Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 54 minutami je kacnje napisal:

Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?

Ne vem točno če je pri tebi enako ampak pri meni je na levi obvolanski ročici na noncu nje gumb, ki ga pritisneš in s tem prekineš avtomatske luči pa s črko 'A' je označeno. Od takrat naprej delujejo ročno do naslednjega zagona motorja. Upam, da imaš tako, drugače menjaj in kupi CX30... 😂

Napisano

Možnost preklopa na ročni način imam (sicer očitno malo drugače, ampak vseeno). Načeloma avtomatika solidno deluje, če bi le prižgial dolge luči pri hitrosti pod 40 km/h.

Napisano
pred 24 minutami je kacnje napisal:

Možnost preklopa na ročni način imam (sicer očitno malo drugače, ampak vseeno). Načeloma avtomatika solidno deluje, če bi le prižgial dolge luči pri hitrosti pod 40 km/h.

Verjetno nimaš LED, ker pri meni se sploh ne pozna, razen ko pripelje kdo nasproti..... 👍

Napisano

Imam, imam ... in velika razlika je, če so uporabljene zasenčene ali dolge luči. Seveda gre za precej kompleksen sistem, ki je načeloma sestavljen iz treh glavnih podsistemov.
Mogoče bo še kdo drug kaj napisal, kako se obnaša.

Napisano

Na moji CX-5 se podobno obnasa... dolge luci se vklopijo nekje nad 40 km/h ... navzdol pa drzijo do nekje med 20 in 30 km/h, ko se izklopijo... pa seveda ce je obcestna razsvetljava dovolj svetla, se ne vklopijo dolge... in seveda, ce gre kdo nasproti ... pa se takrat izklaplja samo posamezne segmente ... 

 

Enkrat sem objavil en posnetek, kako se prilagajajo situaciji ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ali te nič ne moti, da šele pri 40 km/h preklopi na dolge luči? No, odvisno od ceste, ampak zavite vaške ali gozdne ceste so res sitne, ker se vozi ravno za dlako pod 40 km/h. In takrat me že zelo moti, ker ni dolgih luči. Ročni preklop pa zahteva, da zavrtim ročko za dve stopnji (in to seveda preko tiste pozicije, ko so luči ugasnjene 🤪). Škoda, ker ne manjka veliko, da bi bilo to zelo uporabno.
Zato me zanima, če je to (na servisu) nastavljivo? Bom sicer vprašal.

Napisano

Pac nic ni idealno... in se je pac treba sprijaznit s tem, kar je... Sem skoraj preprican, da tega na servisu ne morejo spreminjat... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tudi meni dela tako kot pišete , komaj pri 40 vklopi.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Evo, jebenti - jazbeca sem že zadel, ko je prišibal. Voziš (skoraj) 40 km/h, tiste kratke luči ... zagledaš in registriraš jazbeca, pa že udari. Na avtu samo malo praske. Upam, da tudi z jazbecem ne bo hujšega.

Napisano
pred 17 minutami je kacnje napisal:

Evo, jebenti - jazbeca sem že zadel, ko je prišibal. Voziš (skoraj) 40 km/h, tiste kratke luči ... zagledaš in registriraš jazbeca, pa že udari. Na avtu samo malo praske. Upam, da tudi z jazbecem ne bo hujšega.

😲:hohoho:Jeba.....

Napisano

Hja, če imaš res veliko takih voženj, bi jaz potem prestavil na ročno upravljanje, druge opcije pomoje da nimaš.

Napisano

Takšne vožnje (in področja) imam vsak dan 😁. Pa še zgodaj začenjam in se tudi poleti peljem v temi ("believe me or not").
Saj kdaj res preklopim na ročno, saj takrat ni veliko premikanja, ko ni veliko prometa. Je pa smešno, ko moraš iz AUTO načina v običajnega iti preko "parkirnih" in vmes se ne vidi nič. No, saj to narediš hitro, če pa bi kdo opazoval, bi pa delovalo čudno.
Sem pa tudi opazil, da so vsi senzorji zelo občutljivi. Že pred časom sem pisal, da se mi po makadamu kar hitro prižge kakšno opozorilo, da ne dela recimo zaznavanje mrtvega kota. Pač dokler veter zadeve ne odpihe. Sedaj, ko je malo hladneje in se na vetrobranskem steklu kdaj pojavi rosa (tudi med vožnjo - pač zjutraj, ko so "najboljši" pogoji za to), se mi je že dvakrat pojavilo opozorilo, da "senzor ne vidi, naj ga očistim" in potem ostanejo prižgane dolge luči. No, ni tako hudo, opažam pa, da so Japonci precej občutljivi pri različnih senzorjih. Izkušnje imam s Subaruji, Toyotami in Mazdami. Pri Nemcih se mi kaj takšnega zlepa ni pojavilo.
Ni hujšega sicer. Ni panike. Da bo le motor deloval kot mora.

Napisano

Ja, tudi moja kamera je bila zaslepljena v nedeljo ko sem se pred soncnim zahodom fural proti zahodu Slo. sicer za ene pet min samo, ampak useen je javlo.

Hja jst osebno raje vidim, da recejo da ne dela, kot pa da ti nikol ne javi napake, pa ga kdej kej uspici.

Napisano

Sam sem recimo to doživel danes zjutraj, ko se je po desetih minutah v enem (očitno bolj vlažnem) področju in steklo ni bilo prav močno segreto, zarosilo. Saj ga je minilo po nekaj minutah 🙂
 

Napisano
pred 1 uro je 50keda napisal:

Ja, tudi moja kamera je bila zaslepljena v nedeljo ko sem se pred soncnim zahodom fural proti zahodu Slo. sicer za ene pet min samo, ampak useen je javlo.

Hja jst osebno raje vidim, da recejo da ne dela, kot pa da ti nikol ne javi napake, pa ga kdej kej uspici.

Točno tako.... 👍

Napisano

Jaz pa imam raje ročno preklapljanje. Dam dolge, ko jih potrebujem. So pa tudi kratke led tako dobre, da uporabljam dolge le občasno. 

 

 

Napisano

Jaz sem imel enak problem ler sem na polju doma. Ziva tema, pocasna hitrost….rocno vklapljanje ker je imel avtomatski vklop sele 60km/h. No sam sem nastimal na 10km/h

 

zal je vw grupa ne mazda, ampak veliko lazje je voziti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.