Skoči na vsebino

Gretje zadnjega stekla

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Živjo,

vprašal bi glede omenjene zadeve in sicer kako je v primeru da je zadeva neprestano prižgana, saj je zadnjih par mesecev res nepogrešljiva predvsem zjutraj in zvečer, v zadnjih dneh pa res celi dan. Ker se res veliko vozim naokoli in imam zadevo jasno stalno prižgano mi nekateri pravijo da je to res nepotrebno oziroma nepriporočljivo čes da je zadeva ogromen porabnik in da s tem praznim akumulator ter ga obremenjujem. Mar je to res?
Danes sem se recimo peljal na relaciji Kočevje-Maribor in zadeva je odlično opravljala svoje delo, saj bi imel res zarošeno zadnje steklo in ogledala, da o tem kako pride zadeva prav ko nas je več v vozilu.

Kakšna so kaj vaša priporočila in izkušnje?

Hvala za pomoč in nasvete

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Uporabljaj zraven klimatsko napravo in se ti bo vse odrosilo! Grelci so namenjeni predvsem za odledenitev stekel in ogledal,tako jaz delam in se mi ne rosijo.😊

Napisano

Hm.... Jaz prižgem gretje šipe in ogledal zjutraj,da se vse skupaj odrosi z zunanje strani (potem se itak samo izklopi,ali pa že prej sam izklopim). Mogoče kdaj med vožnjo vklopom,ko mi meče vodo na ogledala (dež ) . 

 

Da bi praznilo AK; med vožnjo mu ne bo hudega:) ampak saj veš; če neka stvar laufa 4h vsak dan namesto 10' bo verjetno prej crknila :)

 

Raje prizgi klimo če se ti rosi , oziroma poglej če ti kje vlaga nagaja v avtu (mokri tepihi?).

Napisano

Jaz imam tudi vedno klimo na avtomatiko ... in gretje zadnjega stekla (in ogledal) prizgem redko... ponavadi samo, ko speljem... potem se pa itak samo ugasne ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
  dne 6. 1. 2022 ob 6:40 je Janez007 napisal:

 

Saj ti grelniki šip, ogledal, volana, sedežev menda niso za okras?

 

Akumulator je zalogovnik elektrike. Nujno je potreben za električne naprave (ključavnice, alarm, računalnik, zagon motorja), kadar motor ne dela.

Kasneje se elektrika iz akumulatorja nadomesti z elektriko iz vrtečega alternatorja (generatorja elektrike), ki ga poganja motor - iz njega alternator dobiva mehansko energijo in jo pretvarja v električno. Alternator med delovanjem načeloma pokriva vse električne potrebe za delovanje avta in še več, zraven še polni delno izpraznjen akumulator (zaradi zagona). 

 

Če bi bilo kaj narobe s tvojim načinom uporabe (prevelika obremenitev električnega sistema), bi kmalu zasvetila kakšna lučka zaradi nizke napetosti sistema (preveč prazen akumulator in hkrati preobremenjen alternator), crknila kakšna zaščitna varovalka ali pa zjutraj avto ne bi več vžgal. Po mojem je skrb čisto odveč - za to so poskrbeli Mazda inženirji, kot na primer tudi za čist izpuh pri dizlih, vzdržljiva zložljiva vzratna ogledala, itd.. 😁 

 

 

 

Razširi  

Evo ena prava šolska razlaga....👌😊

Popravljeno od Bini
Napisano

Verjetno ima itak termostat, da se periodično izklaplja tako kot gretje volana.

 

Jaz prižgem za par minut in potem ugasnem, drugače pa klima na auto in nimam težav.

Napisano

Hvala za omenjene odgovore oziroma poste, tepihi niso mokri, tesnila so uredu, ampak vlažno ozračje naredi svoje. 

Žal nimam avtomatskega izklapljanja omenjenega grelca, je pa res da ga ugasnem ob ugašanju oziroma ustavitvi vozila ter ne štartam z omenjenim oziroma zadevo vklopim tako kot luči cca. 10-20s po zagonu da ne obremenjujem štarterja in akumulatorja. Med vožnjo se pa jasno zadeva polni in ne vidim težav. Jasno občasno prižgem tudi klimo, ampak to le ko temperatura motorja preseže malo čez 50*C ker takrat začne šele zares delovati. 

