Skoči na vsebino

Mazda 3 sedan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

Zanimam se za nakup Mazde 3 sedan in me zanima vaše mnenje, napake, itd. Trenutno vozim 14 let staro hondo civic, ki je sicer odlična, ampak zaželel sem si nekaj novejšega. V oči mi je padla Mazda3, sedan, in sicer z 150 konjskim motorjem, sound style oprema. Kolk sem si pogledal na youtube teste, je daleč najšibkejši člen novih mazd motor, da je podhranjen glede na športni izgled avta. Ostalo je vse na premium nivoju. Zanima me vaše mnenje o tem? Tale 150 konjski ima pospešek 9 sekund do sto, kar se mi ne zdi ravno slabo. Naj povem, da sem večinoma umirjen voznik. Trenutna honda ima samo 125 konjev, 1.6 motor in mi je povsem zadovoljivo. Ogledoval sem si pa naslednji avto:

 

1059943.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 G150 PLUS SOUND STYLE, letnik:2021,22490 EUR :: www.Avto.net ::

 

Torej, zanimajo me slabosti in prednosti omenjenega modela iz povezave. 

 

 

Napisano

Ta motor te svoje konje hrani tam nekje pri 6000 obratih. Se pravi, če jih želiš izkoristit je treba prtisnt po gasu in vozit v višjih obratih. Pri umirjeni vožnji pač deluje umirjeno in zato marsikoga zmoti, ker ni turbak, da bi imel konje že pri nižjih obratih. Se lepo pelje, imaš pa vedno možnost, da mal pohodiš, če je nuja in bi rabil doseč teh 9 sekund do 100km/h. To je še vedno en tak nezahteven klasičen atmosferc, ki ne bo zahteval veliko ne pri vzdrževanju še manj pa pri morebitnih napakah.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Mare77 napisal:

Pozdravljeni,

Zanimam se za nakup Mazde 3 sedan in me zanima vaše mnenje, napake, itd. Trenutno vozim 14 let staro hondo civic, ki je sicer odlična, ampak zaželel sem si nekaj novejšega. V oči mi je padla Mazda3, sedan, in sicer z 150 konjskim motorjem, sound style oprema. Kolk sem si pogledal na youtube teste, je daleč najšibkejši člen novih mazd motor, da je podhranjen glede na športni izgled avta. Ostalo je vse na premium nivoju. Zanima me vaše mnenje o tem? Tale 150 konjski ima pospešek 9 sekund do sto, kar se mi ne zdi ravno slabo. Naj povem, da sem večinoma umirjen voznik. Trenutna honda ima samo 125 konjev, 1.6 motor in mi je povsem zadovoljivo. Ogledoval sem si pa naslednji avto:

 

1059943.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 G150 PLUS SOUND STYLE, letnik:2021,22490 EUR :: www.Avto.net ::

 

Torej, zanimajo me slabosti in prednosti omenjenega modela iz povezave. 

 

 

Pojdi na probno vožnjo in boš videl kako in kaj.:whatever:

Imel sem  prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂

Napisano
pred 32 minutami je Bini napisal:

Pojdi na probno vožnjo in boš videl kako in kaj.:whatever:

Imel sem  prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂

Tudi meni je limuzina bolj skladna kot klasična. Zelo me mika. Moram jo sprobat😊. Edino bela barva me malo moti, najraje bi bi imel mazdino rdečo. CX 30 je pa danes pravi bomboncek, tudi meni je všeč. Sam je kar nekaj tisočakov dražji od navadne trojke. 

Napisano
Pred eno uro je Mare77 napisal:

Tudi meni je limuzina bolj skladna kot klasična. Zelo me mika. Moram jo sprobat😊. Edino bela barva me malo moti, najraje bi bi imel mazdino rdečo. CX 30 je pa danes pravi bomboncek, tudi meni je všeč. Sam je kar nekaj tisočakov dražji od navadne trojke. 

Ni večje razlike cc2 jurčka pa malo cenkanja pa bo.... 😊

Napisano

Meni je tudi limuzina bolj všeč kot HB.

