Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 54 minutami je kacnje napisal:

Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?

Ne vem točno če je pri tebi enako ampak pri meni je na levi obvolanski ročici na noncu nje gumb, ki ga pritisneš in s tem prekineš avtomatske luči pa s črko 'A' je označeno. Od takrat naprej delujejo ročno do naslednjega zagona motorja. Upam, da imaš tako, drugače menjaj in kupi CX30... 😂

Napisano

Možnost preklopa na ročni način imam (sicer očitno malo drugače, ampak vseeno). Načeloma avtomatika solidno deluje, če bi le prižgial dolge luči pri hitrosti pod 40 km/h.

Napisano
pred 24 minutami je kacnje napisal:

Možnost preklopa na ročni način imam (sicer očitno malo drugače, ampak vseeno). Načeloma avtomatika solidno deluje, če bi le prižgial dolge luči pri hitrosti pod 40 km/h.

Verjetno nimaš LED, ker pri meni se sploh ne pozna, razen ko pripelje kdo nasproti..... 👍

Napisano

Imam, imam ... in velika razlika je, če so uporabljene zasenčene ali dolge luči. Seveda gre za precej kompleksen sistem, ki je načeloma sestavljen iz treh glavnih podsistemov.
Mogoče bo še kdo drug kaj napisal, kako se obnaša.

Napisano

Na moji CX-5 se podobno obnasa... dolge luci se vklopijo nekje nad 40 km/h ... navzdol pa drzijo do nekje med 20 in 30 km/h, ko se izklopijo... pa seveda ce je obcestna razsvetljava dovolj svetla, se ne vklopijo dolge... in seveda, ce gre kdo nasproti ... pa se takrat izklaplja samo posamezne segmente ... 

 

Enkrat sem objavil en posnetek, kako se prilagajajo situaciji ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ali te nič ne moti, da šele pri 40 km/h preklopi na dolge luči? No, odvisno od ceste, ampak zavite vaške ali gozdne ceste so res sitne, ker se vozi ravno za dlako pod 40 km/h. In takrat me že zelo moti, ker ni dolgih luči. Ročni preklop pa zahteva, da zavrtim ročko za dve stopnji (in to seveda preko tiste pozicije, ko so luči ugasnjene 🤪). Škoda, ker ne manjka veliko, da bi bilo to zelo uporabno.
Zato me zanima, če je to (na servisu) nastavljivo? Bom sicer vprašal.

Napisano

Pac nic ni idealno... in se je pac treba sprijaznit s tem, kar je... Sem skoraj preprican, da tega na servisu ne morejo spreminjat... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tudi meni dela tako kot pišete , komaj pri 40 vklopi.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Evo, jebenti - jazbeca sem že zadel, ko je prišibal. Voziš (skoraj) 40 km/h, tiste kratke luči ... zagledaš in registriraš jazbeca, pa že udari. Na avtu samo malo praske. Upam, da tudi z jazbecem ne bo hujšega.

Napisano
pred 17 minutami je kacnje napisal:

Evo, jebenti - jazbeca sem že zadel, ko je prišibal. Voziš (skoraj) 40 km/h, tiste kratke luči ... zagledaš in registriraš jazbeca, pa že udari. Na avtu samo malo praske. Upam, da tudi z jazbecem ne bo hujšega.

😲:hohoho:Jeba.....

Napisano

Hja, če imaš res veliko takih voženj, bi jaz potem prestavil na ročno upravljanje, druge opcije pomoje da nimaš.

