Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je mazda gh napisal:

Sej gre jutri spet..je biu ze dvakrat in ni ugotovu..sedaj gre k tretjemu:)

Pa kaki mehaniki so to? 🤔

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Pa kaki mehaniki so to? 🤔

Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem :)

Napisano
pred 3 urami je mazda gh napisal:

Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem :)

 

Kaj pa tesnila okrog termostata?

Podpis.png

 

Napisano

Včasih smo za taka mala puščanja v stoenkah in katrcah uporabljali nek "Tesnilc". Zadeva je bila v neki majhni flaški, ki si jo vlil v antifriz in nato odpeljal en krog, da se je zadeva segrela in zmešala po selem sistemu. Kjer je prišla do zraka, se je strdila in zatesnila - seveda, če je bila špranjica mahjna.

Napisano

Meni na saabu spušča odkar sem ga kupil. Neke plastične cevke za motorjem solzijo malo. Je antifriz ceneje ko cevke😂

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je g.Wankel napisal:

 

Kaj pa tesnila okrog termostata?

Preverjeno. Jutri bom mogoce vedel več. Danes sem ga peljau do mehanika in bomo vidli kaj bo

 

Poročam ko zvem :)

Popravljeno od mazda gh
Napisano

Pri mojem šefu, sicer na Bmw-ju je bila vodna pumpa.

Napisano
Pred eno uro je samSimon napisal:

Pri mojem šefu, sicer na Bmw-ju je bila vodna pumpa.

 

Jaz sem mu že napisal, da tole bo res kakšna brezveznarija. Ker puščanje glave ali iztekanje v olje bi se zaznalo. Tukaj dejasnko nekje malo rosi pa se zato ne opazi. Se pravi lepo počasi, sčekirat vso napeljavo pa se bo ziher našel kak slab spoj ali celo rahlo pretrgana kakšna cevka.

 

Zdaj če ne bo vodna pumpa in se vseeno ne bo nikjer nič poznalo mogoče vseeno ne bi bila neumna odločitev uporabiti tesnilec za hladilne sisteme. Sam tukaj res pazit, ker eni delujejo samo z vodo in je treba spraznit antifriz natočit vodo in po kakšnem tednu vodo ven pa spet antifriz notri. V vsakem primeru pa po kakšnem tednu menjat antifriz.

 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/stp-stp-tesnilec-hladilnika?tab=reviews

33112_1.png

Napisano
dne 14. 3. 2022 ob 9:32 je Brane napisal:

Na koncu se bo ugotovilo da je puščalo na plastičnem razdelilniku cevi ki košta 70 eur kat. št.- SH0115290

Baje je pocla glava. Mislm da je to moja zadnja mazda, ker ni niti k od kvalitete vec. 

  • Začuden 2
  • Žalosten 3
  • Jezen 1
Napisano
pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Težko je slišat tako novico. 😟 Koliko pa okvirno stane popravilo?

Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to

  • Žalosten 3
  • Hvala 1
Napisano

Huh.... Jaz vem da bi ga odpeljal še za mnenje  k drugemu mehaniku (in mu ne povedal kaj mi je prvi mehanik povedal ). 

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

A ni bila to bolezen vag grupe?

2.0tdi okoli 15let nazaj baje . Potem so menda uredili to

Napisano

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Napisano
pred 23 minutami je SpEkTr napisal:

A ni bila to bolezen vag grupe?

Prvi facelifti so imeli baje te težave (nevem mogoče bo kak poznavalec mazd vec znau povedat)..že letnik 2016 konec leta so postimali to (tisti model k ima že prikazuje temperaturo..jst imam samo lucko ko se pregreje)..tako da sem glih za par mescu zamudu, ker moja je julij 2016. 

pred 24 minutami je Nejc1986 napisal:

Huh.... Jaz vem da bi ga odpeljal še za mnenje  k drugemu mehaniku (in mu ne povedal kaj mi je prvi mehanik povedal ). 

2.0tdi okoli 15let nazaj baje . Potem so menda uredili to

Nima smisla, ker je ze pri tretjem oz.drugem (pelko je bil sam preko telefona)

pred 24 minutami je dvorjan napisal:

A je avto servisiran na pooblaščenem servisu? Mogoče dobiš kulanco?

Zadnja dva servisa sta narjena privat nažalost

Napisano
pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Ja to je nekako tudi logično ampak ta avto ni bil nikoli brez vode, ker redno spremljam..vsaj 1x tedensko

Napisano
pred 55 minutami je mazda gh napisal:

Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to

 

Prvič slišim za tak primer na teh motorjih. Definitivno pa to ni bolezen teh motorjev. 🤔Nekaj je moglo it narobe, da se je to zgodilo. 

 

 

Napisano
1 hour ago, dvorjan said:

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Se pravi je to posledica, ne nujno vzrok?

Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Se pravi je to posledica, ne nujno vzrok?

 

Po moje tudi. Konstanten manjko hladilne je po moje  pripeljal do tega. 

 

 

Napisano

Mogoče je pa do tega pripeljala napaka pri izdelavi - ena na deset milijonov se jim ponesreči, se zgodi. Hudič je samo, če to eno trofneš...

 

Ker nimam ravno v spominu, da bi glava motorja na veliko pokala. Vsaj, kar nas je na forumu, nismo kaj veliko jamrali v tej smeri...

Napisano

Malo še premišljujem in, glej, tvoj avto tvoji ku**ci.

 

Ampak jaz bi vseeno prej še malo preveril. dva litra na tisoč kilometrov je za počeno glavo skoraj premalo. Če pa je res glava motorja, bi dober mehanik z opremljeno delavnico lahko zaznal, da izpušni plini niso v skladu. Poleg tega bi znalo biti, da bi nabijalo temperaturo motorja in bi ti ventilarot delal več kot običajno.

Poleg tega so novodobni hladilniki narejeni iz dveh delov: plastično ohišje in aluminijasto satovje. In na spoju je zatesnjen, kakor je zatesnjen. In lahko začne puščat. Vidiš pa skoraj ne, razen če snameš sprednji odbijaš pa mogoče še vezno steno. Mislim, novodobni avti so tako nagužvani kot da so konstruktorji bili svetovni prvaki v Tetrisu...

 

Moj predlog: pelji k mehaniku in napišita pogodbo, da naj pregleda avto in pove, kaj je narobe in ti boš to plačal, če pa se izkaže, da to ni, bo on popravljal naprej na lastne stroške. Mislim, da se bo v takem primeru malo drugače lotil diagnostike...

 

Pa še informacija: na Inštitutu Jožef Štefan pregledujejo materiale z rentgenom. Zadeva ni ravno poceni, ampak, če res ni glava, je še vedno ceneje kot nova glava...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.