 

Kar se motorja tiče, imam 6ko 2.0 s 147KM, pa sem tudi umirjen voznik in mi čisto zadošča. Pa verjamem, da je ta novejši motor najbrž boljši od mojega. Pojdi na testno, pa se boš najboljš prepričal, če je to - to. Sem  imel pa prej isto civica, samo da je bil VTI s 160KM 😎 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Pojdi na probno vožnjo in boš videl kako in kaj.:whatever:

Imel sem  prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂

Strinjam se z vsem kar so že povedali moji predhodniki in kaj posebaj tu ni več za dodat!

 

Bi pa edino izpostavil tole od Binija. Nima veze ali je G122 ali G150, tako kot je @Janez007 prilimal graf je motor fizično isti, samo tisti G122 je zaklenjen od 4 tisoč obratov naprej. Torej G150 bo imela več konjev samo in izključno ko jo boš tiščal nad 4 tisoč obrati. Kolikokrat je pa v praksi to je pa druga zgodba. Na G120 če si ekstra pozoren se čuti, da se avto samo še dere od 4 tisoč naprej, "potegne" pa ne več. Obstajajo tunerji, ki ti lahko te zaklenjene verzije motorja odklenejo.

 

 

Kljub vsemu se mi G150 zdi boljša izbira kot G122, zato ker motor ustrezno zadiha ko ga pohodiš, pa čeprav glih 2krat na dan. Priporočam ti, da greš avto peljat na testno vožnjo in boš videl svoje občutke kako in kaj. Moraš se pa zavedat da so to res vrhunski motorji in ne boš zgrešil popolnoma nič s to izbiro, pa tudi na dolgi rok ni nobenih večjih težav z vzdrževanjem.

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Bini napisal:

Pojdi na probno vožnjo in boš videl kako in kaj.:whatever:

Imel sem  prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂

Med 3. generacijo (BM-BN) in 4. generacijo (BP) trojke je razlika tudi v teži - nova sejje "zredila" za slabih 100kg (ne vem točne številke).

Motor G120 "na papriju" rabi 8,9s do 100, novi G122 pa 10,8s. Zato je @Bini opazil razliko :)

G150 pa 9,1 do 100, torej približno kot stari G120.

Številke so od tukaj

 

Popravljeno od toto89
označitev člana - Bini
Napisano

Meni je razlika opazna med g120 na trojki in g150 na cx-30, saj tako kot so že napisali, ko si pri 120 pohodil gas in je šlo čez 4k rpm se ni nič kaj dogajalo, ni več vleklo (to se občuti), sedaj pa😁. Meni je to bolj všeč in bi jo odklenil na 170, če bi še ostal na prejšnji trojki, naj diha s polnimi pljuči😁. Pa čeprav pohodiš gas samo nekajkrat na dan, ampak je zadosti za lepši nasmešek. Je pa res tudi da je 122 konjev več kot zadosti in se na avtocesti brez problemov in matranja motorja lepo voziš 160 km/h. Idealno bi bilo, če bi imela ta 150 enaka prestavna razmerja kot g165 a ima na žalost daljša (4, 5 in 6). Pri novi bi absolutno vzel g150 ali pa če zaupaš novi tehnologiji x186 (jaz še ne, čez 5 let pa🤣).

Napisano
pred 4 urami je toto89 napisal:

Med 3. generacijo (BM-BN) in 4. generacijo (BP) trojke je razlika tudi v teži - nova sejje "zredila" za slabih 100kg (ne vem točne številke).

Motor G120 "na papriju" rabi 8,9s do 100, novi G122 pa 10,8s. Zato je @Bini opazil razliko :)

G150 pa 9,1 do 100, torej približno kot stari G120.

Številke so od tukaj

 

To je to....😊

Napisano
pred 7 urami je Freak napisal:

Meni je tudi limuzina bolj všeč kot HB.

 

Kar se motorja tiče, imam 6ko 2.0 s 147KM, pa sem tudi umirjen voznik in mi čisto zadošča. Pa verjamem, da je ta novejši motor najbrž boljši od mojega. Pojdi na testno, pa se boš najboljš prepričal, če je to - to. Sem  imel pa prej isto civica, samo da je bil VTI s 160KM 😎 

haha, tole v bold je bila pa raketa, in old school :), z maso okrog 1 tone.....

