Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Objavljene so prve slike dokončne oblike. Evo, pa jo imamo tudi novo cx 60.za evropski in ostale trge. :wacko:Proti tej je v bistvu  cx 50 prava lepotica. 

Screenshot_20211117-172843__01.thumb.jpg.5357f3fa3ba68877efcc734d28896174.jpg

 

 

Napisano

To je nek bled približek novim volvotom. Upam, da ne bodo šli v tej smeri in da ni to dokončna verzija cx 60. Če je... :wacko:

pred 5 minutami je ignacij napisal:

 

 

Upam da je fake oz. da bo v živo lepša

 

 

 

 

Napisano

Adijo pamet, kaj jim te je. Meni zgleda obupno. Čakam nadomestek 6ke, da vidim če se da kaj rešit ali presedlamo na drugo znamko ob menjavi čez xx let

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Adijo pamet, kaj jim te je. Meni zgleda obupno. Čakam nadomestek 6ke, da vidim če se da kaj rešit ali presedlamo na drugo znamko ob menjavi čez xx let

👍

Napisano
pred 41 minutami je ignacij napisal:

Vision koncept je top petarda, potem hodijo pa s takimi zmazki vn.

Res je. Pa zakaj za vraga si ne upajo narediti kaj lepega, odbitega, športnega? Itak nekih novih kupcev ne bodo pritegnili od drugih znamk, samo izgubljali jih bodo s takim dizajnom. Upam samo, da bo vsaj nova 6-ka vsaj nečemu podobna. 🤔

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Objavljene so prve slike dokončne oblike. Evo, pa jo imamo tudi novo cx 60.za evropski in ostale trge. :wacko:Proti tej je v bistvu  cx 50 prava lepotica. 

Screenshot_20211117-172843__01.thumb.jpg.5357f3fa3ba68877efcc734d28896174.jpg

🤔🤭👎, se strinjam...

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Objavljene so prve slike dokončne oblike. Evo, pa jo imamo tudi novo cx 60.za evropski in ostale trge. :wacko:Proti tej je v bistvu  cx 50 prava lepotica. 

Screenshot_20211117-172843__01.thumb.jpg.5357f3fa3ba68877efcc734d28896174.jpg

Joj ,tole je šele prava polomija,dobro,da imam CX 30tko in naj dela vsaj 5 let,da se avto trg skristalizira pa da potem vidimo kako in kaj......:whatever:

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁

Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

ja se strinjam, več je zapisano v reviji, če jo kdo ima na voljo dobiti oz. ima web dostop....-> 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

Nova mazda CX-60 bo imela dve različici, s petimi ali sedmimi sedeži. V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja. Obudila bo spomine na šestvaljni bencinski motor, tokrat bo 3,3-litrski.

 

Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

Lepo zapisano in tudi tako je.....:bravo:

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

 

Mislim, da ma zdej tut Peugeot neke podobne cilje prlezt na mal visji rang

Napisano
pred 13 urami je Deeyan napisal:

 

Mislim, da ma zdej tut Peugeot neke podobne cilje prlezt na mal visji rang

*vstavi poljubno znamko*

Napisano
dne 8. 2. 2022 ob 7:43 je sportman333 napisal:

ja se strinjam, več je zapisano v reviji, če jo kdo ima na voljo dobiti oz. ima web dostop....-> 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

Nova mazda CX-60 bo imela dve različici, s petimi ali sedmimi sedeži. V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja. Obudila bo spomine na šestvaljni bencinski motor, tokrat bo 3,3-litrski.

 

 

Ta novinar iz Avto Fokusa je tipičen primer Slovenskega novinarja: nima pojma, kaj piše. To velja za veliko večino novinarjev v Sloveniji, ne glede na teme: politika, šport, epidemija korona virusa, kultura, avtomobilizem, ekonomija,...

 

Hitro na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja."

