Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 22. 4. 2023 ob 14:40 je Jest napisal:

Na CX-60 je mozno pri uporabi Android Auto predvajati tudi Youtube… Mogoce je mozno tudi ori ostalih z novejsim Mazda Connect (CX-30, nova CX-5,…)

 

IMG_0146.jpeg


 

IMG_0145.jpeg
 

IMG_0147.jpeg

 

IMG_0150.jpeg
 

IMG_0153.jpeg

 

 

 

Še postopek, kako se to uredi…

 

 

Odlična ta zadeva. Deluje tudi na moji alhambri😉

Napisano

Super zadeva. Gledaš in voziš... V graben, če imaš srečo :rolleyes:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Voznik ne sme gledati in tipkati. Ostali pa lahko. Posebno, če imaš en kp gremljinčkov na dolgi vožnji... 🤪😝

Napisano

Razvajenih gremlinčkov si pozabil dodat... da ne bo pomote, tud moja tamala je take vrste in se prav trudim, da bi raje opazovala naravo med vožnjo... ampak... tko je to s to Z generacijo. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No to je dobro povedal, za keyless zaklepanje vrat. To tudi mene živcira od samega začetka pri moji M6. Ne moreš normalno okoli vozila, da se ti ne zaklene. Očitno Japoncem to ni še noben povedal.

Napisano
pred 7 minutami je ignacij napisal:

No to je dobro povedal, za keyless zaklepanje vrat. To tudi mene živcira od samega začetka pri moji M6. Ne moreš normalno okoli vozila, da se ti ne zaklene. Očitno Japoncem to ni še noben povedal.

Če bi bil pa daljši range, bi pa folk jamrou da prepozno zaklene :lol:

 

Drugače pa sem to jaz prvo minuto izklopil ko sem dobil avto in šel čez vse vmesnike, imaš v nastavitvah. Zaklepam raje na dotik in sem ziher.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Tudi jaz, daljinca tako redko uporabim. Itak moram prijet za kljuko, ko odprem vrata pa zraven še gumb prtisnem. Samodejno zaklepanje pa je obvezno na off.

33112_1.png

Napisano
5 hours ago, ignacij said:

No to je dobro povedal, za keyless zaklepanje vrat. To tudi mene živcira od samega začetka pri moji M6. Ne moreš normalno okoli vozila, da se ti ne zaklene. Očitno Japoncem to ni še noben povedal.

Sem opazil, da se zaklene samo če greš na levo oz. desno stran s sprednje strani. Očitno je senzor bolj na zadnjem delu avtomobila.

Napisano

Lokacije anten za "keyless sistem"

 

image.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni dela super,do zadnjega dela avta ne zaklene,tako da lahko kamot odprem prtljažnik.....👌👍

Mogoče je 6tka ptrdolga.....😁😉

 

Napisano

Moram prav enkrat probat do sovoznikovih vrat… Jaz normalno pridem zadaj okoli do desne strani in priklopim kabel za polnit…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 34 minutami je Jest napisal:

Moram prav enkrat probat do sovoznikovih vrat… Jaz normalno pridem zadaj okoli do desne strani in priklopim kabel za polnit

 

Jaz imam pa še dovolj dober akumulator, da mi ga ni treba priklapljat in polnit vsakič, ko parkiram... 😛

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Jaz imam pa še dovolj dober akumulator, da mi ga ni treba priklapljat in polnit vsakič, ko parkiram... 😛

 

Jest tud ne vsakic... samo ko je prazna "tavelika" baterija :D ...

 

 

pred 1 uro je Jest napisal:

Moram prav enkrat probat do sovoznikovih vrat… Jaz normalno pridem zadaj okoli do desne strani in priklopim kabel za polnit…

 

Sem probal prejle... Sem sel iz avta in pridem zadaj okoli brez problemov do sovoznikovih vrat in se ne zaklene. Ce grem pa okoli avta spredaj, se pa prej zaklene, preden pridem do vrat... Verjetno zato, ker je tako dolga havba 😆 ... 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Ker bo rabljeni CX-60 verjetno moje naslednje vozilo sem pregledal ogromno videoposnetkov in prebral veliko testov in forumov povezanih z vozilom. Uporabniki poročajo o veliko težavah, predvsem pri PHEV verziji. Na enem od forumu imajo odprtih 65 strani pogovora o težavah. Na vozilih dostavljenih v zadnjih mesecih naj bi bile nakatere težave že tovarniško odpravljene, kar pa ni potrjeno. Ker se bo verjetno še kdo odločal za nakup oz. se srečal s katero od težav sem se odločil, da opišem težave o katerih je bilo poročano in bo to koristilo še komu drugemu.

 

Težave PHEV in dizel verzije:

- Amontizerji. Ena največjih težav. Uporabniki poročajo, da so bodisi premehki, bodisi pretrdi, v vsakem primeru pa neudobni pri neravninah. Na YT je tudi video ene od prvih verzij PHEV (spodaj priložen) iz katere se vidi dejansko kako to izgleda na cesti. Uporabniki so poročali, da so jim prodajalci naknadno menjali montizerje, kar pa ni v celoti rešilo problema.

- Wireless charger ne deluje dobro. Mazda rešitve še ni ponudila.

- Izolacija vrat. Vrata so slabo izolirana in imajo mehanski zvok, kot pri cenenih vozilih. Uporabniki poročajo, da so jim prodajalci vrata naknadno izolirali.

- Menjalnik. Uporabniki so poročali, da ni najbolj tekoč oz. včasih škripa in so imeli softwarske posodobitve, ki pa niso odpravile problema v celoti.

- Panoramska streha. Pri zapiranju/odpiranju senčne zaščite pride do ropota.

