Skoči na vsebino

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav, sem nov uporabnik vozil Mazda, imam mazdo 6 letnik 2014, 175km samodejni avtomatik, avto ima 217k km, avto izgleda lepo ohranjen lepo se pelje brez težav, zanima me samo zakaj je visoka poraba, namreč pri normalni kombinirani vožnji brez "divjanja" je poraba visokih 8.5 do 9.0. 

Kjerkoli berem o tej temi navajajo dosti manjšo porabo.

 

Zanima me če imate kakšne izkušnje z tem problemom.

 

Najlepša hvala. 😃

Napisano
pred 1 uro je binel napisal:

Lep pozdrav, sem nov uporabnik vozil Mazda, imam mazdo 6 letnik 2014, 175km samodejni avtomatik, avto ima 217k km, avto izgleda lepo ohranjen lepo se pelje brez težav, zanima me samo zakaj je visoka poraba, namreč pri normalni kombinirani vožnji brez "divjanja" je poraba visokih 8.5 do 9.0. 

Kjerkoli berem o tej temi navajajo dosti manjšo porabo.

 

Zanima me če imate kakšne izkušnje z tem problemom.

 

Najlepša hvala. 😃

 

Pozdravljen,

 

Ali imaš 4-kolesni pogon in ali imaš veliko avtocest?

Napisano

Pozdravljen,

imam spred pogon, v slabem mesecu sem naredil 2k km, relacija kp ljubljana in okolica, ter vožnja po kopru. Vem da mestna vožnja vpliva na porabo, pa vendar se mi zdi vseeno visoka.

Najlepša hvala.

Napisano

Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.

Vzrokov za to je pa najbrž precej.

 

Najprej, ali je avto bil redno servisiran?

Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.

Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.

Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.

 

Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.

 

Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.

 

Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico :)

Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.

Vzrokov za to je pa najbrž precej.

 

Najprej, ali je avto bil redno servisiran?

Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.

Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.

Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.

 

Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.

 

Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.

 

Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico :)

Se pravi peljat do serviserja da zadevo preveri, ker sam nimam toliko izkusenj o mehaniki.

Imam pa tudi obcutek da avto ne vlece kot bi moral, ja lepo potegne in odziven je, vendar v primerjavi z prejsno hondo accord 140km bi se moralo teh 35 konj poznat malo bolj se mi zdi.

Avto je kupljen pri poblascenem trgovcu in imam 1mesec garancije na napake, ali mislite da je moznost da to napako prodajalec preveri? 

Najlepsa hvala

pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Si porabo naracunal na roko ali je ta številka "zgolj" tista iz potovalnega računalnika?

Zgolj iz potovalnega racunalnika, je pa res da se rezervar kar hitro sprazni.

 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Bojim se, da so injektorji. Ko sem raziskoval razlog pogostih regeneracij M6 GJ model 2015 CD175 MT, je bila prva stvar, ki so jo na uradnem servisu vprašali, koliko je povprečna poraba. Pri mešani vožnji je bila pri tej med 5,5 in 6 l/100km.

 

Sem pa slišal zgodbo o Mazdi 6 CD175 l.2014, v katero so se na servisu malo bolj poglobili. Pogoste regeneracije in mešanje goriva v olje (visok nivo olja proti oznaki x na šibki). Menjali so gred in vse ostalo možno. Na koncu se je pokazalo, da so injektorji. Pri teh km je to tudi že nekaj normalnega (zamenjava injektorjev).

Je pa res da mi avto ne prikaze nobenih napak niti se ne obnasa "cudno", mislite da nima avto noben potrebnih senzorjev da bi to javilo?

Napisano
pred 5 minutami je Nejc1986 napisal:

Probaj še ročno izračunati. Računalnik zna lagati.

Bom probal se na roke, mogoce bo kak deci razlike, ker se res hitro prazni rezervar...

