Aless Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 (urejeno) Popravljeno 7. januar, 2022 od Aless 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Janez007 Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 (urejeno) Če se ne motim, so bili na Mazda servisu pozorni na Injector correction value, ki naj ne bi presegal vrednosti +-1. Popravljeno 13. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
Alex Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 pred 1 minuto je Janez007 napisal: Če se ne motim, so bili na Mazda servisu pozorni na Injector correction value, ki naj ne bi presegal vrednosti +-1. Na drugem servisu so povohali šibko - če smrdi po gorivu in povedli, da so kar nekaj injektorjev zamenjali že pod garancijo. 😲 Tale, da so povohali šipko pa zmaga. Sploh ne rabijo nekih aparatur za diagnozo. 😄 Citiraj
Aless Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 Hahah, tale res zmaga da povohajo šipko za olje. 😁 Pri @Hixxyjevi M6 je v olju zdaj že pri drugi analizi bilo ugotovljeno gorivo v olju in to v velikih količinah, pri pri analizi čez 10%., zdaj pri tej analizi pa 9,1%. Kar nakazuje na možne težave z injektorji. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 pred 4 minutami je Aless napisal: Hahah, tale res zmaga da povohajo šipko za olje. 😁 Pri @Hixxyjevi M6 je v olju zdaj že pri drugi analizi bilo ugotovljeno gorivo v olju in to v velikih količinah, pri pri analizi čez 10%., zdaj pri tej analizi pa 9,1%. Kar nakazuje na možne težave z injektorji. Res bi bilo pametno, da bi dal pregledati injektorje. Ker toliko nafte v olju je vseeno malo preveč. Edino, če bi res vozil samo mestne, kratke vožnje z vsakokrat prekinjenimi regeneracijami bi razumel. Pa še takrat ne verjamem, da bi bilo 9% nafte v olju. Če upoštevamo, da gre ob menjavi noter točno 5 litrov olja, je nafte skoraj 5 dcl. 🤔 Čudi me, da nivo olja ni bližje oznaki X na merilni palčki olja. Citiraj
Aless Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 pred 52 minutami je Alex napisal: Res bi bilo pametno, da bi dal pregledati injektorje. Ker toliko nafte v olju je vseeno malo preveč. Edino, če bi res vozil samo mestne, kratke vožnje z vsakokrat prekinjenimi regeneracijami bi razumel. Pa še takrat ne verjamem, da bi bilo 9% nafte v olju. Če upoštevamo, da gre ob menjavi noter točno 5 litrov olja, je nafte skoraj 5 dcl. 🤔 Čudi me, da nivo olja ni bližje oznaki X na merilni palčki olja. Možno je da žere kaj olja in zato ni opazit na merilni šipki viška olja🤔 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 pred 47 minutami je Aless napisal: Možno je da žere kaj olja in zato ni opazit na merilni šipki viška olja🤔 Če bi žrla, bi bile izpušne cevi verjetno črne. 🤔V bistvu nisem še videl črnih izpuhov na mazda dizlih- skayactiv. Tudi pri tistih z 200Kkm + ne. Vse imajo čiste kot benzinarji. Citiraj
Aless Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 @AlexDPF kuri vse, tudi olje, zato so izpuhi čisti, so pa lahko zaradi kurjenja olja posledično težave z DPFom, krajši intervali regeneracij, zabasani dpf😉 4 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
sportman333 Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 Zato so bili/so dizli brez dpf zakon👍😉, nobenih težav z regeneracijami, temi dpf filtri.....itd. si ga gnal in tankal, včasih je bila sklopka/vztrajnik še največji potencialni problem... Citiraj
binel Napisano 7. januar, 2022 Avtor Prijavi Napisano 7. januar, 2022 Čudi me, da Mazda ne organizira neki tečaj uporabe in kontrole svojega vozila. 🤣 Citiraj
Janez007 Napisano 7. januar, 2022 Prijavi Napisano 7. januar, 2022 (urejeno) Kolikor vem pa ima Mazda s temi dpf in regeneracijami težave že od samega začetka, od leta 2005 naprej. In ves čas isti izgovor "preveč kratkih voženj" Popravljeno 13. januar, 2022 od Janez007 1 Citiraj
binel Napisano 7. januar, 2022 Avtor Prijavi Napisano 7. januar, 2022 pred 56 minutami je Janez007 napisal: Kolega ima Hondo CRV l.2010 2.2 dizel od začetka. Sedaj ima 240.000 km, veliko se vozi tudi na kratke razdalje. Edina stvar z omembe vrednim stroškom je bilo popravilo injektorjev pri 220.000 km (cca 1500€). Za regeneracije, dpf, in podobne štose sploh ne ve. Kolikor vem pa ima Mazda s temi dpf in regeneracijami težave že od samega začetka, od leta 2005 naprej. In ves čas isti izgovor "preveč kratkih voženj" Jaz imam accord 2008 2.2 dizel ze 13 let, servis na 20kkm, za dpf sploh nisem slisal do zdaj... sej zdej tudi naj nebi mel tezav z tem,usaj upam da bom. 👌😁 3 Citiraj
mazdaman Napisano 8. januar, 2022 Prijavi Napisano 8. januar, 2022 pred 18 urami je binel napisal: Jaz imam accord 2008 2.2 dizel ze 13 let, servis na 20kkm, za dpf sploh nisem slisal do zdaj... sej zdej tudi naj nebi mel tezav z tem,usaj upam da bom. 👌😁 Pa ga ti sploh imaš? 2 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
