jernic Napisano 21. oktober, 2021 Prijavi Napisano 21. oktober, 2021 Crkava desna kratka luč med vožnjo. Xenon. M6 2008. Obrnem stikalo za luči off/on in se prižge...sveti nekaj časa, minut, pa spet crkne . Zoprno,zlasti,ko je cknila na liniji za teh. pregled.. 😅 Ve kdo kaj o tej težavi ,kako zrihat ? Na servisu so seveda kuj začeli govoriti o menjavi nekega računalnika ,baje ima celo vsaka luč svojega,se niso mogli zmenit tam za šalterjem. Sploh pa pojma nimajo ,prvič slišali z tak problem. Vsaj tak vtis sem dobil,no...🙄 In pozdrav forumu,že dolgo ga nisem odprl..lepo da me še pozna in hrani geslo za prijavo..🙂 Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
Boss Napisano 21. oktober, 2021 Prijavi Napisano 21. oktober, 2021 Svetilka je šla. Xenonke imajo omejeno število ur in en od teh simptomov je ravno tako ugašanje. Citiraj
scania Napisano 21. oktober, 2021 Prijavi Napisano 21. oktober, 2021 Xesnon menjaš in gasa dalje. Citiraj
Alex Napisano 21. oktober, 2021 Prijavi Napisano 21. oktober, 2021 pred 29 minutami je Shrek napisal: Menjaj obe. Se strinjam. Ponavadi crkne še druga kmalu zatem. Pa tudi različno bodo svetile nova in stara xenonka. Citiraj
Scr3am Napisano 21. oktober, 2021 Prijavi Napisano 21. oktober, 2021 (urejeno) Ko se xenon približuje proti koncu svoje življenske dobe začne svetiti vijolično. Na tehničnem servisu so vrjetno mislili pretvornik oz. balast, kar je seveda tudi zelo možen scenarij. Jest bi naredil takole. Zarotiraj žarnice iz levega žarometa v desnega in obratno in če zadeva normalno deluje naprej je potem problem v žarnici. V kolikor pa problem ostaja je pa po vsej vrjetnosti potrebno zamenjati balast. Popravljeno 21. oktober, 2021 od Scr3am Citiraj
scania Napisano 22. oktober, 2021 Prijavi Napisano 22. oktober, 2021 Na tej sliki zgleda kot da ima leva žarnica 3000K desna pa 6000K. Pri balastu moras tudi pazit saj je izmenicni AC boljši za žarnico saj ne izrablja polaritete in dovedena voltaza je bolj natancna in enkratna, ni dolgega zagona kot pri enosmernem DC. Se mi zdi @Scr3am -ova ideja dobra, boš takoj vedel pri čem si. Mislim Pa da računalnik nemore biti niti pod točko razno 🙃🙃🙃 Citiraj
Scr3am Napisano 22. oktober, 2021 Prijavi Napisano 22. oktober, 2021 (urejeno) Prej 7000k. 3000k bi bila cista rumena svetloba medtem, ko je 7000k in vec ze modro-vijolicna svetloba :). No ravno danes je na x5 zacela srati zarnica. Ob zagonu sveti vijolicno in prav tako se med voznjo izklopi. Popravljeno 22. oktober, 2021 od Scr3am Citiraj
robz Napisano 29. oktober, 2021 Prijavi Napisano 29. oktober, 2021 Živjo družba. Meni je lani na tehničnem rekel, da imam slabo svetilnost sprednji luči na mazdi 6, l. 2004 in da jih bo letos treba zamenjat. A mislite, da se da kaj rešiti z bolj kvalitetnimi žarnicami ala philips ali osram? Avto bi imel še cca. pol leta, tako, da iščem poceni rešitve. Z razstavljanjem luči je kar precej zajebancije tako, da se tega raje nebi šel. Če kupim rabljene luči pa je najbrž spet loterija ali dobro svetijo ali ne. LP Citiraj
Alex Napisano 29. oktober, 2021 Prijavi Napisano 29. oktober, 2021 (urejeno) pred 28 minutami je robz napisal: Živjo družba. Meni je lani na tehničnem rekel, da imam slabo svetilnost sprednji luči na mazdi 6, l. 2004 in da jih bo letos treba zamenjat. A mislite, da se da kaj rešiti z bolj kvalitetnimi žarnicami ala philips ali osram? Avto bi imel še cca. pol leta, tako, da iščem poceni rešitve. Z razstavljanjem luči je kar precej zajebancije tako, da se tega raje nebi šel. Če kupim rabljene luči pa je najbrž spet loterija ali dobro svetijo ali ne. LP Spoliraj najprej plastiko, ki pokriva luči. Nato kupi Osram Night Breaker Unlimited Xenarc. Jaz sem to storil na moji stari 6- ki, prav tako letnik 2004. Razlika je kot dan in noč. Sedaj lepo sveti z skoraj belo svetlobo. Kar je pa najbolj važno je to, da sveti veliko bolj daleč kort prej z navadnimi xenonkami. So sicer dražje a se izplača. Popravljeno 29. oktober, 2021 od Alex Citiraj