Napisano
pred 10 urami je Mare77 napisal:

Tudi meni je limuzina bolj skladna kot klasična. Zelo me mika. Moram jo sprobat😊. Edino bela barva me malo moti, najraje bi bi imel mazdino rdečo. CX 30 je pa danes pravi bomboncek, tudi meni je všeč. Sam je kar nekaj tisočakov dražji od navadne trojke. 

WWW.AVTOMANIJA.COM

Skyactiv-X je prav poseben motor, ki ga je treba tako tudi voziti. Mazda3 v limuzinski podobi pa je verjetno ena najbolj elegantnih stvaritev znamke v...

 

Mogoče ti kaj pomaga tale članek glede odločitve za 3ko....😉

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Mazda 3 je vsaj zame eden najbolj posrečenih-usklajenih Mazda vozil. Če ne bi rabili več prostora, bi imeli doma zagotovo 2 x Mazda 3. 🙂

 

Glede moči G120, G122, G145, G150, G165 konjev Mazda bencinskih motorjev, imajo na območju do 4.000 obratov vsi našteti atmosferski motorji praktično enako moč-navor. Ko se navadiš, je skoraj dovolj. 😁 Če se s temi motorji shaja s CX-5 ali Mazdo 6, se tudi z lažjo Mazdo 3. Glede novih X motorjev s 186 konjskimi močmi je menda podobno, rabiš ga priganjat čez 4.000 obratov, da se te konje opazi.

 

Mi imamo G120 v prejšnji Mazdi 3 (kratki) in G165 v Mazdi 6 karavan, oba imata ročni menjalnik. Bolj odzivna se zdi Mazda 3, seveda ker je lažja, pa čeprav ima deklariranih 45 manj konjskih moči. Prej smo imeli praktično enako Mazdo 6 dizel CD175, v primerjavi z njo se zdi moč G165 pol manjša. 😢

  

slika.thumb.png.45df8cb90474bc542f7a88ebb6fa9e05.png

Graf od  X 186  bi bil malo lepši.....😬

Napisano
dne 6. 1. 2022 ob 19:24 je Bini napisal:

Graf od  X 186  bi bil malo lepši.....😬

Evo :)

Za 2015 G120 in G165 int 2021 X186

20152.png

20151.jpg

Pa še za 2021 G122 in G150 int 2021 X186

 

20212.jpg

20211.jpg

Napisano
pred 24 minutami je Janez007 napisal:

Včeraj smo se štirje odrasli prav lepo peljali z M6 G165 2 x 30 km, večinoma po avtocesti. Vključevanje na avtocesto se pri nas nekoliko vzpenja (Motel Grosuplje proti Ljubljani), in tam se občuti velik primanjkljaj navora teh navadnih Mazda bencinarjev, medtem ko so prejšnji dizli pospeševali z lahkoto, kot bi šlo navzdol namesto navzgor (M6 CD175, Accord 2.2 140 KM), tudi bencinska Carisma 1.8 GDI je vlekla zelo dobro.

no tam je kar lep klanček :), verjetno nisi vztrajal s 3.prestavo do vsaj 6.5k rpm :), preden si šaltal v 4., potem bi bilo vzpenjanje tudi relativno hitro, seveda pa ni primerjave z dizlom, kjer si se lahko verjetno vključil s 4.brzino brez težave :).....pač ti atmosferci z okoli 160km, moraš veliko šaltati in jih gnati nad 5k rpm, če se ti seveda da oz. enkrat se potem sprijazniš s tem in postaneš bolj umirjen voznik, ker se ti (vsaj meni osebno) ne da vedno goniti in voziti z obrati nad 5k rpm......

