Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 30 minutami je dvorjan napisal:

Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev:

- kratkih voženj

- neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo)

- voženj z nizkimi obrati

- prekinjenih regeneracij

- slabše kakovosti goriva

- pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...)

 

Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...

 

 

 

To zadnje velja za vse avte nasploh. Sploh pa za tiste, kateri imajo turbino.

Jaz svojega nič ne šparam. Tud ne gledam ali je vroč ali mrzel (pri ugašanju in tiskanju) in zgleda mu že paše tako.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Dejansko največ škode motorju dela cincanje ... ne razumem folka zakaj "kupuje" konje v motorju pol jih pa dobesedno nikoli ne uporabi. Pri turbinarjih, ki dosežejo maksimalno moč že v srednjih obratih pa res ni panika to delat vsaj recimo pri vključevanju na AC, da ga takrat poženeš naj zapoje. Če samo to delaš si že veliko naredil je pa res, da v marsikaterih očeh zato izpadeš divjak. 😂

33112_1.png

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

Hah, je djav majstr, da je precej delov v tej mašini še Fordovih 🤪

to pomeni da ta 2.2. dizl ni japonska mojstrovina, ampak skupen projekt Mazde in Forda, ki kot kaže ni najbolje posrečen.....bi bil res negativno presenečen, če bi bil to pure made in japan motor, da bi imel toliko potencialnih težav....

Napisano

Pa še drugi del, zanimivo :)

 

Je pa tudi tukaj napisano priporočilo:

With proper maintenance, the 2.2 diesel engine from Mazda can have a long life, but it must be maintained quite strictly: - oil change at 10,000km - replacement of injector washers at 60,000km - intake manifold cleaning at 80,000km (for automatics with roads often in the city and short distances - 60,000km)

Napisano
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

@dvorjan, zanimiv video in izgleda dober mehanik. Da to reč potem še sestavijo nazaj (https://www.youtube.com/watch?v=UECyaeZmmkg) - res so mojstri. 👍

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

Fak. Kako rad gledam ljudi, ki obvladajo. Tega mehanika imel bi tudi jaz. 🙂

 

pred 21 minutami je sportman333 napisal:

to pomeni da ta 2.2. dizl ni japonska mojstrovina, ampak skupen projekt Mazde in Forda, ki kot kaže ni najbolje posrečen.....bi bil res negativno presenečen, če bi bil to pure made in japan motor, da bi imel toliko potencialnih težav....

V večini primerov znamke sodelujejo ena z drugo pri razvoju motorjev. 

Pri zadnjih 3.0 recimo mazda sodeluje z Toyoto. 

Sicer pa je bil tudi dizel motor 1.generacije razvit v sodovanju z Fordom, pa je bil prav zgleden in zdržljiv. 

 

 

Napisano

Res obvladajo zadevo ,sigurno jim ni prvi motor ki so ga razstavili in sestavili,Morda bo zaribal čez 1000 km -.tega ne bodo pokazali.Prišel sem do 6 minute pa sem opazil da fantje ne berejo navodil proizvajalca da se vijaki glave motorja obvezno namažejo z oljem in da obstaja   kotomir za stiskanje vijakov glave ,ne kar tako prosto po Prešernu

Napisano
pred 8 minutami je Brane napisal:

Res obvladajo zadevo ,sigurno jim ni prvi motor ki so ga razstavili in sestavili,Morda bo zaribal čez 1000 km -.tega ne bodo pokazali.Prišel sem do 6 minute pa sem opazil da fantje ne berejo navodil proizvajalca da se vijaki glave motorja obvezno namažejo z oljem in da obstaja   kotomir za stiskanje vijakov glave ,ne kar tako prosto po Prešernu

So navodila prosto dostopna na netu?