Napisano

Temo sem iz novic premaknil sem, kjer debatiramo o težavah z našimi avti.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Računalnik žal eksplicitno ne pokaže pokvarjenih injektorjev, pokaže samo napako v krmiljenju injektorjev. Čeprav je injektor pravilno krmiljen, lahko zaradi okvare narobe dozira ali razprši gorivo.

 

V vsakem primeru sam ne bi ukrepal na pamet, na osnovi naših mnenj. Odpelji se do Pelkota ali na uradni servis.

Najlepsa hvala za mnenje, sem se pogovarjal z enim Mazda serviserjem in bom sel pokazat po novem letu.

Napisano

Jaz imam tudi 2.2 dizla z 226k km na števcu, pa je poraba tipično med 6 in 7l/100 km podobne vožnje kot jo opisuješ ti. Kolikor imaš mogoče ti več mesta, imaš tudi več AC.

 

Jaz bi ti tudi predlagal, da spremljaš, kako pogosto dela regeneracije DPF. Če bo to zelo pogosto, samo prodajalcu vrni avto, če imaš to možnost. In poišči drugega.

 

Sicer pa imajo ti modeli Denso injektorje, ki pri teh kilometrih ne bi smeli biti fuč, temveč nekako na polovici življenjske dobe (mogoče imaš avto s fanj prevrtenimi km).

Napisano (urejeno)

Precej visoka poraba, imam identični avto(tudi AT) 160k km bolj groba vožnja 7 do 7.4l porabe

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Jaz imam sicer "samo" 150 konjsko in ročni menjalnik in trenutno samo hitro - mestno vožnjo. Poraba 7/100.

 

 

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz imam tudi 2.2 dizla z 226k km na števcu, pa je poraba tipično med 6 in 7l/100 km podobne vožnje kot jo opisuješ ti. Kolikor imaš mogoče ti več mesta, imaš tudi več AC.

 

Jaz bi ti tudi predlagal, da spremljaš, kako pogosto dela regeneracije DPF. Če bo to zelo pogosto, samo prodajalcu vrni avto, če imaš to možnost. In poišči drugega.

 

Sicer pa imajo ti modeli Denso injektorje, ki pri teh kilometrih ne bi smeli biti fuč, temveč nekako na polovici življenjske dobe (mogoče imaš avto s fanj prevrtenimi km).

Dejansko niti nevem kako zglede ta famozna regeneracija, je pa res da se veckrat zgodi da ko vzgem avto zjutraj mi nabije obrate na 2k za kakih 5 do 10s, nevem kaj bi to blo.

Ne mislim pa sparat na gasu da bom mel porabo pod devet, za dolgocasno voznjo se ne kupi takega avta😁

pred 1 uro je Janez007 napisal:

S katerega konca pa si? Kar nekaj članov ima doma OBD2 adapter, @Alex iz Ankarana celo nerabljenega. 😁 

Zivim v Kopru🙂

pred 2 urama je TiEn napisal:

Precej visoka poraba, imam identični avto(tudi AT) 160k km bolj groba vožnja 7 do 7.4l porabe

Ko sem kupoval ta avto je pisalo na racunalniku 7.1, ce bi pisalo vec ga niti nebi vzel, ker 7.1 je se sprejemljivo, ma odkar sem ga vzel ni slo pod 8. 

Tudi pri 140kmh na ac ima porabo trenutno 8.6, nevem ce je to dosti,meni deluje da ja..glede na to da je avto mocan z dosti navora in s enebi smel matrat.😶😶😬

Napisano

140 ac mam jst nekaj žez 6 mislim da, ti lahko pogledam prvi dan ko grem do Ajdovščine

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 13 minutami je TiEn napisal:

140 ac mam jst nekaj žez 6 mislim da, ti lahko pogledam prvi dan ko grem do Ajdovščine

Prosim, ne razumem tako visoke porabe, obcutek mam vedno da mu zmanjka se ena prestava.

