Skoči na vsebino

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Če se ne motim, so bili na Mazda servisu pozorni na Injector correction value, ki naj ne bi presegal vrednosti +-1.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Če se ne motim, so bili na Mazda servisu pozorni na Injector correction value, ki naj ne bi presegal vrednosti +-1. Na drugem servisu so povohali  šibko - če smrdi po gorivu in povedli, da so kar nekaj injektorjev zamenjali že pod garancijo. 😲

Tale, da so povohali šipko pa zmaga. Sploh ne rabijo nekih aparatur za diagnozo. 😄

 

 

Napisano

Hahah, tale res zmaga da povohajo šipko za olje. 😁

Pri @Hixxyjevi M6 je v olju zdaj že pri drugi analizi bilo ugotovljeno gorivo v olju in to v velikih količinah, pri pri analizi čez 10%., zdaj pri tej analizi pa 9,1%.

Kar nakazuje na možne težave z injektorji. 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

Hahah, tale res zmaga da povohajo šipko za olje. 😁

Pri @Hixxyjevi M6 je v olju zdaj že pri drugi analizi bilo ugotovljeno gorivo v olju in to v velikih količinah, pri pri analizi čez 10%., zdaj pri tej analizi pa 9,1%.

Kar nakazuje na možne težave z injektorji. 

 

 

Res bi bilo pametno, da bi dal pregledati injektorje. Ker toliko nafte v olju je vseeno malo preveč. Edino, če bi res vozil samo mestne, kratke vožnje z vsakokrat  prekinjenimi  regeneracijami bi razumel. Pa še takrat ne verjamem, da bi bilo 9% nafte v olju. Če upoštevamo, da gre ob menjavi noter točno 5 litrov olja, je nafte skoraj 5 dcl. 🤔

Čudi me, da nivo olja ni bližje   oznaki X na merilni palčki olja. 

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Res bi bilo pametno, da bi dal pregledati injektorje. Ker toliko nafte v olju je vseeno malo preveč. Edino, če bi res vozil samo mestne, kratke vožnje z vsakokrat  prekinjenimi  regeneracijami bi razumel. Pa še takrat ne verjamem, da bi bilo 9% nafte v olju. Če upoštevamo, da gre ob menjavi noter točno 5 litrov olja, je nafte skoraj 5 dcl. 🤔

Čudi me, da nivo olja ni bližje   oznaki X na merilni palčki olja. 

 

Možno je da žere kaj olja in zato ni opazit na merilni šipki viška olja🤔

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 47 minutami je Aless napisal:

 

Možno je da žere kaj olja in zato ni opazit na merilni šipki viška olja🤔

Če bi žrla, bi bile izpušne cevi verjetno črne. 🤔V bistvu nisem še videl črnih izpuhov na mazda dizlih- skayactiv. 

Tudi pri tistih z 200Kkm + ne. 

Vse imajo čiste kot benzinarji.

 

 

 

Napisano

@AlexDPF kuri vse, tudi olje, zato so izpuhi čisti, so pa lahko zaradi kurjenja olja posledično težave z DPFom, krajši intervali regeneracij, zabasani dpf😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zato so bili/so dizli brez dpf zakon👍😉, nobenih težav z regeneracijami, temi dpf filtri.....itd. si ga gnal in tankal, včasih je bila sklopka/vztrajnik še največji potencialni problem...

Napisano (urejeno)

Kolikor vem pa ima Mazda s temi dpf in regeneracijami težave že od samega začetka, od leta 2005 naprej. In ves čas isti izgovor "preveč kratkih voženj" ?zmeden?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 56 minutami je Janez007 napisal:

Kolega ima Hondo CRV l.2010 2.2 dizel od začetka. Sedaj ima 240.000 km, veliko se vozi tudi na kratke razdalje. Edina stvar z omembe vrednim stroškom je bilo popravilo injektorjev pri 220.000 km (cca 1500€). Za regeneracije, dpf, in podobne štose sploh ne ve.

 

Kolikor vem pa ima Mazda s temi dpf in regeneracijami težave že od samega začetka, od leta 2005 naprej. In ves čas isti izgovor "preveč kratkih voženj" ?zmeden?

Jaz imam accord 2008 2.2 dizel ze 13 let, servis na 20kkm, za dpf sploh nisem slisal do zdaj... sej zdej tudi naj nebi mel tezav z tem,usaj upam da bom. 👌😁

Napisano
pred 18 urami je binel napisal:

Jaz imam accord 2008 2.2 dizel ze 13 let, servis na 20kkm, za dpf sploh nisem slisal do zdaj... sej zdej tudi naj nebi mel tezav z tem,usaj upam da bom. 👌😁

Pa ga ti sploh imaš?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je mazdaman napisal:

Pa ga ti sploh imaš?

