Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Crkava desna  kratka luč med vožnjo. Xenon. M6 2008.

Obrnem stikalo za luči off/on  in se prižge...sveti nekaj časa, minut, pa spet crkne . 

Zoprno,zlasti,ko je cknila na liniji za teh. pregled..  😅

Ve kdo kaj o tej težavi ,kako zrihat  ?

Na servisu so seveda kuj začeli govoriti o menjavi nekega  računalnika ,baje ima celo vsaka luč svojega,se niso mogli zmenit tam za šalterjem.

Sploh pa pojma nimajo ,prvič slišali z tak problem. 

Vsaj tak vtis sem dobil,no...🙄

 

In pozdrav forumu,že dolgo ga nisem odprl..lepo da me še pozna in hrani geslo za prijavo..🙂

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Svetilka je šla. Xenonke imajo omejeno število ur in en od teh simptomov je ravno tako ugašanje.

33112_1.png

Napisano
pred 29 minutami je Shrek napisal:

Menjaj obe. 

Se strinjam. Ponavadi crkne še druga kmalu zatem. Pa tudi različno bodo svetile nova in stara xenonka. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ko se xenon približuje proti koncu svoje življenske dobe začne svetiti vijolično. Na tehničnem servisu so vrjetno mislili pretvornik oz. balast, kar je seveda tudi zelo možen scenarij. Jest bi naredil takole. Zarotiraj žarnice iz levega žarometa v desnega in obratno in če zadeva normalno deluje naprej je potem problem v žarnici. V kolikor pa problem ostaja je pa po vsej vrjetnosti potrebno zamenjati balast.

 

 

image_1453078937837.jpeg

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Na tej sliki zgleda kot da ima leva žarnica 3000K desna pa 6000K. Pri balastu moras tudi pazit saj je izmenicni AC boljši za žarnico saj ne izrablja polaritete in dovedena voltaza je bolj natancna in enkratna, ni dolgega zagona kot pri enosmernem DC. Se mi zdi @Scr3am -ova ideja dobra, boš takoj vedel pri čem si. Mislim Pa da računalnik nemore biti niti pod točko razno 🙃🙃🙃

Napisano (urejeno)

Prej 7000k. 3000k bi bila cista rumena svetloba medtem, ko je 7000k in vec ze modro-vijolicna svetloba :).

No ravno danes je na x5 zacela srati zarnica. Ob zagonu sveti vijolicno in prav tako se med voznjo izklopi. 

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Živjo družba. Meni je lani na tehničnem rekel, da imam slabo svetilnost sprednji luči na mazdi 6, l. 2004 in da jih bo letos treba zamenjat. A mislite, da se da kaj rešiti z bolj kvalitetnimi žarnicami ala philips ali osram? Avto bi imel še cca. pol leta, tako, da iščem poceni rešitve. Z razstavljanjem luči je kar precej zajebancije tako, da se tega raje nebi šel. Če kupim rabljene luči pa je najbrž spet loterija ali dobro svetijo ali ne. LP

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je robz napisal:

Živjo družba. Meni je lani na tehničnem rekel, da imam slabo svetilnost sprednji luči na mazdi 6, l. 2004 in da jih bo letos treba zamenjat. A mislite, da se da kaj rešiti z bolj kvalitetnimi žarnicami ala philips ali osram? Avto bi imel še cca. pol leta, tako, da iščem poceni rešitve. Z razstavljanjem luči je kar precej zajebancije tako, da se tega raje nebi šel. Če kupim rabljene luči pa je najbrž spet loterija ali dobro svetijo ali ne. LP

Spoliraj najprej plastiko, ki pokriva luči. Nato kupi Osram Night Breaker Unlimited Xenarc. Jaz sem to storil na moji stari 6- ki, prav tako letnik 2004. Razlika je kot dan in noč. Sedaj lepo sveti z skoraj belo svetlobo. Kar je pa najbolj važno je to, da sveti veliko bolj daleč kort prej z navadnimi xenonkami. So sicer dražje a se izplača. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Našel sem samo Night breaker laser +150% od Osrama, najbrž so podobne Xenarc? Žarometi izgledajo malenkost motni iz notranje strani, misliš, da bi poliranje to rešilo? Imaš kak nasvet glede brusilnega papirja in paste? Hvala ti

dne 29. 10. 2021 ob 14:50 je Alex napisal:

Spoliraj najprej plastiko, ki pokriva luči. Nato kupi Osram Night Breaker Unlimited Xenarc. Jaz sem to storil na moji stari 6- ki, prav tako letnik 2004. Razlika je kot dan in noč. Sedaj lepo sveti z skoraj belo svetlobo. Kar je pa najbolj važno je to, da sveti veliko bolj daleč kort prej z navadnimi xenonkami. So sicer dražje a se izplača. 

 

20211031_184848.jpg

20211031_184906.jpg

Napisano
pred 7 minutami je robz napisal:

Našel sem samo Night breaker laser +150% od Osrama, najbrž so podobne Xenarc? Žarometi izgledajo malenkost motni iz notranje strani, misliš, da bi poliranje to rešilo? Imaš kak nasvet glede brusilnega papirja in paste? Hvala ti

 

20211031_184848.jpg

20211031_184906.jpg

Laser so tudi super žarnice. 👍 Kar nabavi jih. Seveda mora miniti nekaj časa, ko jih  vgradiš, da polno zasvetijo z belo barvo. 

Steklo luči se da očistiti tudi z notranje strani. Ponavadi pride le prašno.

To najlažje storiš tako, da snameš kolo in plastičen kolotek znotraj blatnika in imaš prost dostop do luči z notranje strani. 

Nato pazljivo vzameš žarnico ven. Poišči kako žico, ne pretanko, jo zaviješ, da greš lahko mimo nosilca za xenon žarnico in na konec te žice oviješ majhno krpico. Nato to pomočiš v čistilni alkohol in z notranje strani lepo, počasi očistiš notranjost stekla luči. Najbolje, da ti kdo pomaga in gleda spredaj, kako napreduješ. Lepo se vidi, kje si očistil in kje ni še. Za zunanje poliranje  pa sem najprej uporabil vodobrusni papir 400, nato 600, 800, 1200 in na koncu 2000. To brusiš tako, da v vodo dodaš malo Prila (za prat posodo) in lepo počasi brusiš. 

Seveda gre z mašino to veliko lažje. Nato spoliraš s polirno pasto , najprej z grobo polirno pasto 400, nato 2500 in za konec še super fino 3500. Seveda ti brez zaščitnega sloja, ki je na original luči ne bo to trajalo večno. Kako leto pa ja. 😊

Če se boš držal navodil, bodo luči izgledale kot nove in tudi svetile bodo tako. 

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Pri moji se je sedaj tudi pojavilo,da po cca. 1 minuti leva luč ugasne. Ko jih izklopim in ponovno prižgem in dela za minuto in ugasne. Se pa sliši nekakšno piskanje v luči (sumim na balast) 8n potem ko se luč ugasne izgine tudi ta zvok.  Je to balast ali žarnica? Sam sumim balast,ker žarnica sveti še lepo modro in ne vijolično kot nekatere,ki izgubljajo svetilnost.

Popravljeno od Martin Cufer
Napisano

Začni z žarnico, ker je to najceneje za preverit. Magari jih zamenjaj med seboj levo in desno.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Verjetno je žarnica. Metodo za preverjanje so ti pa že povedali. Pa odklopi akumulator za eno uro preden jih boš menjal ...

Bom probal žarnico zamenjat. Imam dve v rezervi doma.
Zakaj bi moral pa odklopiti akumulator? 🤔

Napisano

Za to metodo tudi sam nisem vedel oz prvic slisim. Jaz sem jo zamenjal tako kot vsako brez odklopa akumulatorja. Pa moram recti da ze 3 leti dela brez problema hehe



Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Odklopiš zaradi svoje varnosti,  namreč balast je pretvornik. 