Avto gre super ma mislim da bi moral it bolse za te konje v primerjavi z Accordom, 35km razlike ni malo, je pa res da sem z hondo drzal do 200  bavarce z 170km..

Japan👌👌😁

Napisano
pred 8 urami je binel napisal:

Prosim, ne razumem tako visoke porabe, obcutek mam vedno da mu zmanjka se ena prestava.

Avto gre super ma mislim da bi moral it bolse za te konje v primerjavi z Accordom, 35km razlike ni malo, je pa res da sem z hondo drzal do 200  bavarce z 170km..

Japan👌👌😁

če se malo pohecam, bi bilo bolje da bi Accorda čipiral na 170km, ker tiste 2.2. mašine to zdržijo brez problema, tudi prvo-gradnja sklopa 170km zdrži brez težav večji navor.....vsekakor taka poraba je bistveno previsoka, jaz na svoji stari nisem imel nikoli več kot 6.5 pa sem jo res "gonil".....upam, da ugotoviš vzrok in saniraš 👍

Napisano

Ja, to marsikdo reče, da bi se ti konji morali poznati , ampak dejstvo je da ti avtomatika kar nekaj konjev odnese tako ali tako. Motor se sicer zdi odziven, brez neke turboluknje, ampak avtomatika pač terja svoj davek. 

Napisano
pred 33 minutami je sportman333 napisal:

če se malo pohecam, bi bilo bolje da bi Accorda čipiral na 170km, ker tiste 2.2. mašine to zdržijo brez problema, tudi prvo-gradnja sklopa 170km zdrži brez težav večji navor.....vsekakor taka poraba je bistveno previsoka, jaz na svoji stari nisem imel nikoli več kot 6.5 pa sem jo res "gonil".....upam, da ugotoviš vzrok in saniraš 👍

Ja dejansko je ze org 2.2 dovolj za povprecno hitro voznjo, sem pa hotel vecji avto in karavana in ta mazda je top kar se tice tega, upam da bomo ugotovili.

Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
    • Viš, tako je ko bežno poznaš zgodovine in jemlješ MSM informacije kot suho zlato.   V Ukrajini so tako leta 2004 (oranžna revolucija) kot leta 2014 (euromaidanska revolucija) izvedli puča in so nasilno spremenili odločitev prebivalstva na volitvah. Da je pri tem bogato pomagala CIA pač ni nobena skrivnost, ker da se ljudje odločijo za prorusko na volitvah potem pa z nasilno revolucijo izvedejo spremembo oblasti ter nastavijo prozahodno oblast v katero celo sprejmejo neonacije. Mogoče tale pogovor med Victorio "Fuck the EU" Nuland in ameriškim ambasadorjem v UA Geoffreyem Pyattom pove največ kdo je vodil odločitve v Ukrajini. Aja tudi Joe Biden takrat še kot podpredsednik ZDA je imel prste zraven. Zanimivo ane, kolk enega ameriškega interesa v državi, ki meji na Russijo. Ukraine crisis: Transcript of leaked Nuland-Pyatt call WWW.BBC.COM A transcript of the alleged conversation between Assistant Secretary of State Victoria Nuland and the US ambassador to Ukraine, Geoffrey...   Nič ni Rusija izgubila, izgubila je demokracija v Ukrajini, če je amerika uspela pomagat izvesti državni udar. Vse ostalo, kar se je kasneje dogajalo je bila le posledica teh pučev. Kar se pa ekonomskeg oziroma trg je pa izgubila Ukrajina več saj se je pri uvedbi sporazuma z EU, Rusija pa je ukinila tistega, ki ga je imela z UA, češ, na dveh stolčkih oportunistično pa že ne boste sedeli. Zakaj, ker bi Ukrajina postala prostotrgovinski vmesnik med EU in Rusijo in veselo služila s preprodajo med njima.    
    • kater model in v kaki dimenziji (WINTER SPORT 5?)
    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.