sportman333 Napisano 8. januar, 2022 Prijavi Napisano 8. januar, 2022 (urejeno) pred 1 uro je mazdaman napisal: Pa ga ti sploh imaš? Če ima zadnji dizel iDtec model ga ima, če ima pa še prejšnji model iCdti pa ne, sta bila pa oba modela na voljo še/že v letu 2008😉👍🤭 Popravljeno 8. januar, 2022 od sportman333 Citiraj
SpEkTr Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 @hixxy - poglej še parameter OIL_DIL ko ti bo delal regeneracijo, da boš videl koliko nafte gre še v olje recimo. Citiraj
kacnje Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 Koliko so pa "ustrezne" količine za ta OIL_DIL? Citiraj
SpEkTr Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 ČIm manj bi rekel, pri zdravem avto tja do 6g/l recimo, kolikor pa berem, so pa pri težavah z injektorji vrednosti tudi preko 100g/l. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 (urejeno) Pred eno uro je SpEkTr napisal: ČIm manj bi rekel, pri zdravem avto tja do 6g/l recimo, kolikor pa berem, so pa pri težavah z injektorji vrednosti tudi preko 100g/l. Mah ne vem SpEkTr, če se gre na te parametre zanašat. Na CD175, na katerem sem želel narediti doktorat, pa prej obupal, je bila ta vrednost med 1-6, tudi vse ostalo OK. Regeneracije pa vsaj 2 x prepogoste. Nobeden od serviserjev si ni upal postaviti diagnoze oz. je bil avto za njih odličen in zdrav. So pa vsi sumili injektorje. Lahko pa je N različnih vzrokov in njihovih kombinacij. To se pa lahko zgodi, če je material tako poceni ... spodaj je z enega od tujih forumov: 😀 "Problem vibracij je bil rešen. In vse to zaradi mehanikov, ki so se oglaševali kot strokovnjaki za mazde. Fant mi je pod enega od injektorjev dal 2 podložki. Kolikor lahko vidim, je bil to tudi vzrok za pogosto vžiganje dpf. Dobra stvar je, da je nekdo drug čim prej poskrbel za avto in upam, da bo zdaj vse v redu. Eden od plusov vseh teh ukrepov je, da je bil sesalnik očiščen, saj sem iskal nasvete tukaj na forumu." Popravljeno 10. januar, 2023 od Janez007 Citiraj
SpEkTr Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 Mja, sej 100% seveda ni, je pa logično da ko šoba mal ščije potem tudi tukaj gre malo mimo. Vprašanje pa če je bila tvoja težava res povezana z injektorji. Kaj so pa tukaj naredili? 2 podložki pod injektor?? 1 Citiraj
Janez007 Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 (urejeno) pred 6 minutami je SpEkTr napisal: Mja, sej 100% seveda ni, je pa logično da ko šoba mal ščije potem tudi tukaj gre malo mimo. Vprašanje pa če je bila tvoja težava res povezana z injektorji. Kaj so pa tukaj naredili? 2 podložki pod injektor?? Po principu "od viška ne boli glava" 😀 Popravljeno 10. januar, 2023 od Janez007 Citiraj
Brane Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 Ma računali so eno ali dve? 2 Citiraj
NevLado Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 pred 2 urama je Janez007 napisal: Mah ne vem SpEkTr, če se gre na te parametre zanašat. Na CD175, na katerem sem želel narediti doktorat, pa prej obupal, je bila ta vrednost med 1-6, tudi vse ostalo OK. Regeneracije pa vsaj 2 x prepogoste. Nobeden od serviserjev si ni upal postaviti diagnoze oz. je bil avto za njih odličen in zdrav. So pa vsi sumili injektorje. Lahko pa je N različnih vzrokov in njihovih kombinacij. To se pa lahko zgodi, če je material tako poceni ... spodaj je z enega od tujih forumov: 😀 "Problem vibracij je bil rešen. In vse to zaradi mehanikov, ki so se oglaševali kot strokovnjaki za mazde. Fant mi je pod enega od injektorjev dal 2 podložki. Kolikor lahko vidim, je bil to tudi vzrok za pogosto vžiganje dpf. Dobra stvar je, da je nekdo drug čim prej poskrbel za avto in upam, da bo zdaj vse v redu. Eden od plusov vseh teh ukrepov je, da je bil sesalnik očiščen, saj sem iskal nasvete tukaj na forumu." Dpf je praktično zadnja stran v "verigi" pogona. Tako da pri dpf lahko na prepogoste regeneracije vpliva praktično vse 1 Citiraj
bajsi6 Napisano 18. januar, 2023 Prijavi Napisano 18. januar, 2023 Odstranitev DPF filtra, noter vložek za dušenje plinov in preprogramiranje računalnika? 1 Citiraj
Brane Napisano 18. januar, 2023 Prijavi Napisano 18. januar, 2023 pred 3 urami je bajsi6 napisal: Odstranitev DPF filtra, noter vložek za dušenje plinov in preprogramiranje računalnika? Se že pripravljajo na tehničnih za takšne paciente 5 1 Citiraj
Alex Napisano 18. januar, 2023 Prijavi Napisano 18. januar, 2023 pred 7 minutami je Brane napisal: Se že pripravljajo na tehničnih za takšne paciente Mislim, da se "pripravljajo" že enih deset let. Podobno, kot gre bolan srat. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.