Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 13. 3. 2022 ob 14:18 je Alex napisal:

Pa kaki mehaniki so to? 🤔

Razširi  

Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem :)

Napisano
  dne 13. 3. 2022 ob 14:49 je mazda gh napisal:

Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem :)

Razširi  

 

Kaj pa tesnila okrog termostata?

Podpis.png

 

Napisano

Včasih smo za taka mala puščanja v stoenkah in katrcah uporabljali nek "Tesnilc". Zadeva je bila v neki majhni flaški, ki si jo vlil v antifriz in nato odpeljal en krog, da se je zadeva segrela in zmešala po selem sistemu. Kjer je prišla do zraka, se je strdila in zatesnila - seveda, če je bila špranjica mahjna.

Napisano

Meni na saabu spušča odkar sem ga kupil. Neke plastične cevke za motorjem solzijo malo. Je antifriz ceneje ko cevke😂

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 13. 3. 2022 ob 22:38 je samSimon napisal:

Pri mojem šefu, sicer na Bmw-ju je bila vodna pumpa.

Razširi  

 

Jaz sem mu že napisal, da tole bo res kakšna brezveznarija. Ker puščanje glave ali iztekanje v olje bi se zaznalo. Tukaj dejasnko nekje malo rosi pa se zato ne opazi. Se pravi lepo počasi, sčekirat vso napeljavo pa se bo ziher našel kak slab spoj ali celo rahlo pretrgana kakšna cevka.

 

Zdaj če ne bo vodna pumpa in se vseeno ne bo nikjer nič poznalo mogoče vseeno ne bi bila neumna odločitev uporabiti tesnilec za hladilne sisteme. Sam tukaj res pazit, ker eni delujejo samo z vodo in je treba spraznit antifriz natočit vodo in po kakšnem tednu vodo ven pa spet antifriz notri. V vsakem primeru pa po kakšnem tednu menjat antifriz.

 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/stp-stp-tesnilec-hladilnika?tab=reviews

33112_1.png

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 8:32 je Brane napisal:

Na koncu se bo ugotovilo da je puščalo na plastičnem razdelilniku cevi ki košta 70 eur kat. št.- SH0115290

Razširi  

Baje je pocla glava. Mislm da je to moja zadnja mazda, ker ni niti k od kvalitete vec. 

  • Začuden 2
  • Žalosten 3
  • Jezen 1
Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 13:15 je Janez007 napisal:

Težko je slišat tako novico. 😟 Koliko pa okvirno stane popravilo?

Razširi  

Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to

  • Žalosten 3
  • Hvala 1
Napisano

Huh.... Jaz vem da bi ga odpeljal še za mnenje  k drugemu mehaniku (in mu ne povedal kaj mi je prvi mehanik povedal ). 

  dne 15. 3. 2022 ob 14:01 je SpEkTr napisal:

A ni bila to bolezen vag grupe?

Razširi  

2.0tdi okoli 15let nazaj baje . Potem so menda uredili to

Napisano

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 14:01 je SpEkTr napisal:

A ni bila to bolezen vag grupe?

Razširi  

Prvi facelifti so imeli baje te težave (nevem mogoče bo kak poznavalec mazd vec znau povedat)..že letnik 2016 konec leta so postimali to (tisti model k ima že prikazuje temperaturo..jst imam samo lucko ko se pregreje)..tako da sem glih za par mescu zamudu, ker moja je julij 2016. 

  dne 15. 3. 2022 ob 14:03 je Nejc1986 napisal:

Huh.... Jaz vem da bi ga odpeljal še za mnenje  k drugemu mehaniku (in mu ne povedal kaj mi je prvi mehanik povedal ). 

2.0tdi okoli 15let nazaj baje . Potem so menda uredili to

Razširi  

Nima smisla, ker je ze pri tretjem oz.drugem (pelko je bil sam preko telefona)

  dne 15. 3. 2022 ob 14:07 je dvorjan napisal:

A je avto servisiran na pooblaščenem servisu? Mogoče dobiš kulanco?

Razširi  

Zadnja dva servisa sta narjena privat nažalost

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 14:09 je dvorjan napisal:

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Razširi  

Ja to je nekako tudi logično ampak ta avto ni bil nikoli brez vode, ker redno spremljam..vsaj 1x tedensko

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 13:53 je mazda gh napisal:

Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to

Razširi  

 

Prvič slišim za tak primer na teh motorjih. Definitivno pa to ni bolezen teh motorjev. 🤔Nekaj je moglo it narobe, da se je to zgodilo. 

 

 

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 14:09 je dvorjan napisal:

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Razširi  

Se pravi je to posledica, ne nujno vzrok?

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 15:49 je SpEkTr napisal:

Se pravi je to posledica, ne nujno vzrok?

Razširi  

 

Po moje tudi. Konstanten manjko hladilne je po moje  pripeljal do tega. 

 

 

Napisano

Mogoče je pa do tega pripeljala napaka pri izdelavi - ena na deset milijonov se jim ponesreči, se zgodi. Hudič je samo, če to eno trofneš...

 

Ker nimam ravno v spominu, da bi glava motorja na veliko pokala. Vsaj, kar nas je na forumu, nismo kaj veliko jamrali v tej smeri...

Napisano

Malo še premišljujem in, glej, tvoj avto tvoji ku**ci.

 

Ampak jaz bi vseeno prej še malo preveril. dva litra na tisoč kilometrov je za počeno glavo skoraj premalo. Če pa je res glava motorja, bi dober mehanik z opremljeno delavnico lahko zaznal, da izpušni plini niso v skladu. Poleg tega bi znalo biti, da bi nabijalo temperaturo motorja in bi ti ventilarot delal več kot običajno.

Poleg tega so novodobni hladilniki narejeni iz dveh delov: plastično ohišje in aluminijasto satovje. In na spoju je zatesnjen, kakor je zatesnjen. In lahko začne puščat. Vidiš pa skoraj ne, razen če snameš sprednji odbijaš pa mogoče še vezno steno. Mislim, novodobni avti so tako nagužvani kot da so konstruktorji bili svetovni prvaki v Tetrisu...

 

Moj predlog: pelji k mehaniku in napišita pogodbo, da naj pregleda avto in pove, kaj je narobe in ti boš to plačal, če pa se izkaže, da to ni, bo on popravljal naprej na lastne stroške. Mislim, da se bo v takem primeru malo drugače lotil diagnostike...

 

Pa še informacija: na Inštitutu Jožef Štefan pregledujejo materiale z rentgenom. Zadeva ni ravno poceni, ampak, če res ni glava, je še vedno ceneje kot nova glava...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.