Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Živ bog ne rabi 20", večja poraba, dražja guma, težji pospeški.....

Pri 55k€ pa res ne gledaš na porabo,gume itd, ampak na perfektnost takega avta za tak denar....🤗

pred 2 urama je NevLado napisal:

Živ bog ne rabi 20", večja poraba, dražja guma, težji pospeški.....

Pri 55k€ pa res ne gledaš na porabo,gume itd, ampak na perfektnost takega avta za tak denar....🤗

Napisano
pred 6 minutami je Bini napisal:

Pri 55k€ pa res ne gledaš na porabo,gume itd, ampak na perfektnost takega avta za tak denar....🤗

Lahko se temu reče tudi 4 x precenjen avto. :) 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Točno tako kot @TiEn piše, js že sanjam o letnih, na telih zimskih 17" balonarjih mi vsake tolko slabo pride kak je avto čigumast :D Vsakič se mi zdi, da je nekaj narobe z volansko gredjo, potem pa se spomnim, da se vozim na 17-ah.

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Rabiš ne, fajn pa zgleda 😀

 To je pa res 🙂

pred 3 urami je Jest napisal:

Lahko da je osnovni model s "Prime-Line" opremo... ta ima namrec 18" platisca... ostali visji paketi  imajo 20" ...

 

image.jpeg

Verjetno bo bolj malo kupcev, ki se bodo odločili za to opremo, začetno. Če bo kdo pripravljen dati 50k plus EUR, bo pa ja dal še kakega jurja več za boljšo opremo 🙂 Kaj pa vem 🤷‍♂️

 

 

Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

Točno tako kot @TiEn piše, js že sanjam o letnih, na telih zimskih 17" balonarjih mi vsake tolko slabo pride kak je avto čigumast :D Vsakič se mi zdi, da je nekaj narobe z volansko gredjo, potem pa se spomnim, da se vozim na 17-ah.

Enako. Zadnjič sem se ustavil in pogledal, če je vse v redu z gumami. 

Vse "plava" da je hudič. Vem, da moje 19"z gumami 245 popijejo kak deci več a vožnja je kot dan in noč. Ni, še kakšen mesec bomo potrpeli.😊

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Enako. Zadnjič sem se ustavil in pogledal, če je vse v redu z gumami. 

Vse "plava" da je hudič. Vem, da moje 19"z gumami 245 popijejo kak deci več a vožnja je kot dan in noč. Ni, še kakšen mesec bomo potrpeli.😊

Zakaj je treba trpet.... 🤔😉👍

Napisano

A ne... Meni tudi ni jasno, zakaj nekateri dajejo manjse feltne pozimi, potem pa jamrajo, da je avto grd in da se slabse pelje... Je treba sparat, pa naj bo kar bo :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 24 minutami je FuManchu napisal:

Za v sneg je ožja guma (manjša feltna) boljša. 

Itak. Predvsem je pa višji presek gume boljši za  udarjati v luknje na cesti pozimi. 😊

 

 

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Za v sneg je ožja guma (manjša feltna) boljša. 

Koliko je tega snega....?🤔

Napisano
pred 21 minutami je Bini napisal:

Koliko je tega snega....?🤔

Če si doma recimo na 800m je fino imeti pando v teh tednih, ki ima gume širine 155. Ko so kvazi terenci ostali pod bregom v snegu od 60-70cm je panda prišla na šiht in domov:jupiii:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Mislim, da v snegu višine 60 do 70 cm obstane vse, kar ni na gosenicah... 

 

Kvazi terenci pa obstanejo pri 60 do 70 mm snega. 

 

Mogoče teoretično bi bilo najbrž možno, da bi se kakšna zverina peljala pri 70 cm pršiča. Pa še tam bi priščo do težav, ker bi sneg blokiral hladilnik in bi se motor pregrel...

 

Panda bi pa v takem snegu prišla edino, če bi bili v njej štirje zdravi, tolsti kmečki fantje, ki bi jo, ko bi obstala, zadegedali na rame in nesli naprej...

