borelij Napisano 9. november, 2021 Prijavi Napisano 9. november, 2021 CX-5 (2016) imam težave z zadnjimi zavorami. Zadnje čase mi ena zavora ne spusti in konstatno drži ... Očitno zavore slabo prenašajo, da avto stoji po par dni ... že lani brusil diske, že dvakrat nove ploščice, sedaj novi diski, zadnja diagnoza, da težave povzroča zadnji zavorni cilinder. Ima kdo izkušnje - se splača obnavljati (kolko EUR?) in ali bolje novega (kolko EUR in kje se to kupi, ter kako se mu reče? - ali se menja samo problematični cillinder ali na obeh kolesih? - kako naj sploh iščem Hvala Citiraj
Scr3am Napisano 9. november, 2021 Prijavi Napisano 9. november, 2021 Čeljust šteka. Klasika pri mazdi. Citiraj
mazdaman Napisano 9. november, 2021 Prijavi Napisano 9. november, 2021 Pri starih mazdah je to mali strošek jaz sem dal 50€ za obe novi zadnji čeljusti Sent from my iPhone using Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Alex Napisano 9. november, 2021 Prijavi Napisano 9. november, 2021 Pri ta novih Mazdah to naj ne bi bil več problem. Prvič slišim,da se je to zgodilo na skayactiv modelu pa tudi bral nisem o tem še nikjer. 🤔Hm, upam, da se ne bo vleklo to še naprej v te nove modele. Tudi sam sem imel pri prvi 6- ki kar obilo problemov z štekanjem zadnje leve zavore. 🤪 Citiraj
mazdaman Napisano 9. november, 2021 Prijavi Napisano 9. november, 2021 Nove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka.Sent from my iPhone using Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Alex Napisano 9. november, 2021 Prijavi Napisano 9. november, 2021 (urejeno) pred 5 minutami je mazdaman napisal: Nove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka. Sent from my iPhone using Tapatalk Ja. Saj glih zato. Mi je čudno, ker pri meni so takrat na Mazdi 6 mk1 ugotovili na koncu, da je v bistvu kriva zajla od ročne, ki je zaštekala. In to šele v tretje,ko sem moral menjati skoraj nove ploščice. Zato me pa to čudi na ta novi, da se je to zgodilo. Edino, če ima še klasično ročno zavoro. 🤔 Popravljeno 9. november, 2021 od Alex Citiraj
borelij Napisano 9. november, 2021 Avtor Prijavi Napisano 9. november, 2021 električna ročna… a je to kar rabim? https://www.autodoc.si/rezervni-deli/okvir-kolutne-zavore-10907/mazda/cx-5/cx-5-ke-gh/50618-2-0?criteria[100][0]=HR Citiraj
toto89 Napisano 10. november, 2021 Prijavi Napisano 10. november, 2021 Na naših dveh trojkah, letnik 2015 (klasična ročna).. Letos ženin avto - zadnja desna čeljust šteka. Požrlo celo ploščičo. Ne vem če se je z novimi ploščicami prevozlo 20k km. Na mojem avtu se je že 2x čistilo in mazalo zadnjo desno čeljust - šteka in poseldično spušča zvoke pri bremzanju. Citiraj
mazdaman Napisano 10. november, 2021 Prijavi Napisano 10. november, 2021 pred 15 urami je borelij napisal: električna ročna… a je to kar rabim? https://www.autodoc.si/rezervni-deli/okvir-kolutne-zavore-10907/mazda/cx-5/cx-5-ke-gh/50618-2-0?criteria[100][0]=HR mislim, da so to vse za "ročno" ročno zavoro Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
borelij Napisano 10. november, 2021 Avtor Prijavi Napisano 10. november, 2021 Ja, sem videl, da mora imeti nastavek za motorček za električno ročno in ne zajle ... ampak to je komplet čeljusti + cilinder. Če je problem v cilindri, ki ne vrača, ali je potem rešitev nov cilinder (ki so zelo poceni)? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.