Skoči na vsebino

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Hixxy napisal:

Kam na obnovo injektorjev?

A imaš slabe? 🤔

 

 

Napisano
pred 7 urami je Hixxy napisal:

Kam na obnovo injektorjev?

Ivanuš - Zaprešič

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

A imaš slabe? 🤔

 

Jp, spet je analiza pokazala nerealni procent nafte v olju (9%). In sem se odločil da rešim problem.

Napisano
pred 2 minutama je Hixxy napisal:

 

Jp, spet je analiza pokazala nerealni procent nafte v olju (9%). In sem se odločil da rešim problem.

Tankaj bencin pa ne bo več nafte v olju. :lol:

 

Šalo na stran, smrdi mi po pokvarjenih injektorjih. Definitivno daj preverit. Upam, da rešiš čim ceneje. :unsure:

Napisano

Hvalabogu se ne vozim dosti, tako da takrat kuri 0 nafte.

Napisano
pred 5 urami je Hixxy napisal:

 

Jp, spet je analiza pokazala nerealni procent nafte v olju (9%). In sem se odločil da rešim problem.

 

kaj pa, če maš velik nedokončanih regeneracij?

Napisano

Nemogoče - vsakič se vozim s OBD-jem

 

Vedno pazim na PM_ACC_DSD in PM_ACC, ko se začne regeneracija vedno opazujem da parametra padeta, kot to, da se na ekranu "motor obarva modro".

 

Pa tudi regeneracije so pogoste - na 120 km

 

Vozim pa, če se že peljem vedno cca 30km

 

Probal sem z Liqui Moly dodatkom za injektorje pa zgleda ne pomaga nič.

 

Spucan je bil EGR, pregledane cevi.

 

Ne vem kaj bi lahko še bilo, se mi zdi da sem prou že mal suženj tega avtomobila.

Napisano (urejeno)
dne 6. 1. 2022 ob 14:08 je Hixxy napisal:

Nemogoče - vsakič se vozim s OBD-jem

 

Vedno pazim na PM_ACC_DSD in PM_ACC, ko se začne regeneracija vedno opazujem da parametra padeta, kot to, da se na ekranu "motor obarva modro".

 

Pa tudi regeneracije so pogoste - na 120 km

 

Vozim pa, če se že peljem vedno cca 30km

 

Probal sem z Liqui Moly dodatkom za injektorje pa zgleda ne pomaga nič.

 

Spucan je bil EGR, pregledane cevi.

 

Ne vem kaj bi lahko še bilo, se mi zdi da sem prou že mal suženj tega avtomobila.

Zelo velika verjetnost je, da ima @NevLado prav.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Skozi to agonijo je šlo že veliko lastnikov dizelskih Mazd. Zelo velika verjetnost je, da ima @NevLado prav. Denso injektorji so v povezavi z današnjimi BIO gorivi zelo problematični, težave se lahko pojavijo že pri nekaj 10.000 km. V času trajanja garancije si glede te težave Mazda zatiska oči, po preteku garancije pa ti bodo rekli, da imaš smolo, ker če bi bilo vozilo še v garanciji, bi ti v okviru te garancije injektorje brezplačno zamenjali z novimi. Vendar se to ne zgodi, če ne ugotoviš in dokažeš sam, kar pa ni lahko. 😥

Pa, dobro, saj smo šli mnogi že pri prvi generaciji 6- k  skozi to zamenjavo - (popravilo) injektorjev. Jaz sem jih recimo zamenjal na, svoji, in to vse štiri pri 150Kkm. V bistvu sem vzel v Nemčiji obnovljene z triletno garancijo in ko sem jim poslal nazaj moje stare, so mi nakazali 50€ na račun. To sem dal kot neko kavcijo. 

So bili pa nekje tretjino cene novih. In poraba mi je takrat padla takoj za 0,5 l/100.

Injektorji so, vsaj zame, potrošnji material. Nič drastičnega, kot nekateri delate dramo tu gor. Jih zamenjaš in imaš potem mir. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
dne 6. 1. 2022 ob 15:00 je Alex napisal:

Pa, dobro, saj smo šli mnogi že pri prvi generaciji 6- k  skozi to zamenjavo - (popravilo) injektorjev. Jaz sem jih recimo zamenjal na, svoji, in to vse štiri pri 150Kkm. V bistvu sem vzel v Nemčiji obnovljene z triletno garancijo in ko sem jim poslal nazaj moje stare, so mi nakazali 60€ na račun. To sem dal kot neko kavcijo. 

So bili pa nekje tretjino cene novih. In poraba mi je takrat padla takoj za 0,5 l/100.

Injektorji so, vsaj zame, potrošnji material. Nič drastičnega, kot nekateri delate dramo tu gor. Jih zamenjaš in imaš potem mir

Tako enostavna rešitev. 👍 Kako si pa izvedel @Alex, da niso OK? 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Tako enostavna rešitev. 👍 Kako si pa izvedel @Alex, da niso OK? @Hixxy, si prebral. 😄

Ne vem, kako sem našel takrat enega tipa iz Hrvatinov (pri italijanski meji), ki je delal na mazda servisu v Trstu in jih je tam premeril. V bistvu so bili slabi trije. Evo, sem našel, koliko so stali. 🤗

"

ALL ORDERS WE GET PAID UNTIL 21-12-2015 INCLUDING THE DEPOSIT WE WILL DESPATCH IN THIS YEAR
 
PLEASE ATTENTION THAT 1 INJECTOR COSTS 119 EUR + 50 EUR DEPOSIT
 
 
THIS DEPOSIT ONLY GET BACK AFTER WE GET THE OLD PARTS

 

 

Napisano

Jaz sem jih dal obnovit na prejšnji tam nekje pri 210kkm pa so bili še, sicer v spodnjih mejah tolerance.