 

Po vsej vrjetnosti je samo žarnica, ker mazda res nima problemov z balasti. 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tole piše v Wikipediji: Napetosti nad 50 V na suho človeško kožo lahko povzroči fibrilacijo srca, če skozi njega teče električni tok. Nevarnost električnega toka je večinoma določena z nizko električno prevodnostjo suhe kože. Če je koža mokra, ranjena in ali če napetost elektrod prodre v kožo potem so lahko tudi napetosti pod 40 V smrtno nevarne, če pride do stika.

 

In kolikor vem, te žarnice delujejo pri višjih napetostih od 50V. Čeprav je avto ugasnjen, stikalo za luč izklopljeno, se je treba izogniti najmanši možnosti, da bi bila na kontaktih ležišča žarnice napetost. Ne poznam v podrobnosti, ampak vsi elektronski pretvorniki imajo praviloma vgrajen tudi kakšen kondenzator, ki lahko ostane nabit z elektriko še kar nekaj časa, dokler se počasi ne izprazni. V starih časih so ugasnjeni in iz vtičnice oizklopljeni televizorji tako ubili kar nekaj radovednežev, ki so s prsti stikali po notranji elektroniki.

 

12V enosmerna napetost akumulatorja za človeka ni nevarna, je pa ob kratkem stiku zelo nevarna za nastanek požara, veliko bolj kot izmenična napetost 230V.

 

To je pa dobro vedeti...👍

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tole piše v Wikipediji: Napetosti nad 50 V na suho človeško kožo lahko povzroči fibrilacijo srca, če skozi njega teče električni tok. Nevarnost električnega toka je večinoma določena z nizko električno prevodnostjo suhe kože. Če je koža mokra, ranjena in ali če napetost elektrod prodre v kožo potem so lahko tudi napetosti pod 40 V smrtno nevarne, če pride do stika.

 

In kolikor vem, te žarnice delujejo pri višjih napetostih od 50V. Čeprav je avto ugasnjen, stikalo za luč izklopljeno, se je treba izogniti najmanši možnosti, da bi bila na kontaktih ležišča žarnice napetost. Ne poznam v podrobnosti, ampak vsi elektronski pretvorniki imajo praviloma vgrajen tudi kakšen kondenzator, ki lahko ostane nabit z elektriko še kar nekaj časa, dokler se počasi ne izprazni. V starih časih so ugasnjeni in iz vtičnice izklopljeni televizorji tako ubili kar nekaj radovednežev, ki so s prsti stikali po notranji elektroniki.

 

12V enosmerna napetost akumulatorja za človeka ni nevarna, je pa ob kratkem stiku zelo nevarna za nastanek požara, veliko bolj kot izmenična napetost 230V.

 

Res je. A nekateri zamenjamo šteker ali stikalo luči kar pod napetostjo  😉Samo vedeti moraš, kaj delaš in ne priporočam tega, kdor ni o tem  podučen. 

Je pa tok iz baterij res nevaren. Kdor ve, kaj je UPS in kako je sestavljen si lahko predstavlja, kako to vari in kako te lahko ubije ali najmanj ožge, če si le malo ne previden in stakneš plus in minus. 

Videl sem že, kako je ključ 17 dobesedno stopilo, da je šel na pol. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Ma ja,ni treba toliko paničariti...Če se le malo spoznaš okoli teh zadev točno veš da je vse izolirano. Ne vem kaj bi me lahko streslo(konektor je izoliran). Samo zavrtiš in ga stakneš in v obratnem vrstnem redu nazaj. 🤷‍♂️ 

Tud sam sem že zamenjal vtičnico ali stikalo pod napetostjo... Sem dober prijatelj z elektriko iz svojih mladih dni 🤣🤣🤣

Napisano
pred 23 minutami je Janez007 napisal:

Ne bi rekel, da gre paničarjenje. Dobro pa je vedeti in se zavedati morebitnih nevarnosti. In kljub temu me je že kar nekajkrat zrukalo pri montažah 230V stikal - seveda pod napetostjo. 😉 Na srečo delam z desno roko, levo pa sem imel v žepu ali v zraku. 🙂