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Jest napisal:

A ne... Meni tudi ni jasno, zakaj nekateri dajejo manjse feltne pozimi, potem pa jamrajo, da je avto grd in da se slabse pelje... Je treba sparat, pa naj bo kar bo :D ... 

Simpl. Ob nakupu nove se za še ene 19" felge nisem upal pogajat, 17" sem pa iztržil ;)

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 17 urami je FuManchu napisal:

Če si doma recimo na 800m je fino imeti pando v teh tednih, ki ima gume širine 155. Ko so kvazi terenci ostali pod bregom v snegu od 60-70cm je panda prišla na šiht in domov:jupiii:

 

Jaz bi tud mel tako Pando, da gre v snegu namest mene na šiht in domov. Ampak 70cm, pa to je Pandi čez havbo :nevem:

33112_1.png

Napisano

Evo, pa je nemški Thomas naredil enega prvih testov še z dizelco - sicer ta švoh pa RWD ampak men tole ne deluje slabo. Se je pa celo pohvalil se je da pomaga Mazdi finetunat CX-60. :blink:

 

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Evo, pa je nemški Thomas naredil enega prvih testov še z dizelco - sicer ta švoh pa RWD ampak men tole ne deluje slabo. Se je pa celo pohvalil se je da pomaga Mazdi finetunat CX-60. :blink:

 

 

 

 

Zanimiv test. Bi pa na njegovem mestu takoj opozoril mazdo, če so mu že dali to možnost, da jih opozori, kaj bi lahko naredili bolje, da  končno že enkrat rešijo in uredijo to preklapljanje  špeglov. 😊

Kakšen je prvi moj vtis dizelske inačice po njegovih ugotovitvah 🤔 Sama vožnja ni več tako športna kot pri prejšnjih Mazdah, kar je škoda (na račun večjega udobja po ravnih avtocestah), nov avtomatski menjalnik je še vedno nenatančen in počasen (kar je škoda, saj bi to lahko naredili bolje, če so že šli na 8 prestav), z močjo in performansom ta šest cilindrična Mazda glih ne izstopa (prej obratno, prej zelo povprečne vrednosti in poraba), vrsta se še vedno zapirajo glasno (nič kaj premiumsko, to bi za ta denar moralo bit bolje narejeno). Hvali pa zelo gumb za infotainment in pa no touch screen. No, takšen sistem ima že tudi cx30. 😊 Moj zaključek. Ne vem, ali bi jo kupil. Pa ne zato, ker je dizel in še ne vemo, kakšno sranje bo z njo čez čas. Enostavno me ne pritegne... 

 

 

Napisano

No, in kaj je definicija športne vožnje z mazdo? In športna vožnja na cesti med drugimi udeleženci v prometu? 

Napisano

Športna vožnja ne pomeni dirkaške vožnje. To je načeloma nekaj vmes, ko je še varno in kjer uživaš v ovinkih, ampak še ne dirkaš. To je neka taka dinamična različica, ki daje glih toliko adrenalina, da uživaš v vožnji in ne samo da se pelješ iz A v B.

 

Ja tukaj je res škoda, da Mazda pozablja na svojo zgodovino, kjer je bila v večini časa usmerjena na tak tip dizajniranja in tehničnega prilagajanja vozil, da so bile Mazde vedno nekoliko bolj športne kot je povprečje in dejansko nikoli dolgočasne kot je nekje povprečje v osebnem trasnportu.

 

Očitno je CX-60 bolj pada proti povprečju, čeprav na papirju števlke niso slabe. Ampak papir je nekaj vožnja in realnost pa nekaj povsem drugega. To je dokaz recimo pri Miati, kjer se je dalo s 110KM vozit zelo športno in uživaško pa to na papirju sploh ni bilo videti.

Gledal sem tale review pa tudi kar nekaj prejšnih s PHEV pogonskim sklopom in tole je res bolj za umirjene ljudi, ki gredo v leta, ko hitro premikanje skozi ovinke je prej nezaželeno kot hoteno in temu je očitno CX-60 namenjena.