 

So mi pa naredili fantje pri tej firmi

 

WWW.B-INNOVA.SI

Servisiranje, popravilo in vzdrževanje osebnih vozil, popravilo diesel sistemov (injektorjev, črpalk, common rail), popravilo glave motorja...

 

Delajo pa z materialom, ki ga dobijo od distributerja za Denso. Baje je na Hrvaškem oziroma pred 5 leti je bil tam.

 

33112_1.png

Napisano
20 hours ago, Aless said:

Če injektor ščije (spušča gorivo) ga noben dodatek oz. aditiv ne bo rešil ;)

Odvisno zakaj ščije. Če ščije zaradi obrabljenosti, potem mu nobena "maža" ne pomaga.  Če pa to dela zaradi tega, ker ga ovirajo usedline, se pa daj kaj narediti ceneje kot pa z generalno injektorjev. Bilo je kar nekaj izkušenj tudi na tem forumu na to temo. je pa stvar podobna kot s corono, nekdo verjame, nekdo pa ne verjame niti tistim, ki imajo s tem pozitivne izkušnje.

On 1/5/2022 at 3:26 PM, Alex said:

O, kje si se pa ti skrival? 😊

Mogoče pa ni več časa za prerekanje in prepričevanje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jaz sem Metabond vlil v Fordov 1.6 TDCi, ko je začel zafrkavati z nemirnim tekom kmalu po vžigu. Je pomagalo. Mogoče sem pred tem kakšno umazano nafto tankal, saj se po tem tretmanu težava ni več ponovila.

Napisano
pred 1 uro je Sirius napisal:

Odvisno zakaj ščije. Če ščije zaradi obrabljenosti, potem mu nobena "maža" ne pomaga.  Če pa to dela zaradi tega, ker ga ovirajo usedline, se pa daj kaj narediti ceneje kot pa z generalno injektorjev. Bilo je kar nekaj izkušenj tudi na tem forumu na to temo. je pa stvar podobna kot s corono, nekdo verjame, nekdo pa ne verjame niti tistim, ki imajo s tem pozitivne izkušnje.

Mogoče pa ni več časa za prerekanje in prepričevanje.

Za bencinarje pa ni nič 🤔?

😊

Napisano

Za @Alex sva zadnjic na njegovem obdju gledala tudi delovanje injektorjev, nevem kolko se spozna on ma jaz se ne nič🤣, pac ne delujejo vsi isto, velikih odstopanj ni, ma dejansko kako sploh morajo delovat? Dobro, sej bom peljal na servis in k mazda doktorjem, ma diskusija nemore škodit😁😁😁 

Napisano

Ja v grobem se da videt korekcijske vrednosti injektorjev pri različnih pritiskih prek OBDja. 

Idealno bi bilo da bi bile vse vrednosti okrog 0, ampak nikoli niso. Vrednosti do max +-100 so ok, vse kar je več je injektor za zamenjat. 

Natančno 100% se pa da preverit samo testni napravi, kjer se preverijo količine vbrizgov pri različnih pritiskih in razpršitev goriva. 

Takole zgledajo vrednosti mojih pri 300kkm😎

IMG_20211006_151537.jpg

IMG_20211006_151552.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Treba povedati, da so različne cifre pri različnih enotah mere. Ti imaš recimo na tem programu cifro -56, ki je recimo na Delphi DS150E testerju ne moreš dobiti, saj on meri od korekcijo šob ob -10 do +10 mg/str. Kot je bilo že pojasnjeno je najboljše, da so vse korekcije blizu 0, če pa že katera odstopa pa je zadovoljivo da je med -2 in +2. Vrednost - (minus) pomeni, da je injektor poln goriva. Vrednosti se spremljajo pri prostem teku in še nato pri npr. 2000 rpm/min pri konstantni hitrosti.

Napisano

@luxxx7 te korekcijske vrednosti FI_LRN so dolgoročne korekcije vbrizga, vrednosti so v milisekundah , so pa prebrane iz Forscana, ki omogoča enake funkcije kot original mazdin tester MDS. Te prebrane korekcijske vrednosti se ne spreminjajo pri prostem teku. Spremenijo se z ročno kalibracijo prek testerja, in nato samodejno vsakih 150km prvih 1500km, in nato spet samodejno vsakih 3000km.

Za te dolgoročne vrednosti FI_LRN imam info da ne sme presegat +-100ms. 

Imaš pa tudi kratkoročne vrednosti INJ_CMP, ki so v enotah mm3, za te pa nimam podatka kakšne so mejne vrednosti. Vendar pri mojem moja Mazda 2gen 2.0 diesel ne podpira dostopa to teh kratkoročnih vrednosti. 

Katero Mazdo pa to si priklapljal na Delphija??

 

@Janez007ja se strinjam in sem napisal da je prek OBDja možna samo groba ocena injektorjev, za natančen pregled je potrebna demontaža in pregled na testni napravi za injektorjev.

Četudi injektor brizga ustrezno količino goriva, vendar nepravilno razpršeno, bo izgorevanje slabše oz. nepravilno in tega z OBDjem ne vidiš.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@Hixxyte vrednosti so top!

Samo kot sva že z @Janez007rekla je to eno od osnovnih preverjanj injektorjev.

100% preverjanje injektorjev pa se lahko naredi samo z demontažo injektorjev in preverjanje na ustreznih testnih napravah. 

Pri tvoji M6 me res zanima kje je težava z gorivom v olju, ker ga imaš preveč glede na to da paziš na regeneracije... 

Če boš dal pregledat injektorje poročaj kako bo stanje. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.