Upam, da nisi z levo roko kaj držal v žepu. :aaaaa:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dvajsetkrat lepo prosim in se ne zgodi nič. Potem povzdignem glas in takoj me vsi sprašujejo, zakaj VEDNO kričim...
    • Hja...   A nisi ti Proceeda gledal, ki z dizajn igra na emocije? Zdaj pa pljuvaš čez drzen dizajn.   Škode so vsa leta poskubljeni VW-ji. Žal taka je filozofija koncerna. Če ne kupuješ vse opreme, ti je vseeno, ker pač ne želiš tistega kar ima VW.   Jaz pravim da so Škode brez dizajna. Nekaj podobnega kot VW-a, samo škatlasto. Za to, da sede čim večji množici.   Včeraj sem vozil službenega Golfa. Podvozje na VW-jih je grozno. Daleč od Mazde, Forda, Alfe, Hyundai-ja. Pa pri Hyundai-u lahko rečem da sem 1 mesec vozil i20 s športnim. Seveda z i20n ne bom primerjal. Kolegu pije v novem A5 karavanu preko 10L.   Samo za info 😉
    • Imaš srečo z "normalnimi" najemniki....sam sem imel kot najemnik v lifeu 2 povsem različni izkušnji z najemodajalcem....pri prvem je malo manjkalo da nismo pristali pri odvetniku zaradi vračila are, pri drugem pa bi lahko bil brez pogodbe pa je bilo vse bp....pod črto nikoli več ne bi bil najemnik ali dajal nepremičnino v najem (sem pristaš prodaje kar ne potrebuješ)...
    • Se strinjam z zgornjima objavama. Še slika poti nazaj, cca 100 m višinske razlike in hitrejša vožnja cca 125 po avtocesti. Hočem pa s tem povedat, da je poraba zelo odvisna od več dejavnikov, in je lahko v razponu 6-9 l/100km ali celo več.  
    • Nehajte delat dramo cloveku....stricev stanovanje oddajamo ze 10 let (da lahko placa dom.....) sedaj ze 3 stanovalci. Vse je pravno urejeno.  Vsaka pogodba podpisana z obeh strani ina ENAKO. tezo kot notarsko overjena. Notar ne doda popolnoma nic, ce bi prislo do pravnih borb, ponavljam popolnoma nic, ker so pravice najemodajalcev in najemnikov definirane z zakonom in ne notarji.  Najemnik ima svoje pravice ki jih moras vedeti v naprej.   Popolen vzorec pogodbe z vsemi cleni najdes na netu za par evrov, se celo izpolnis jo lahko online pred printanjem. Pripravi z gursa katastrske podatke o hisi za vpis. Ce je vec lastnikov (na primer 50/50 z zeno) morata biti oba na pogodbi   e-obrazec 1483 - Najemna pogodba za stanovanje ali hišo WWW.INFORMIRAN.SI e-obrazec 1483 - Najemna pogodba za stanovanje ali hišo   To da najemnik prijavi prebivalisce na naslovu najema je NORMALNO, saj tam živi!   Vse smo naslovili direktno na najemnika - epektrika, voda itd itd, prihaja na njegovo ime na naslov najema.   Še enkrat v pogodbi lepo pišejo dolžnosti in pravice najema brez drame. Koliko opominov se izda in kdaj pravice zapadejo komu ..   FURS Zelo enostavno Na zacetku oddas prijavod - lahko online Potem pa o zadnjega v februarju za lansko leto oddas obrazec oz na edavkih - vpišes pa dejanske prilive in ne vrednost pogodbe, lahko da se kdaj kak mesec zgodi da se kaj kompenzira, placa vec, med korono sno se celo zmenili za delni odlog itd, skratka vpises dejanske prilive koledarskega leta iz tega naslova   Delajte pa najemnino na TRR nic na roko. To je najboljsa sled za vsakogar. Ker je hisa ti predlagam definirate tudi depozit (ki ga vrnes ko oddidejo)   Skratka zadeva je enostavna in popolnoma vse sam naredis in uredis. Nikoli nismo imeli notarjev ker njihov podpis ni vreden popolnoma nic, podpisa obeh strani sta vredna vse - za urejanje in resevanje problemov  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.