robz Napisano 2. november, 2021 Prijavi Napisano 2. november, 2021 Našel sem samo Night breaker laser +150% od Osrama, najbrž so podobne Xenarc? Žarometi izgledajo malenkost motni iz notranje strani, misliš, da bi poliranje to rešilo? Imaš kak nasvet glede brusilnega papirja in paste? Hvala ti dne 29. 10. 2021 ob 14:50 je Alex napisal: Spoliraj najprej plastiko, ki pokriva luči. Nato kupi Osram Night Breaker Unlimited Xenarc. Jaz sem to storil na moji stari 6- ki, prav tako letnik 2004. Razlika je kot dan in noč. Sedaj lepo sveti z skoraj belo svetlobo. Kar je pa najbolj važno je to, da sveti veliko bolj daleč kort prej z navadnimi xenonkami. So sicer dražje a se izplača. Citiraj
Alex Napisano 2. november, 2021 Prijavi Napisano 2. november, 2021 pred 7 minutami je robz napisal: Našel sem samo Night breaker laser +150% od Osrama, najbrž so podobne Xenarc? Žarometi izgledajo malenkost motni iz notranje strani, misliš, da bi poliranje to rešilo? Imaš kak nasvet glede brusilnega papirja in paste? Hvala ti Laser so tudi super žarnice. 👍 Kar nabavi jih. Seveda mora miniti nekaj časa, ko jih vgradiš, da polno zasvetijo z belo barvo. Steklo luči se da očistiti tudi z notranje strani. Ponavadi pride le prašno. To najlažje storiš tako, da snameš kolo in plastičen kolotek znotraj blatnika in imaš prost dostop do luči z notranje strani. Nato pazljivo vzameš žarnico ven. Poišči kako žico, ne pretanko, jo zaviješ, da greš lahko mimo nosilca za xenon žarnico in na konec te žice oviješ majhno krpico. Nato to pomočiš v čistilni alkohol in z notranje strani lepo, počasi očistiš notranjost stekla luči. Najbolje, da ti kdo pomaga in gleda spredaj, kako napreduješ. Lepo se vidi, kje si očistil in kje ni še. Za zunanje poliranje pa sem najprej uporabil vodobrusni papir 400, nato 600, 800, 1200 in na koncu 2000. To brusiš tako, da v vodo dodaš malo Prila (za prat posodo) in lepo počasi brusiš. Seveda gre z mašino to veliko lažje. Nato spoliraš s polirno pasto , najprej z grobo polirno pasto 400, nato 2500 in za konec še super fino 3500. Seveda ti brez zaščitnega sloja, ki je na original luči ne bo to trajalo večno. Kako leto pa ja. 😊 Če se boš držal navodil, bodo luči izgledale kot nove in tudi svetile bodo tako. Citiraj
Martin Cufer Napisano 28. december, 2021 Prijavi Napisano 28. december, 2021 (urejeno) Pri moji se je sedaj tudi pojavilo,da po cca. 1 minuti leva luč ugasne. Ko jih izklopim in ponovno prižgem in dela za minuto in ugasne. Se pa sliši nekakšno piskanje v luči (sumim na balast) 8n potem ko se luč ugasne izgine tudi ta zvok. Je to balast ali žarnica? Sam sumim balast,ker žarnica sveti še lepo modro in ne vijolično kot nekatere,ki izgubljajo svetilnost. Popravljeno 28. december, 2021 od Martin Cufer Citiraj
Boss Napisano 28. december, 2021 Prijavi Napisano 28. december, 2021 Začni z žarnico, ker je to najceneje za preverit. Magari jih zamenjaj med seboj levo in desno. Citiraj
dvorjan Napisano 28. december, 2021 Prijavi Napisano 28. december, 2021 Verjetno je žarnica. Metodo za preverjanje so ti pa že povedali. Pa odklopi akumulator za eno uro preden jih boš menjal ... Citiraj
Martin Cufer Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 pred 10 urami je dvorjan napisal: Verjetno je žarnica. Metodo za preverjanje so ti pa že povedali. Pa odklopi akumulator za eno uro preden jih boš menjal ... Bom probal žarnico zamenjat. Imam dve v rezervi doma. Zakaj bi moral pa odklopiti akumulator? 🤔 Citiraj
curko Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 Za to metodo tudi sam nisem vedel oz prvic slisim. Jaz sem jo zamenjal tako kot vsako brez odklopa akumulatorja. Pa moram recti da ze 3 leti dela brez problema hehePoslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk Citiraj *??) ?.???.?*??) ?.?*?) (?.?? (?.?? Lep dan
Martin Cufer Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 Evo,zamenjal žarnico in zadeva sveti. 👍 Citiraj
Scr3am Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 Odklopiš zaradi svoje varnosti, namreč balast je pretvornik. Po vsej vrjetnosti je samo žarnica, ker mazda res nima problemov z balasti. Citiraj