Me prav zanima, koliko berejo in se držijo pravil Mazda proizvajalca na pooblaščenih servisih, koliko Pelko, kaj šele kakšen garažni vaški mehanik, ki je dokončno nehal brati, ko je zaključil triletno poklicno šolo. 🤭 In koliko bi šele potem to vse skupaj trajalo (stalo), če bi vmes še brskali po navodilih? Ni mi tudi jasno, kako da kakšnega vijaka kje ne pozabijo, izgubijo oz. ga zamenjajo. Jaz bi rabil 50 m2 veliko čisto površino samo za pregledno odlaganje sestavnih delov 2.2 Mardine mašine ... Nazaj pa ene 3 dni, da bi to približno sešravfal skupaj. Pa še to samo, če bi prej vse dobro poslikal-posnel. ;)

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Verjemi, da ko je delal prvič je on tud rabil kvadraturo, da si je zložil kot je treba. Ko je pa nekaj 10 ali 100 motorjev dal skozi je pa že car terena in ga je res užitek gledat.

33112_1.png

Napisano

To je pri vsaki stvari, ki jo delaš. 

Na začetku, ko se česa lotiš, za vsako stvar preverjaš na internetu, v zapiskih, you tube... Če to delaš vsak dan pa postane sčasoma rutina in veš za vsak podatek na pamet. Mojstra spoznaš na daleč. Že po kretnjah... 

 

 

Napisano

Ravno danes sem se menil z sodelavcom, ki ima mazdo 6 2,2 dizel. Nobenih problemov sploh. 

Res pa da dela ogromno relacij po AC.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 45 minutami je FuManchu napisal:

Ravno danes sem se menil z sodelavcom, ki ima mazdo 6 2,2 dizel. Nobenih problemov sploh. 

Res pa da dela ogromno relacij po AC.

 

Tale podatek je pa pravi obliž na rane Mazdinega 2.2 disel motorja... 🤗👌

Napisano

Mene sam regenercije jebejo(tudi samo izvajanje in bi rad prišel do rešitve 😡), drugače razen zamenjanega senzorja nobenih drugih težav

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Tale podatek je pa pravi obliž na rane Mazdinega 2.2 disel motorja... 🤗👌

Ja tudi mene je presenetilo, kar je povedal. Mi je dal kar kanček upanja:D

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

No uglavnem ta koscek stane na servisu 240€ in treba menjat vse štiri tako da pridejo okrog 1000€ sam kosi brez dela 😡😡 sicer dobim se nekej popusta ampak fak no...mater ji jebem..prou zasovrazu sm to znamko.

 

Pa btw jst je nism nikoli šparou..rajs vozu v nizji prestavi,da je ja na obratih..delam cca 35000 km na leto od tega polovico autoceste..150-160kmh konstantno..prej sm klicou enga mehanika ce mi lhk kje ceneje zrihta kos in je reku da ima glih eno rastavljeno mazdo s poceno glavo..isti letnik kot moja..

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Poznam veliko primerov (različne znamke), ko je bilo v avtu zmetanega ogromno denarja in potem so avto prodali od vsega hudega. 

 

Naslednji lastnik pa je naklepal 100kkm za hec brez okvar. Žal tako je.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 urami je Boss napisal:

Verjemi, da ko je delal prvič je on tud rabil kvadraturo, da si je zložil kot je treba. Ko je pa nekaj 10 ali 100 motorjev dal skozi je pa že car terena in ga je res užitek gledat.

 

jp, takle je pr men zgledalo, ko sm dal sestaka narazen :D 

 

FB_IMG_1661930815870.jpg

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 minutami je mazda gh napisal:

Uglavnem auto bom prodajal, če koga zanima..veste vse kaj je blo delano na njem..imam vse racune tako da ponudbe kar v ZS ;) švercerji obvoz, ker zastonj ga ne dam

Je kaj spet novega (razen tistih regulatorjev)?

Napisano

Lahko dr. Pelka vprašam, če ga zanima vozilo v okvari. Verjetno bo njegov interes najbolj odvisen od zamišljene cene prodajalca ni če lahko prideta skupaj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 16 minutami je Z M A J napisal:

Lahko dr. Pelka vprašam, če ga zanima vozilo v okvari. Verjetno bo njegov interes najbolj odvisen od zamišljene cene prodajalca ni če lahko prideta skupaj. :)

Ne ne..auto je poprauljen in dela normalno

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.