Dolgo nič pol pa, ko je bilo obratov dovolj je pa potegnilo tako kot je prav.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Bil na hitrem pregledu pri nekomu ki ima tisti profi obd program (nekaj na rdece obarvan). Ugotovil da je aktiven alarm P0471, ceprav ga meni moj obd ne zazna in na armaturni tudi ni nobene lucke.

Zdaj sem med voznjo spremljal tlak tega senzorja in ugotovitev:

Avto na mestu brez obratov: tlak pade na 0.47kPa po kaksnih 45sekundah,

Ko avto pospesuje iz 2 prestave do 6, ta tlak pocaaaaaaasi ampak res pocasi naraste nekje do 0.8kPa

Verjetno blokirana cevka med senzorjem in izpusnim kolektorjem?

Na sliki je videti odzivnost in vrednosti senzorja pri pospesevanju.

Screenshot_20211012-165017.jpg

Popravljeno od Boby
Napisano

Demontiral senzor. Ce ga s usti pihnem (prakticno brez tlaka) je aktiven. 

Zal pa je cevka izpod motorja do senzorja totalno blokirana. S kompresorjem jo ne prebijem. In peljana je pri bateriji v motor na nedostopno mesto. 

Ima kdo idejo kako jo odmasit brez razdiranja motorja?

20211012_183136.jpg

Napisano
dne 14. 10. 2021 ob 20:04 je SpEkTr napisal:

Katera cevka je to?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Na desni strani slike s oznako 20-870

Screenshot_20211016-223338_Gmail.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.