Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Prejle me je klical sin, ki ima Mazdo 2. Menda se mu je zjutraj prižgala rumena lučka - volan s klicajem. Kolikor vem (in sem na hitro preletel), gre verjetno za kakšno težavo s servom?
Verjetno se lahko pelje do mehanika? Sicer bolj tako, kot smo včasih - z mišicami 🙂

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 14 minutami je kacnje napisal:

Prejle me je klical sin, ki ima Mazdo 2. Menda se mu je zjutraj prižgala rumena lučka - volan s klicajem. Kolikor vem (in sem na hitro preletel), gre verjetno za kakšno težavo s servom?
Verjetno se lahko pelje do mehanika? Sicer bolj tako, kot smo včasih - z mišicami 🙂

Jp, pa previdnost ni odveč.... 😊

Napisano

Stara ljudska modrost pravi: ob rumeni lučki vozi takoj do servisa, ob rdeči nemudoma ugasni avto in kliči asistenco :zoom-zoom:

Napisano
pred 23 minutami je NevLado napisal:

Stara ljudska modrost pravi: ob rumeni lučki vozi takoj do servisa, ob rdeči nemudoma ugasni avto in kliči asistenco :zoom-zoom:

Razen, če voziš kaj od vag-a kjer so lučke stalnica 🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 11 minutami je FuManchu napisal:

Razen, če voziš kaj od vag-a kjer so lučke stalnica 🤣

💯% 🙉🙊🙈

Napisano

Če je starejši model s hidravličnim servotom, najprej preveri nivo olja v servo-volanu. Vsaj pri Mazgah serije B to velikokrat pomaga...

Napisano

Sedaj šele nazaj ... cel dan letanja (ne samo zaradi sinove Mazdice).
Opis ne bo preveč natančen, ker sem vse zgolj na kratko slišal po telefonu. Skratka - mehanik je zaznal, da je težava nekje v nekem modulu pod volanom. Sam se z elektroniko ne ukvarja, pa smo potem z avtom šli do Močnika.
Tam so se lotili nekih žičk, ki so bile menda snete/strgane/uničene. So rešili, avto spet prede. Ni pa najceneje - 119 evrčkov. Saj veste, kako gre: priklop na računalnik, ura tam, še ena tam, nekaj drobnega materiala in smo tam.
No, da so le hitro rešili in avto služi, se bo preživelo.

Napisano
Napisano

Pojma (še) nimam. Bom videl, če kaj piše na računu, ki ga bom zagotovo dobil za povračilo stroškov 😂.

Napisano (urejeno)
dne 24. 2. 2022 ob 7:44 je Janez007 napisal:

Ta generacija je sicer imela težave z ABS enoto, ampak to verjetno ni povezano. Saj verjetno ni črna, s 65.000 km, kupljena pred kratkim? 😉

 

Težave z ABS enoto res da so, samo teh vozil ni dosti v Sloveniji.

Omenjena ABS enota je z ESP-jem, tega pa je imela samo 1.5 GTA.

 

Meni je spuščal povratni ventil, tako da je bila stopalka mehkejša in je nižje prijela. Mazdina cena celotne ABS enote je brutalna (dražja kot BMW, Hyundai, ....), če se prav spomnim, so pred 3 leti hotli met 2200€.

 

Ker je ta ABS enota res crkovala po tekočem traku, so pri ATE-ju izdali rezervni del, ki je samo mehanski del ABS enote. Če se prav spomnim, sem ga za ca. 250-350€ kupil iz Autodoc-a.

Omenjena enota MK60, je bila vgrajevana v več znamk. Več tukaj:

WWW.ATE-BRAKES.COM

Now available as an original part: the Hydraulic Control Unit (HCU) for the ATE MK60, including accessories.

 

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vem 😀 Sm mislu da je fora kot "tekočina za blinkerje" ali pa "bat zajla" 😀
    • Mojster maket: Ko je umrl Prešeren, v Kranju ni bilo snega | 24ur.com WWW.24UR.COM Po 12 letih dela, 50 tisoč vloženih urah, 200 kilogramih porabljenega lepila in urgenci zaradi vdihavanja hlapov Kamničan Igor Grabnar v...  
    • Dobrodošel v klubu.   Tako smo dobivali iz Temu-ja sms-e. Da bi poslal na support, bi se moral prijavti, kar nisem želel. Pošta Slovenije ni nikakor urgirala. Poskušal sem pakete prestavljat po paketomatih, po drugih koncih Slovenije. Na koncu se je nazaj prestavlo in je mojster dobil. Ko je končno en paket prišel z GLS-om smo dobili naslov in tudi GLS mojster nas je poklical. Nekje v tistem času celo lokalni poštar.   Sta mu oba razložila zadevo, GLS mojster je pa še pridobil pravo cifro. Po klicu, se je zadeva ustavila (trenutno).
    • Zdaj me sam skrbi da oni to sploh fajn ne zrihtaju,najraje bi da je bilo možno da jaz pustim Pelkotu avto pa oni da to plačajo ker ni za verjamet da je avto tak hitro stalo pa še na parkirišču sem primetil olje ampak tega pa prej ni bilo. Nikoli nisem imel tih težav pa res ne vem in bi pa res mogo poklicat da vprašam kako to gre. Jaz sem imel denarja za tisti g120 sam jaz od teg avta pa nić nimam to je pa res preslabo za mazdo 6 ,pa še imam dost avtoceste in kaj da ti delaš z 120 KS .a najraje bi da sem lahk mogo kupit tega 190 KS 2.5 ampak nisem imel denarja za Taj avto ker je dost draži pa na avtonetu ih je sam 2.
    • Vezano na jamranje okoli toyote. Servis 45.000km - 3 leto rav4 v Kranju cenejši kot servis 3 leto aygox v LJ, oba mala servisa, razlika v olju 2L vec v rav4...   Tud toyota ni vec kar je bla, ocitne razlike v ceni med KR in LJ   Tokrat poz presenečen sem mislil da bo 400-500+   Pa je 319, aygo je bil 360.....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.