Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

CX-5 (2016) imam težave z zadnjimi zavorami. Zadnje čase mi ena zavora ne spusti in konstatno drži ...

Očitno zavore slabo prenašajo, da avto stoji po par dni ... že lani brusil diske, že dvakrat nove ploščice, sedaj novi diski, zadnja diagnoza, da težave povzroča zadnji zavorni cilinder. 

 

Ima kdo izkušnje

- se splača obnavljati (kolko EUR?) in ali bolje novega (kolko EUR in kje se to kupi, ter kako se mu reče?

- ali se menja samo problematični cillinder ali na obeh kolesih?

- kako naj sploh iščem 

 

Hvala

Napisano

Pri starih mazdah je to mali strošek jaz sem dal 50€ za obe novi zadnji čeljusti


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri ta novih Mazdah to naj ne bi bil več problem. Prvič slišim,da se je to zgodilo na skayactiv modelu pa tudi bral nisem o tem še nikjer. 🤔Hm, upam, da se ne bo vleklo to še naprej v te nove modele. Tudi sam sem imel pri prvi 6- ki kar obilo problemov z štekanjem zadnje leve zavore. 🤪

 

 

Napisano

Nove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Nove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja. Saj glih zato. Mi je čudno, ker pri meni so takrat na Mazdi 6 mk1 ugotovili na koncu, da je v bistvu kriva zajla od ročne, ki je zaštekala. 

In to šele v tretje,ko sem moral menjati skoraj nove ploščice. 

Zato me pa to čudi na ta novi, da se je to zgodilo. Edino, če ima še klasično ročno zavoro. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Na naših dveh trojkah, letnik 2015 (klasična ročna)..

Letos ženin avto - zadnja desna čeljust šteka. Požrlo celo ploščičo. Ne vem če se je z novimi ploščicami prevozlo 20k km.

Na mojem avtu se je že 2x čistilo in mazalo zadnjo desno čeljust - šteka in poseldično spušča zvoke pri bremzanju.

Napisano
pred 15 urami je borelij napisal:

mislim, da so to vse za "ročno" ročno zavoro

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, sem videl, da mora imeti nastavek za motorček za električno ročno in ne zajle ... ampak to je komplet čeljusti + cilinder.

 

Če je problem v cilindri, ki ne vrača, ali je potem rešitev nov cilinder (ki so zelo poceni)?989903745_Screenshot2021-11-10at13_30_42.thumb.png.228b3d185a8aa732e3774efbeb00fdca.png

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobrodošel v klubu.   Tako smo dobivali iz Temu-ja sms-e. Da bi poslal na support, bi se moral prijavti, kar nisem želel. Pošta Slovenije ni nikakor urgirala. Poskušal sem pakete prestavljat po paketomatih, po drugih koncih Slovenije. Na koncu se je nazaj prestavlo in je mojster dobil. Ko je končno en paket prišel z GLS-om smo dobili naslov in tudi GLS mojster nas je poklical. Nekje v tistem času celo lokalni poštar.   Sta mu oba razložila zadevo, GLS mojster je pa še pridobil pravo cifro. Po klicu, se je zadeva ustavila (trenutno).
    • Zdaj me sam skrbi da oni to sploh fajn ne zrihtaju,najraje bi da je bilo možno da jaz pustim Pelkotu avto pa oni da to plačajo ker ni za verjamet da je avto tak hitro stalo pa še na parkirišču sem primetil olje ampak tega pa prej ni bilo. Nikoli nisem imel tih težav pa res ne vem in bi pa res mogo poklicat da vprašam kako to gre. Jaz sem imel denarja za tisti g120 sam jaz od teg avta pa nić nimam to je pa res preslabo za mazdo 6 ,pa še imam dost avtoceste in kaj da ti delaš z 120 KS .a najraje bi da sem lahk mogo kupit tega 190 KS 2.5 ampak nisem imel denarja za Taj avto ker je dost draži pa na avtonetu ih je sam 2.
    • Vezano na jamranje okoli toyote. Servis 45.000km - 3 leto rav4 v Kranju cenejši kot servis 3 leto aygox v LJ, oba mala servisa, razlika v olju 2L vec v rav4...   Tud toyota ni vec kar je bla, ocitne razlike v ceni med KR in LJ   Tokrat poz presenečen sem mislil da bo 400-500+   Pa je 319, aygo je bil 360.....
    • Pa, recimo temu bat, čeprav ni. Ne spomnem se izraza za ta "trikotnik". Bat trikotne oblike? 😊
    • Batni rotary 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.