 

Da ne bo zdaj kdo zatraumiral, kake pišem in da ni res, da je to avto za starejše bom razložil takole. To je SPLOŠEN trend v celotni avto branži in vsi gredo v to smer, ker avti so zanimivi le še srednji in starejši generaciji, mladih pa v globalu ne zanimajo sploh, ker oni majo telefončke in tablice in socialna omrežja in so srečni v svoji ozkosti. Poleg tega se boomerska generacija sploh umika, mladih je manj in to je potem rezultat zakaj SUV-i tako cvetijo in zakaj male pocketrocket oziroma hothach zadeve izginjajo hitreje kot sneg spomladi. Pa ne samo te celoten razred mini, malih ali pa celo nižji sredni razred avtov izginja.

 

In to je to zakaj je nastala CX-60. Pa grem nazaj na dizelsko različico. Bistveno je da je lažja in da se po navedbah pelje vseeno bolje kot težka krava od PHEV-a in kljub slabšim pospeškom na zaviti cesti zgleda bolje in bolj prepričljivo, kar je dokaz,da podatek od 0-100km/h je precej bullshit informacija in pove bore malo o sami dinamiki avta/SUV-a.

 

Poraba pri 6 litrih je za tako garo pri tej teži zelo spodobna. Sploh pri 6 celindrem 3.3 litrašu. To je v bistvu super in presenečenje, ker sem predvideval da bo prej bližje 7 litrov/100km.

 

Pa da vidmo še bencinarko 3.0 skyactivX kako bo pa to zgledalo. Kljub temu, da ne maram SUV-ov me tole kr precej matra in čakam na prvi test.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Športna vožnja ne pomeni dirkaške vožnje. To je načeloma nekaj vmes, ko je še varno in kjer uživaš v ovinkih, ampak še ne dirkaš. To je neka taka dinamična različica, ki daje glih toliko adrenalina, da uživaš v vožnji in ne samo da se pelješ iz A v B.

 

Ja tukaj je res škoda, da Mazda pozablja na svojo zgodovino, kjer je bila v večini časa usmerjena na tak tip dizajniranja in tehničnega prilagajanja vozil, da so bile Mazde vedno nekoliko bolj športne kot je povprečje in dejansko nikoli dolgočasne kot je nekje povprečje v osebnem trasnportu.

 

Očitno je CX-60 bolj pada proti povprečju, čeprav na papirju števlke niso slabe. Ampak papir je nekaj vožnja in realnost pa nekaj povsem drugega. To je dokaz recimo pri Miati, kjer se je dalo s 110KM vozit zelo športno in uživaško pa to na papirju sploh ni bilo videti.

Gledal sem tale review pa tudi kar nekaj prejšnih s PHEV pogonskim sklopom in tole je res bolj za umirjene ljudi, ki gredo v leta, ko hitro premikanje skozi ovinke je prej nezaželeno kot hoteno in temu je očitno CX-60 namenjena.

 

Da ne bo zdaj kdo zatraumiral, kake pišem in da ni res, da je to avto za starejše bom razložil takole. To je SPLOŠEN trend v celotni avto branži in vsi gredo v to smer, ker avti so zanimivi le še srednji in starejši generaciji, mladih pa v globalu ne zanimajo sploh, ker oni majo telefončke in tablice in socialna omrežja in so srečni v svoji ozkosti. Poleg tega se boomerska generacija sploh umika, mladih je manj in to je potem rezultat zakaj SUV-i tako cvetijo in zakaj male pocketrocket oziroma hothach zadeve izginjajo hitreje kot sneg spomladi. Pa ne samo te celoten razred mini, malih ali pa celo nižji sredni razred avtov izginja.

 

In to je to zakaj je nastala CX-60. Pa grem nazaj na dizelsko različico. Bistveno je da je lažja in da se po navedbah pelje vseeno bolje kot težka krava od PHEV-a in kljub slabšim pospeškom na zaviti cesti zgleda bolje in bolj prepričljivo, kar je dokaz,da podatek od 0-100km/h je precej bullshit informacija in pove bore malo o sami dinamiki avta/SUV-a.

 

Poraba pri 6 litrih je za tako garo pri tej teži zelo spodobna. Sploh pri 6 celindrem 3.3 litrašu. To je v bistvu super in presenečenje, ker sem predvideval da bo prej bližje 7 litrov/100km.