Drugače pa tudi redno prezračim kabino tako da je čim manj vlage notri ter imam ločene tepihe za leto in zimo.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Omenjeno gretje oziroma odroševanje stekla mi je prišlo v teh dneh zelo prav ko se nas je peljalo več v vozilu (5) saj se le-to zarosi zaradi dihanja in ostalega povezanega s tem tako da sem omenjeno kombiniral tudi s klimatsko napravo in zadeva je sproti odroševala in stekla in ogledala ob primerni temperaturi.

Prav pa pride tudi ko se na zadnjem steklu in ogledalih nabere ivje in ostala svinjarija katero zelo dobro odstrani, ampak drugače jo pa temeljito odstranim ob prvem pranju.

 

Napisano (urejeno)

Danes zjutraj pa mi je zadeva prišla tudi prav, ko sem bil na obisku v hribovskih vaseh kjer je precej vlažen (gorski) zrak. 

Par minut višinske razlike in nekaj urno parkiranje ob obisku so avto precej zarosili. Ko sem se pa vračal nazaj sem vklopil omenjeno in opazil da imam časovni rele za dobrih 30 minut in potem sem zadevo ponovno vklopil da sem spravil ven vso vlago ter odrosil zadnje steklo in ogledala, s pomočjo klime pa tudi ostala stekla. 

79437730554491280.jpg

 

Škoda je ker nimajo še vsi razen Forda, Mazde in LandRover-ja tudi funkcijo odroševanja/ogrevanje prednjega vetrobranskega stekla, Subaruji in nova Lada Niva pa imata tudi funkcijo odtaljevanja brisalcev.

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

A je še kdo opazil sledeče:

 

Ko odpreš gretje zadnjega stekla, radio (DAB) izgubi signal.

 

Mogoče je kaj elektronika zašuštrana hahah

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 17:45 je Hixxy napisal:

A je še kdo opazil sledeče:

 

Ko odpreš gretje zadnjega stekla, radio (DAB) izgubi signal.

 

Mogoče je kaj elektronika zašuštrana hahah

Razširi  

To, da včasih med bloki v Trstu izgubi signal, sem opazil. Toda v tem primeru? 😊Moram jutri zjutraj probati na moji. 

 

 

Napisano

FM dela normalno, dam DAB se mi ofarba sivo (ne belo), kot da bi bil slab signal. 

Napisano

Meni na letniku 13 radio ne dela...oziroma noro hrešči, ko prižgem gretje zadnje šipe... Na 04, 08 in 09 letniku teh problemov ni. 

Napisano

Enkrat sem nekje zasledil, da se je nekdo že pritoževal na nekem tujem forumu in da gre za serijsko napako. Ne vem pa kje sem to našel.

33112_1.png

Napisano
WWW.BRISKODA.NET

Anyone else experienced this? I noticed today that when activating the rear window heater, the DAB radio went silent immediately. Came back when I turned the heater off. Leaving the heater on, the signal slowly...

 

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 17:45 je Hixxy napisal:

A je še kdo opazil sledeče:

 

Ko odpreš gretje zadnjega stekla, radio (DAB) izgubi signal.

 

Mogoče je kaj elektronika zašuštrana hahah

Razširi  

Meni je na 2016 CX-3 ob vklopljenem zadnjem brisalcu metalo ven DAB signal.

 

Na 6ki zaenkrat nisem opazil nič posebnega, se mi pa zdi kvalitetnejši sprejem signala - tudi na več mestih lovi DAB, kjer CX-3 ni.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni na CX-5 zelo slabo lovi DAB, ko je grdo vreme mi po Mariboru preklaplja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 21. 2. 2022 ob 12:50 je mazdaman napisal:

Meni na CX-5 zelo slabo lovi DAB, ko je grdo vreme mi po Mariboru preklaplja.

Razširi  

Kupi si avto.....😁

Meni na cx30 dela DAB u nulo četudi so vsi grelci vklopljeni; zadnje steklo,ogledala sedeži in volan....😊

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
    • Sejem v Pordenonu 10 €. Pa je bilo videt enih avtov + elektronika. 9 hal. Cena za LJ je res pretirana.
    • Bom testiral na desni strani. Do sedaj nisem razmišljal o tem.   Sem mislil, da je to klasika pri Mazdi, iz v vaših odgovorov pa vidim, da vam ta sistem deluje 100% oz. izredno redko zataji.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.