scania Napisano 9. junij Prijavi Napisano 9. junij pred 38 minutami je Bini napisal: Hladilna še ne zavre pri 115...😉 Menjajo motor pod garancijo, kaj pa vzrok so odpravili ali vsaj približno vejo kaj je.... 🤔 Zaenkrat se neve kaj je vzrok. 1 Citiraj
Alex Napisano 9. junij Avtor Prijavi Napisano 9. junij To je najbrž kak osamljen primer. Ni to za posploševati. Kot pri prvi generaciji 6-k, ko so zaribaval motorji. Dokler nismo ugotovili, da je potrebno menjavati bakrene podložke. Tako, da po moje ni nobene panike. 1 Citiraj
Jest Napisano 9. junij Prijavi Napisano 9. junij 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
godlike Napisano 9. junij Prijavi Napisano 9. junij pred 37 minutami je Alex napisal: To je najbrž kak osamljen primer. Ni to za posploševati. Kot pri prvi generaciji 6-k, ko so zaribaval motorji. Dokler nismo ugotovili, da je potrebno menjavati bakrene podložke. Tako, da po moje ni nobene panike. Če je napisal, da ni osamljen primer. pred 1 uro je Bini napisal: Hladilna še ne zavre pri 115...😉 Vem da ne. Če ne bi tista i20n bila za odpad, pa je dalje Nordschleife grizla. Pa normalno imajo hladilno na 90-100°C avti, tak da je nekaj moglo it konstrukcijsko pošteno narobe. 1 Citiraj
Bini Napisano 9. junij Prijavi Napisano 9. junij Upam, da bodo to ugotovili vsi prej kot jaz..... 2 Citiraj
mazdaman Napisano 13. junij Prijavi Napisano 13. junij Meni se ni zaenkrat, je pa res da ko se izvaja regeneracija vsakih 700 km je okoli motorja hudičevo vroče ker vse samo poka od vročine Sent from my iPhone using Tapatalk 3 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Jest Napisano 16. junij Prijavi Napisano 16. junij Radar zaznava oz. z drugacčno ikono na dislpleju in na HUD-u prikaže motoriste… zadnjič enkrat sem vozil za enim kolesarjem, pa je bila ikona kolesarja… 7 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
NevLado Napisano 18. junij Prijavi Napisano 18. junij dne 16. 6. 2024 ob 15:59 je Jest napisal: Radar zaznava oz. z drugacčno ikono na dislpleju in na HUD-u prikaže motoriste… zadnjič enkrat sem vozil za enim kolesarjem, pa je bila ikona kolesarja… Pri meni je vse bela mazda 3 2 Citiraj
mazdaman Napisano 22. junij Prijavi Napisano 22. junij Motorista sem že imel, kolesarja pa še neSent from my iPhone using Tapatalk 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
dvorjan Napisano 31. julij Prijavi Napisano 31. julij https://www.avtomobilizem.com/testi/preusmeri-pogled-z-nemske-trojice-mazda-cx-60/31-07-2024/ 3 1 Citiraj
MPero Napisano 27. september Prijavi Napisano 27. september Živjo vsem, da oživim malo tole temo. Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij. @Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali. Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"? Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti? Koliko km v praksi naredite na elektriko? Lp Pero 4 1 Citiraj
NevLado Napisano 27. september Prijavi Napisano 27. september pred 17 minutami je MPero napisal: Živjo vsem, da oživim malo tole temo. Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij. @Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali. Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"? Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti? Koliko km v praksi naredite na elektriko? Lp Pero ČESTITKE, KJE SO SLIKE !!!! 3 1 Citiraj
Bini Napisano 27. september Prijavi Napisano 27. september pred 48 minutami je MPero napisal: Živjo vsem, da oživim malo tole temo. Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij. @Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali. Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"? Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti? Koliko km v praksi naredite na elektriko? Lp Pero Srečno vožnjo,predvsem na elektriko.....👍🍀 1 Citiraj
MPero Napisano 27. september Prijavi Napisano 27. september Hvala! Na slikanje pa nisem niti pomislil. Eno sliko sicer mam, ampak saj tudi vreme ni bilo pravo te dni 🤷♂️ 6 5 Citiraj
MazdaBoy Napisano 27. september Prijavi Napisano 27. september Čestitke za nakup! Srečno vožnjo 1 Citiraj
Jest Napisano 12. oktober Prijavi Napisano 12. oktober Ali komu deluje preverjanje stanja baterije na Mazdini strani >> https://www.mazda.si/lastniki/pregled/ https://www.mazda.eu/en/state-of-health/?language=slovene Meni vedno napise samo tole (Trenutno teh informacij ne moremo prikazati. Prosimo, poskusite znova pozneje.) 😞 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
MPero Napisano 20. oktober Prijavi Napisano 20. oktober Živjo, meni ne dela. mogoče bi moral vnesti še kak podatek... ne vem Citiraj