Janez007 Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 (urejeno) 😁 Popravljeno 29. marec, 2022 od Janez007 Citiraj
Bini Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 pred 1 uro je Janez007 napisal: Tole piše v Wikipediji: Napetosti nad 50 V na suho človeško kožo lahko povzroči fibrilacijo srca, če skozi njega teče električni tok. Nevarnost električnega toka je večinoma določena z nizko električno prevodnostjo suhe kože. Če je koža mokra, ranjena in ali če napetost elektrod prodre v kožo potem so lahko tudi napetosti pod 40 V smrtno nevarne, če pride do stika. In kolikor vem, te žarnice delujejo pri višjih napetostih od 50V. Čeprav je avto ugasnjen, stikalo za luč izklopljeno, se je treba izogniti najmanši možnosti, da bi bila na kontaktih ležišča žarnice napetost. Ne poznam v podrobnosti, ampak vsi elektronski pretvorniki imajo praviloma vgrajen tudi kakšen kondenzator, ki lahko ostane nabit z elektriko še kar nekaj časa, dokler se počasi ne izprazni. V starih časih so ugasnjeni in iz vtičnice oizklopljeni televizorji tako ubili kar nekaj radovednežev, ki so s prsti stikali po notranji elektroniki. 12V enosmerna napetost akumulatorja za človeka ni nevarna, je pa ob kratkem stiku zelo nevarna za nastanek požara, veliko bolj kot izmenična napetost 230V. To je pa dobro vedeti...👍 Citiraj
Alex Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 (urejeno) pred 1 uro je Janez007 napisal: Tole piše v Wikipediji: Napetosti nad 50 V na suho človeško kožo lahko povzroči fibrilacijo srca, če skozi njega teče električni tok. Nevarnost električnega toka je večinoma določena z nizko električno prevodnostjo suhe kože. Če je koža mokra, ranjena in ali če napetost elektrod prodre v kožo potem so lahko tudi napetosti pod 40 V smrtno nevarne, če pride do stika. In kolikor vem, te žarnice delujejo pri višjih napetostih od 50V. Čeprav je avto ugasnjen, stikalo za luč izklopljeno, se je treba izogniti najmanši možnosti, da bi bila na kontaktih ležišča žarnice napetost. Ne poznam v podrobnosti, ampak vsi elektronski pretvorniki imajo praviloma vgrajen tudi kakšen kondenzator, ki lahko ostane nabit z elektriko še kar nekaj časa, dokler se počasi ne izprazni. V starih časih so ugasnjeni in iz vtičnice izklopljeni televizorji tako ubili kar nekaj radovednežev, ki so s prsti stikali po notranji elektroniki. 12V enosmerna napetost akumulatorja za človeka ni nevarna, je pa ob kratkem stiku zelo nevarna za nastanek požara, veliko bolj kot izmenična napetost 230V. Res je. A nekateri zamenjamo šteker ali stikalo luči kar pod napetostjo 😉Samo vedeti moraš, kaj delaš in ne priporočam tega, kdor ni o tem podučen. Je pa tok iz baterij res nevaren. Kdor ve, kaj je UPS in kako je sestavljen si lahko predstavlja, kako to vari in kako te lahko ubije ali najmanj ožge, če si le malo ne previden in stakneš plus in minus. Videl sem že, kako je ključ 17 dobesedno stopilo, da je šel na pol. Popravljeno 29. december, 2021 od Alex Citiraj
Martin Cufer Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 Ma ja,ni treba toliko paničariti...Če se le malo spoznaš okoli teh zadev točno veš da je vse izolirano. Ne vem kaj bi me lahko streslo(konektor je izoliran). Samo zavrtiš in ga stakneš in v obratnem vrstnem redu nazaj. 🤷♂️ Tud sam sem že zamenjal vtičnico ali stikalo pod napetostjo... Sem dober prijatelj z elektriko iz svojih mladih dni 🤣🤣🤣 Citiraj
Janez007 Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 (urejeno) 🙂 Popravljeno 29. marec, 2022 od Janez007 Citiraj
Alex Napisano 29. december, 2021 Prijavi Napisano 29. december, 2021 pred 23 minutami je Janez007 napisal: Ne bi rekel, da gre paničarjenje. Dobro pa je vedeti in se zavedati morebitnih nevarnosti. In kljub temu me je že kar nekajkrat zrukalo pri montažah 230V stikal - seveda pod napetostjo. 😉 Na srečo delam z desno roko, levo pa sem imel v žepu ali v zraku. 🙂 Upam, da nisi z levo roko kaj držal v žepu. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.