Napisano
pred 17 minutami je sportman333 napisal:

no tam je kar lep klanček :), verjetno nisi vztrajal s 3.prestavo do vsaj 6.5k rpm :), preden si šaltal v 4., potem bi bilo vzpenjanje tudi relativno hitro, seveda pa ni primerjave z dizlom, kjer si se lahko verjetno vključil s 4.brzino brez težave :).....pač ti atmosferci z okoli 160km, moraš veliko šaltati in jih gnati nad 5k rpm, če se ti seveda da oz. enkrat se potem sprijazniš s tem in postaneš bolj umirjen voznik, ker se ti (vsaj meni osebno) ne da vedno goniti in voziti z obrati nad 5k rpm......

Je zelo težko presedlati iz  navornika ( dizla) na te atmosferce.😊 Računati moramo, da ima že 150 konjska mazda velikih 380 Nm navora in to pri samo 1800 obratih, 175 konjska pa celo 420Nm. Potem ni čudno, da se Janezu sedaj zdi, da gre v rikverc namesto naprej pri vključevanju na avtocesto z malim klančkom.😊

 

 

Napisano

  ?zmeden? 

Če veš kaj kopuješ potem ni problemov saj veš kaj pričakovati.... :whatever:

Je pa tudi res,da zaenkrač čitam samo o težavah teh dopingiranih dizelskih konjih😃😂 🤣

 

Napisano (urejeno)

Ročni menjalnik z dvomasnim vztrajnikom pri Mazdi 6 CD175 deluje zelo robato, pri Mazdi so mi rekli, da je to normalno. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Ja, na tem vključevanju ga ne priganjam, ker sem umirjen voznik in tudi zato, ker ponavadi še ni dobro ogret. Je pa vožnja z G165 v primerjavi z CD175 oba MT bolj prefinjena. Ročni menjalnik z dvomasnim vztrajnikom pri Mazdi 6 CD175 deluje zelo robato, pri Mazdi so mi rekli, da je to normalno. 

Najbrž tak občutek na menjalniku, ker gre pri 165 vse skupaj bolj počasi, pa imaš več časa, da ročico prav "vtakneš" v brzino. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Ne. Pri G165 je enomasni vztrajnik, pri CD175 dvomasni. Težave dvomasnih so lepo opisane tukaj:

 

"so težave in okvare dvomasnih vztrajnikov zelo pogoste in stroškovno zelo neugodne za odpravo. Na težavo z dvomasnim vztrajnikom opozarja izrazito šklopotanje, ropot in tresljaji v prostem teku, pri vožnji z nizkimi obrati motorja in pri intenzivnem pospeševanju. Za ropot in tresljaje je kriva obraba in iztrošenost elastičnih elementov, ki povezujejo oba dela vztrajnika zato prihaja najprej do slabšega blaženja in kasneje do neposrednega stika med posameznimi elementi kar generira izdaten ropot. Zaradi specifične zgradbe vztrajnika, visoke cene ter posledično odlašanja lastnikov z menjavo je pri menjavi vztrajnika zaradi dodatnih mehanskih poškodb  potrebna menjava še celotne sklopke skupaj z lamelo , košaro in potisnim ležajem kar rezultira v visokem strošku popravila. Navadno se lastniki vozil z iztrošenimi vztrajniki soočijo pred prevoženimi 200 000 km, seveda pa lahko kilometri močno variirajo tako navzgor kot navzdol predvsem v odvisnosti od načina vožnje."

 

 

mazda6club_com_profile.png
WWW.MAZDA6CLUB.COM

I've come to the conclusion I really do hate this dual mass flywheel. I don't think I've ever had a car with a dual mass flywheel before. But I...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Najbrž tak občutek na menjalniku, ker gre pri 165 vse skupaj bolj počasi, pa imaš več časa, da ročico prav "vtakneš" v brzino. 😉

Tako ja...jaz osebno imam izkusnjo med dizel 2.2.cdti 140km in sedaj bencinar 2.0. 160km in ce to primerjam in sem veliko vozil po primorki, Vrhniški klanec je to kot dan in noč, ampak to nima smisla debatirati, saj vsi vemo kaj in kako....z obema se pripeljes na vrh brez problema, je pa res da z bencinarjem ne morem konkurirati raznim  bmw in audi egotom😀😉🤭in se pač lepo umirjeno peljes po desnem pasu....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.