Napisano

Takšne vožnje (in področja) imam vsak dan 😁. Pa še zgodaj začenjam in se tudi poleti peljem v temi ("believe me or not").
Saj kdaj res preklopim na ročno, saj takrat ni veliko premikanja, ko ni veliko prometa. Je pa smešno, ko moraš iz AUTO načina v običajnega iti preko "parkirnih" in vmes se ne vidi nič. No, saj to narediš hitro, če pa bi kdo opazoval, bi pa delovalo čudno.
Sem pa tudi opazil, da so vsi senzorji zelo občutljivi. Že pred časom sem pisal, da se mi po makadamu kar hitro prižge kakšno opozorilo, da ne dela recimo zaznavanje mrtvega kota. Pač dokler veter zadeve ne odpihe. Sedaj, ko je malo hladneje in se na vetrobranskem steklu kdaj pojavi rosa (tudi med vožnjo - pač zjutraj, ko so "najboljši" pogoji za to), se mi je že dvakrat pojavilo opozorilo, da "senzor ne vidi, naj ga očistim" in potem ostanejo prižgane dolge luči. No, ni tako hudo, opažam pa, da so Japonci precej občutljivi pri različnih senzorjih. Izkušnje imam s Subaruji, Toyotami in Mazdami. Pri Nemcih se mi kaj takšnega zlepa ni pojavilo.
Ni hujšega sicer. Ni panike. Da bo le motor deloval kot mora.

Napisano

Ja, tudi moja kamera je bila zaslepljena v nedeljo ko sem se pred soncnim zahodom fural proti zahodu Slo. sicer za ene pet min samo, ampak useen je javlo.

Hja jst osebno raje vidim, da recejo da ne dela, kot pa da ti nikol ne javi napake, pa ga kdej kej uspici.

Napisano

Sam sem recimo to doživel danes zjutraj, ko se je po desetih minutah v enem (očitno bolj vlažnem) področju in steklo ni bilo prav močno segreto, zarosilo. Saj ga je minilo po nekaj minutah 🙂
 

Napisano
pred 1 uro je 50keda napisal:

Ja, tudi moja kamera je bila zaslepljena v nedeljo ko sem se pred soncnim zahodom fural proti zahodu Slo. sicer za ene pet min samo, ampak useen je javlo.

Hja jst osebno raje vidim, da recejo da ne dela, kot pa da ti nikol ne javi napake, pa ga kdej kej uspici.

Točno tako.... 👍

Napisano

Jaz pa imam raje ročno preklapljanje. Dam dolge, ko jih potrebujem. So pa tudi kratke led tako dobre, da uporabljam dolge le občasno. 

 

 

Napisano

Jaz sem imel enak problem ler sem na polju doma. Ziva tema, pocasna hitrost….rocno vklapljanje ker je imel avtomatski vklop sele 60km/h. No sam sem nastimal na 10km/h

 

zal je vw grupa ne mazda, ampak veliko lazje je voziti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bila je proruska, potem pa postala prozahodna.   S tem je Rusija izgubila podpornika, tržišče in dobavitelja.   Dalje pa pride tvoja zgodovina s preganjanjem manjšin, sporazumi in odcepitvijo Krima.     Drugače pa se je brez veze prerekat. Zgodovino bojo napisali zmagovalci, kot vedno. Pa če bojo to ruski ali ameriški.
    • Sam denar udari po žepu, žal. Ali finančna kazen ali nagrada.  Problem plastenk je, da so koši za smeti tik tak polni. Če bi bila kavcija, bi vsak raje vnovčil plastenko ali steklenico. Ker pa tega ni, so koši polni in meter okoli polno plastenk in pločevink po tleh... 
    • Botoksni vodkar sedaj grozi že celi Evropi. Tip je skurjen do konca. 😡
    • Potem lahko mi napademo Avstrijo in Italijo, ker delajo z našimi manjšinami grdo? 🤔
    • Jaz vsaki dan, poberem eno smet, na sprehodu, na poti v službo, v mestu ali kjer koli. Tudi dajem v rumeno kanto/vrečo. Pogledam v keson za steklenice, vidim noter plastenke, tetrapake, pasje dreke v vrečkah....   Źal več kot 50% ljudi ni takih. Najhujši so kadilci, pa ok  to ni del debate. Če bi bili vsi taki, kot ti ali jaz, bi bil svet čist. Ampak žal ni temu tako.   Jaz samo trdim, da bi bilo v obtoku več steklenic, če bi se tudi plastika plačevala. Dosti embalaže se ne recikrila, izvozi v tretji svet....., ker se gre lspet samo, da se zadosti EU smernicam....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.