 

Pa da vidmo še bencinarko 3.0 skyactivX kako bo pa to zgledalo. Kljub temu, da ne maram SUV-ov me tole kr precej matra in čakam na prvi test.

 

 

Lepo in točno napisano. Predvsem, kar se tiče mladih si zadel bistvo. Ko se v službi pogovarjamo s(m) o morali skoraj vsi siliti naše otroke, da gredo delati izpit za avto. Kot, da jih sploh ne zanima, kako se bodo premikali. Najbrž bodo potovali na izlete, dopuste in poslovne sestanke v tujini z avtobusi, z vlaki ali na daljše razdalje z letali. 

Recimo moj sin ima na razpolago mazdo 6, kadarkoli jo potrebuje. Pa jo nekako samoumevno vzame in se odpelje, kot da je to nekaj najbolj normalnega. Kaj bi dal sam, da bi imel pri njegovih letih na razpolago tak avto. 🤔

Da se vrnem na dizelsko mazdo cx60. 

Ja, res je škoda, da se pri oblikovanju nisi držali svoje najboljše stvari, ki so jo imeli do sedaj-športne naravnanosti in veselja do vožnje. Tudi tukaj se strinjam z Boss-om. Športna vožnja ni nujno divjanje, ampak je dinamična  vožnja za svojo dušo (lahko tudi po omejitvah), kjer si klub taki vožnji lahko bolj varen voznik kot nekateri, ki se striktno držijo omejitev, a so hkrati nevarni za druge udeležence v prometu, saj se ne prilagajajo modernemu načinu vožnje in cincajo in mečkajo. Kar se porabe tiče imam občutek, da je vozil bolj kot ne po omejitvah in je ta poraba v mejah normale za dizla. Nemci znajo tu bolje. 

 

 

Napisano
dne 9. 2. 2023 ob 20:56 je FuManchu napisal:

Za v sneg je ožja guma (manjša feltna) boljša. 

Njaaa.

 

To je taka ljudska mantra.

Ker sem se tega naposlušal in da ne nažigam kot vsi ostali na suho, predlagam ogled tega posnetka:

 

 

Napisano

A veš kje je problem. Test je narejen v arktičnem krogu pri nizkih temperaturah in ob idealno poglihani zasnećeni podlagi. Verjetno je tam nekje okol -10°C temperatura snega. Tega pri nas nimaš in vse prej, ko naletiš na sneg bo ta v veliki večini moker in brozgast s kolesnicami in zrinjenim snegom. V glavnem niti priblino ne tako kot je tu v videu.

 

Zakaj ti tole razlagam: sam sem bil razočaran nad mojimi GY UG9 v mokri brozgi in snežnimi deskami. Res slabo, a ko sem 1x peljal z njimi po zmrznjenem snegu so se pa izkazale tako dobro, da bi človek kar vriskal in se vozil in vozil po taki podlagi. Tako, da kolikor je ta test dober je po drugi strani silno pomanjkljiv in za naše razmere vsaj kar se tiče voćnje po snegu čisto nereprezentativen.

 

Aja, v tisti brozgi, ki jo omenjam bi pomagalo le, da bi imel ožje gume.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ja za brozgo ožje, za led pa širše, ker je večja stična površina.

 

In ker nikoli ne moreš met optimalno ne moreš rečt, da so ožje boljše.

Če se rad voziš dobro "športno", brez zibanja ali te je poledice strah vzami širše.

 

 Če si škrt ali pa te je brozge strah, ti je vseeno za lego pa ožje.

 

 

Sem mel na Alfi 2" manjše in 225 => 205. Groza. Sem se zaklel da nikoli več. Snega, leda in brozge ni skoraj ni več. Avto pa je tolko ma legi zgubil, da je duša bolela.

Popravljeno od godlike
Napisano

Vseeno moraš upoštevati lokalne specifike. Pri nas je velikokrat snežna brozga, raven led pa le redko. Jaz sem imel na šestici 19-colske zimske Bridgestone gume, pa nisem vriskal od veselja. 😃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.