Če ima zadnji dizel iDtec model ga ima, če ima pa še prejšnji model iCdti pa ne, sta bila pa oba modela na voljo še/že v letu 2008😉👍🤭

Popravljeno od sportman333
  • 1 leto kasneje...
Napisano

@hixxy  - poglej še parameter OIL_DIL ko ti bo delal regeneracijo, da boš videl koliko nafte gre še v olje recimo.

Napisano

ČIm manj bi rekel, pri zdravem avto tja do 6g/l recimo, kolikor pa berem, so pa pri težavah z injektorji vrednosti tudi preko 100g/l.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

ČIm manj bi rekel, pri zdravem avto tja do 6g/l recimo, kolikor pa berem, so pa pri težavah z injektorji vrednosti tudi preko 100g/l.

Mah ne vem SpEkTr, če se gre na te parametre zanašat. Na CD175, na katerem sem želel narediti doktorat, pa prej obupal, je bila ta vrednost med 1-6, tudi vse ostalo OK. Regeneracije pa vsaj 2 x prepogoste. Nobeden od serviserjev si ni upal postaviti diagnoze oz. je bil avto za njih odličen in zdrav. So pa vsi sumili injektorje. :) Lahko pa je N različnih vzrokov in njihovih kombinacij. :(

 

To se pa lahko zgodi, če je material tako poceni ... spodaj je z enega od tujih forumov:  😀

"Problem vibracij je bil rešen. In vse to zaradi mehanikov, ki so se oglaševali kot strokovnjaki za mazde. Fant mi je pod enega od injektorjev dal 2 podložki. Kolikor lahko vidim, je bil to tudi vzrok za pogosto vžiganje dpf. Dobra stvar je, da je nekdo drug čim prej poskrbel za avto in upam, da bo zdaj vse v redu. Eden od plusov vseh teh ukrepov je, da je bil sesalnik očiščen, saj sem iskal nasvete tukaj na forumu."

Popravljeno od Janez007
Napisano

Mja, sej 100% seveda ni, je pa logično da ko šoba mal ščije potem tudi tukaj gre malo mimo. Vprašanje pa če je bila tvoja težava res povezana z injektorji. 

 

Kaj so pa tukaj naredili? 2 podložki pod injektor??

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

Mja, sej 100% seveda ni, je pa logično da ko šoba mal ščije potem tudi tukaj gre malo mimo. Vprašanje pa če je bila tvoja težava res povezana z injektorji. 

 

Kaj so pa tukaj naredili? 2 podložki pod injektor??

Po principu "od viška ne boli glava" 😀

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Mah ne vem SpEkTr, če se gre na te parametre zanašat. Na CD175, na katerem sem želel narediti doktorat, pa prej obupal, je bila ta vrednost med 1-6, tudi vse ostalo OK. Regeneracije pa vsaj 2 x prepogoste. Nobeden od serviserjev si ni upal postaviti diagnoze oz. je bil avto za njih odličen in zdrav. So pa vsi sumili injektorje. :) Lahko pa je N različnih vzrokov in njihovih kombinacij. :(

 

To se pa lahko zgodi, če je material tako poceni ... spodaj je z enega od tujih forumov:  😀

"Problem vibracij je bil rešen. In vse to zaradi mehanikov, ki so se oglaševali kot strokovnjaki za mazde. Fant mi je pod enega od injektorjev dal 2 podložki. Kolikor lahko vidim, je bil to tudi vzrok za pogosto vžiganje dpf. Dobra stvar je, da je nekdo drug čim prej poskrbel za avto in upam, da bo zdaj vse v redu. Eden od plusov vseh teh ukrepov je, da je bil sesalnik očiščen, saj sem iskal nasvete tukaj na forumu."

Dpf je praktično zadnja stran v "verigi" pogona. Tako da pri dpf lahko na prepogoste regeneracije vpliva praktično vse :D 

Napisano
pred 3 urami je bajsi6 napisal:

Odstranitev DPF filtra, noter vložek za dušenje plinov in preprogramiranje računalnika?

Se že pripravljajo na tehničnih za takšne paciente

  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
pred 7 minutami je Brane napisal:

Se že pripravljajo na tehničnih za takšne paciente

Mislim, da se "pripravljajo" že enih deset let. Podobno, kot gre  bolan srat. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.