- Prtljažna vrata. Sistem prostonožnega odpiranja ne deluje optimalno.

- DAB radio ima bug, noče se prižgati.

- Mehanski poki iz zadnjega dela vozila. Eden izmed uporabnikov je poročal, da naj bi zvok prihajal iz prtljažnika  kjer je bilo potrebno podmazati zaklepni mehanizem, kar pa ni idealna rešitev.

- Brislaci. Uporabnik je poročal, da so mu brisalci brez razloga pričeli delovati s polno hitrostjo in jih je izključil šele ko je ugasnil vozilo.

- Keyless. Včasih naj ne bi deloval ko operejo vozilo ali ko je mrzlo.

 

Dodatno PHEV verzije:

- Vibracije. Najbolj moteča težava. Vibracije naj bi prihajale iz spodnjega dela vozila pri hitrosti med 50 in 80 km/h, povzročal pa naj bi jih polnilni generator. Rešitve pri Mazdi nimajo.

- Napačen izračun preostalega št. kilometrov. Uporabniki poročajo, da vozilo pravilno ne preračunava preostalega št. prevoženih kilometrov in je moteče ker ne veš koliko dejansko še lahko voziš.

- Prezgodnje opozorilo za servis. Uporabniki so poročali, da jim vozilo javlja obvezni servis že pri 14k namesto pri 20k.

- Obvestilo »Hybrid system electrical failure«. Več uporabnikov je poročalo, da je pri okoli 3k prevoženih kilometrih dobilo to opozorilo. Po več tedenskem servisnem ugotavljanju vzroka do ugotovili, da odpovedujejo vodne pumpe za hlajenje baterije. Potrebna je bila menjava pumpe.

- Obvestilo »Hyvbrid system malfunction warning«. Mogoče gre za isto zadevo, vendar je uporabnik poročal, da so mu izročili novo vozilo, ker je bil zanič kompresor in je čakal na popravilo cel mesec.

- Obvestilo »12,7v battery is low«. Veliko uporabnikov poroča o problemih s 12,7V baterijo

- Prehitro praznjenje baterij. Uporabniki so poročali, da jim je vozilo pričelo namesto cca. 25kwh porabljati 40kwh energije v enakih pogojih vožnje.

- Baterija. Kljub temu, da ima baterija še cca 30-40% kapacitete, kaže električni domet 1 km ni ne moreš voziti v Ev načinu. Verjento je to povezano z zunanjo temperaturo in softverskim ohranjnanjem baterije pri nizkih temperaturah.

- Baterija. Nekateri uporabniki imajo bistveno nižji doseg od tovarniško reklamiranega.

- Polnjenje. Uporabniki so poročali, da jim 3 pin polnilec prekinja polnjenje  že po 30 min polnjenja in navaja, da je baterija polna, kljub temu da ni.

- Predogrevanje kabine. Uporabnik je poročal, da mu je je vozilo v predgrevanju koristilo energijo baterije namesto polnilca in je imel nato že delno porabljeno baterijo ko je šel na pot.

- Tank za gorivo. Uporabniki so poročali, da v tank ne morejo natočiti predpisano količino goriva. Potrebni so bili mehanski in softverski posegi v vozilo, ki pa naj ne bi rešili težavo.

 

Dodatno dizel verzije:

- Obvestilo »Fast idle engine cleaning«. Uporabniki poročajo, da se vključi moteča regeneracija, ki naj bi čistila injektorje in ne gre za čišćenje PDF filtra. To ni glih napaka, je pa verjetno moteče, ko prideš domov in se vključi proces, ki traja cca. 10 minut.

 

Še video vožnje skozi neravnine:

 

 

Meni se zdi, da je Mazda malo nepremišljeno lansirala vozilo z veliko napakami na trg in si ni naredila glih usluge. Nekateri vračajo PHEV verzijo in jo menjajo za dizla, ki naj bi imel manj težav. Na splošno so uporabniki bolj zavoljni z dizli, vendar je to mogoče tudi posledica kasnejše produkcije, ko so bile že odpravljene nekatere težave.

 

Po vseh zbranih podatkih imam kar veliko pomislekov o nakupu vozila. Hotel sem PHEV verzijo, ker nisem glih ljubitelj dizlov, pa nisem več siguren če bi se spustil v ta boj. Problem je tudi, da ni uradnih podatkov, katere težave so rešili in katere ostajajo. Verjetno bo najbolje počakati na bencinsko verzijo oz. počakati, da poporodne težave minejo.

 

 

 

 

Popravljeno od ignacij
Napisano

Jaz čakam podatke koliko se jih je zaenkrat prodalo, mislim da je folk kar navalil v tujini ker je svež avto.

Napisano

 Pa sej je več ali manj vedno tako, da na začetku je največ porodnih težav, sploh kadar gre za nove sisteme. Presenečen sem, da jih je pri recimo Akyactiv-X tako malo.

 

Drugače pa me je najbolj šokiralo tista vožnja čez neravnine, ki zgleda kot, da nima armotizerjev. ?zmeden?

 

Kar se pa tiče PHEV pa se vidi, da je to za Mazdo čisto novo področje in imajo še veliko za optimizirat in popravit, da bo tipitopi.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Jaz čakam podatke koliko se jih je zaenkrat prodalo, mislim da je folk kar navalil v tujini ker je svež avto.

V EU naj bi se jih 2022 prodalo 11.000.

Napisano

Pomoje jih je precej vec... glede na to, da je za trenutni vpoklic samo v nemciji za 6.807 vozil, v Evropi pa 21.835 prodanih med 15. marcem 2022 in 21. januarjem 2023  ... 

 

image.png

 

https://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=800400

 

image.png

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.