Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Prejle me je klical sin, ki ima Mazdo 2. Menda se mu je zjutraj prižgala rumena lučka - volan s klicajem. Kolikor vem (in sem na hitro preletel), gre verjetno za kakšno težavo s servom?
Verjetno se lahko pelje do mehanika? Sicer bolj tako, kot smo včasih - z mišicami 🙂

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 14 minutami je kacnje napisal:

Prejle me je klical sin, ki ima Mazdo 2. Menda se mu je zjutraj prižgala rumena lučka - volan s klicajem. Kolikor vem (in sem na hitro preletel), gre verjetno za kakšno težavo s servom?
Verjetno se lahko pelje do mehanika? Sicer bolj tako, kot smo včasih - z mišicami 🙂

Jp, pa previdnost ni odveč.... 😊

Napisano
pred 23 minutami je NevLado napisal:

Stara ljudska modrost pravi: ob rumeni lučki vozi takoj do servisa, ob rdeči nemudoma ugasni avto in kliči asistenco :zoom-zoom:

Razen, če voziš kaj od vag-a kjer so lučke stalnica 🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 11 minutami je FuManchu napisal:

Razen, če voziš kaj od vag-a kjer so lučke stalnica 🤣

💯% 🙉🙊🙈

Napisano

Če je starejši model s hidravličnim servotom, najprej preveri nivo olja v servo-volanu. Vsaj pri Mazgah serije B to velikokrat pomaga...

Napisano

Sedaj šele nazaj ... cel dan letanja (ne samo zaradi sinove Mazdice).
Opis ne bo preveč natančen, ker sem vse zgolj na kratko slišal po telefonu. Skratka - mehanik je zaznal, da je težava nekje v nekem modulu pod volanom. Sam se z elektroniko ne ukvarja, pa smo potem z avtom šli do Močnika.
Tam so se lotili nekih žičk, ki so bile menda snete/strgane/uničene. So rešili, avto spet prede. Ni pa najceneje - 119 evrčkov. Saj veste, kako gre: priklop na računalnik, ura tam, še ena tam, nekaj drobnega materiala in smo tam.
No, da so le hitro rešili in avto služi, se bo preživelo.

Napisano
Napisano

Pojma (še) nimam. Bom videl, če kaj piše na računu, ki ga bom zagotovo dobil za povračilo stroškov 😂.

Napisano (urejeno)
dne 24. 2. 2022 ob 7:44 je Janez007 napisal:

Ta generacija je sicer imela težave z ABS enoto, ampak to verjetno ni povezano. Saj verjetno ni črna, s 65.000 km, kupljena pred kratkim? 😉

 

Težave z ABS enoto res da so, samo teh vozil ni dosti v Sloveniji.

Omenjena ABS enota je z ESP-jem, tega pa je imela samo 1.5 GTA.

 

Meni je spuščal povratni ventil, tako da je bila stopalka mehkejša in je nižje prijela. Mazdina cena celotne ABS enote je brutalna (dražja kot BMW, Hyundai, ....), če se prav spomnim, so pred 3 leti hotli met 2200€.

 

Ker je ta ABS enota res crkovala po tekočem traku, so pri ATE-ju izdali rezervni del, ki je samo mehanski del ABS enote. Če se prav spomnim, sem ga za ca. 250-350€ kupil iz Autodoc-a.

Omenjena enota MK60, je bila vgrajevana v več znamk. Več tukaj:

WWW.ATE-BRAKES.COM

Now available as an original part: the Hydraulic Control Unit (HCU) for the ATE MK60, including accessories.

 

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.