 

1.) Evropa ni cel svet. Mazda pa vozila prodaja po celem svetu. Če Evropa nima politikov z jajci, si je sama kriva. In ker so ti politiki pokleknili pred neko Švedstko (takrat) 16-letnico, ki jih je, stare vole, naoblala kot cucke, to ni težava Mazde. In če se je Evropa zaradi posranih evroposlancev ustrelila v koleno, to ni težava Mazde.

2.) Mazda je določene modele umaknila z Evropskega tržišča, določenih modelov pa na Evropsko tržišče sploh ni poslala. Tako je, recimo, umaknila z Evropskega tržišča dva (za moje pojme) najuporabnejša modela. Ki pa ju še vedno izdeluje in prodaja po drugih tržiščih, predvsem z "desnim volanom".

3.) Kot sem omenil, na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja." Mazda je leta 2011 v Evropi nehala prodajati en model, ki je imel vzdolžno postavljen motor. Sicer štirivaljnik, ampak vzdolžno postavljen. Drugi model pa še vedno prodaja. Tudi v Evropi. Celo v Sloveniji se ga lahko dobi. Toda, tudi če je to en sam samcat model, prihajajoči motor ne bo pri Mazdi novinec z vzdolžno postavljenim motorjem. Ob dejstvu, da je prej bilo še več takih modelov...

4.) In taki cepci od novinarjev potem krojijo javno mnenje in glasujejo za avto leta in testirajo avtomobile ter potencialnim kupcem predstavljajo novosti, prednosti in slabosti določenih znamk in določenih modelov. Potem se pa najde en kmet s hribov doma in ugotovi, da novinar nima pojma, o čem piše... Novinar ima to smolo, da ima kmet, ki je s hribov doma, v garaži eno Mazdo z vzdolžno postavljenim motorjem. Drugi tak model je pa ta isti kmet vozil na enem od MPL, ko si ga je sposodil od enega od udeležencev (ta avto je bil živo oranžne barve, kdor je bil tam, bo že vedel, o katerem avtu govorim).

Napisano

E @Slivka je povedal kar se gre. Zadeve so zgolj neka natolcevanja brez podlage. Če prodajalec mazde ne ve skoraj nič, razen da bi naj prišla v salone junija, potem vemo kje smo. Ta njihova cena 80k je pa smeh, pa sj Mazda ni neumna, da bo zdaj delala 2x dražje avtomobile  na enkrat in upala, da se bojo prodajali, dejto no ....

Napisano

Uradno bo cx 60 predstavljena 8. marca

So že prišle prve slike(sicer ne še 100% ampak bo nekje tu). 😬

Screenshot_20220215-193958.thumb.jpg.43718b15a18e609cf90142319b3001b3.jpg

 

 

Napisano

Jooj to se mi pa ne dopade, še CX-5 nova (v bistvu stara faceliftana) mi je veliko lepša (škoda samo za staro notranjost)...upam, da ne bodo z novimi modeli šli v ta oblikovni jezik, ker to ni več to🤔...čeprav mi CX-50 ni tako zgrešena kot ta...to se mi zdi čisto nepotreben model, malo bi še facelift CX-5 preoblikovali (predvsem zadek) in jo naredili z interijerom od nove M3 in CX-30 pa bi dali novi model in bi bil TOP😎, škoda za izgubljeno priložnost.

Napisano
pred 15 minutami je tommaazz napisal:

Jooj to se mi pa ne dopade, še CX-5 nova (v bistvu stara faceliftana) mi je veliko lepša (škoda samo za staro notranjost)...upam, da ne bodo z novimi modeli šli v ta oblikovni jezik, ker to ni več to🤔...čeprav mi CX-50 ni tako zgrešena kot ta...to se mi zdi čisto nepotreben model, malo bi še facelift CX-5 preoblikovali (predvsem zadek) in jo naredili z interijerom od nove M3 in CX-30 pa bi dali novi model in bi bil TOP😎, škoda za izgubljeno priložnost.

Zelo se strinjam s tabo....👌

Ta prednja maska je kot od Volva in tudi nasploh mi ni neki boljšega-lepšega od cx 5.....😛

Napisano

Jp, tudi sam se takoj videl volvo XC 60 spredaj 😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.