Jest Napisano 20. oktober Prijavi Napisano 20. oktober Načeloma bi moral vnesti samo VIN… samo izgleda nekaj s podatki ni postlmano na strani Mazde… ;( 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Duke Napisano 10. november Prijavi Napisano 10. november dne 27. 9. 2024 ob 13:41 je MPero napisal: Živjo vsem, da oživim malo tole temo. Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij. @Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali. Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"? Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti? Koliko km v praksi naredite na elektriko? Lp Pero polnjenje se lahko vključi kadarkoli preko aplikacije 1 Citiraj
Jest Napisano 10. november Prijavi Napisano 10. november dne 27. 9. 2024 ob 13:41 je MPero napisal: Živjo vsem, da oživim malo tole temo. Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij. @Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali. Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"? Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti? Koliko km v praksi naredite na elektriko? Lp Pero Glede polnjenja... Ce polnilnica ne omogoca daljinskega vklopa, kabel enostavno priklopis v avto... in ce se ni toliko ura, da bi se zacel polnit, to enostavno zazenes preko apliakcije My Mazda ... Koliko km lahko naredil izkljucno na elektriko, je odvisno od tega, kako hladno je. Poleti meni ponavadi kaze "range" nekje me 55 in 65 km ... pozimi pa nekje okoli 40 do 45 km ... Pozimi je doseg toliko manjsi, ker so to slabi pogoji za baterijo, pa se gretje pokuri veliko energije ... Poleti je sicer tudi klima porabnik... ampak se zdalec ne tako potresen kot električni grelec... Zal CX-60 nima toplotne črpalke, kar bi bilo ravno za "zimski doseg" prece bolje ... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Duke Napisano 10. november Prijavi Napisano 10. november dne 12. 10. 2024 ob 9:36 je Jest napisal: Ali komu deluje preverjanje stanja baterije na Mazdini strani >> https://www.mazda.si/lastniki/pregled/ https://www.mazda.eu/en/state-of-health/?language=slovene Meni vedno napise samo tole (Trenutno teh informacij ne moremo prikazati. Prosimo, poskusite znova pozneje.) 😞 meni deluje null Citiraj
Boss Napisano 10. november Prijavi Napisano 10. november pred 9 urami je Jest napisal: Koliko km lahko naredil izkljucno na elektriko, je odvisno od tega, kako hladno je. Poleti meni ponavadi kaze "range" nekje me 55 in 65 km ... pozimi pa nekje okoli 40 do 45 km ... Pozimi je doseg toliko manjsi, ker so to slabi pogoji za baterijo, pa se gretje pokuri veliko energije ... Poleti je sicer tudi klima porabnik... ampak se zdalec ne tako potresen kot električni grelec... Zal CX-60 nima toplotne črpalke, kar bi bilo ravno za "zimski doseg" prece bolje ... Kaj pa dinozaver pravi? Olje ni ogreto, vprašanje je kako je pomazan, ti oa stisneš gas, ker se je treba hitreje premaknit in se vklopi ter bi takoj na prvo moral dat velik od sebe. Tole mi namreč pri PHEV ni bilo nikoli jasno kako vzdrževati primerno temperaturo za bencinski del pogona. Ker tukaj se skos pogovarjamo kako ni dobro, da motor laufa hladen, kako je treba delat relacije itd itd. PHEV pa deluje ravno tam kjer ni najbolje - pri hladnem motorju. 2 Citiraj
Jest Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november V EV načinu je dovolj moči, da ni potrebe po tem, da bi na polno pohodil in tiščal mrzel motor ... Ko pa se ob normalnih pogojih vklopi bencinski motor ali ko ročno prestaviš v način, da se zažene bencinski motor, je pa res, da ni fajn, da ga takoj na polno poženeš. Tako, kot ga verjetno tudi ne pri navadnem avtu ... Se pa, kolikor vem, tekočine tudi ogrejejo v EV načinu vožnje ... sploh takta, ko so zunaj nižje temperature, zato je tudi poraba baterije v mrzlih dneh višja ... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
NevLado Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november pred 8 urami je Jest napisal: V EV načinu je dovolj moči, da ni potrebe po tem, da bi na polno pohodil in tiščal mrzel motor ... Ko pa se ob normalnih pogojih vklopi bencinski motor ali ko ročno prestaviš v način, da se zažene bencinski motor, je pa res, da ni fajn, da ga takoj na polno poženeš. Tako, kot ga verjetno tudi ne pri navadnem avtu ... Se pa, kolikor vem, tekočine tudi ogrejejo v EV načinu vožnje ... sploh takta, ko so zunaj nižje temperature, zato je tudi poraba baterije v mrzlih dneh višja ... Toyotini hibridi recimo segrejejo motor malenkost... potem pa sploh ne laufa, razen če na polno stisneš... in ja, potem takole na AC zapelješ na uvoz in gledaš pred sabo dim iz auspuhou, k kondenz vn nabije, ko folk pohodi Pa tudi verjetno res nezdravo za motor, da gre pune rore hamre iz 60,70 stopinj olja na rdeče območje Verjetno ima tvoj dinozaver ravno zato notri 0w20 olje, da se prej segreje Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.